TS kennende ... even de OP quoten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef sanasoufi het volgende:
Mooiste leukste aantrekkelijkste intelligentste liefste schattigste man die er bestaat! En ik moet en zal al was het maar 1 nacht in zijn bed terecht komen:
En waar kan je dat tegenkomen? Gewoon in Parijs rue 5:
[ afbeelding ]
Als ik die meid was had ik het niet bij een foto gelaten....we waren ondertussen al getrouwd. HIJ IS ZOOOOOO MOOI!!!!
En terwijl jullie en ik onze leven verspillen achter fok en wachtend op inschrijfbewijzen en loerend naar zilvervisjes zit de man te genieten met zijn lelijke zoon en mooie schoondochter in Dubai:
Ben v
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zooooooooooooooooooooooo mooi!!! Ik kan geen genoeg van hem krijgen!!!! Ben nog nooit iemand tegengekomen die zelfs maar een beetje op hem lijkt. Ben verliefd
Je mag hem hebben. Ik heb liever een vrouwquote:
September wordt die 54 dan is het leeftijdsverschil tussen ons precies 30 jaar mooier kan niet.quote:
Hij ziet er uit als een aap.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
September wordt die 54 dan is het leeftijdsverschil tussen ons precies 30 jaar mooier kan niet.
Hij is multimiljonair trouwens. En gewoon superaantrekkelijk!!!! Kijk nou naar die armen
De impotentie spat ervan afquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
September wordt die 54 dan is het leeftijdsverschil tussen ons precies 30 jaar mooier kan niet.
Hij is multimiljonair trouwens. En gewoon superaantrekkelijk!!!! Kijk nou naar die armen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vieze golddigger hoerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bij zijn schoondochter maak je geen kans die heeft de jongere versie namelijk:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Ik heb liever een vrouw
Zou het daarom zijn schoondochter zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bij zijn schoondochter maak je geen kans die heeft de jongere versie namelijk:
[ afbeelding ]
Goddomme wat een inteelt-koppenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar val je op ranzige apen, ach ja ieder zn eigen smaak. Waarschijnlijk ruik jij ook niet helemaal fris tussen de benen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij is zooooooooooooooooooooooo lief en verlegen!!! zoooo'n schatje!!!
quote:
TS,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niks golddigger dan kan ik naar elke willekeurige man kijken die rijk is....doe ik ook dat geef ik toe....
maar deze man is gewoon een lekker ding!!! elke keer probeer ik mezelf verliefd te maken op die rare mensen als leonardo dicaprio, george clooney...maar het werkt voor geen meter uiteindelijk eindig ik altijd weer met het bekijken van video's en foto's van deze schat
Ranzig!!!! probeer jij eens met zo'n meisje zelfs maar te praten:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Blijkbaar val je op ranzige apen, ach ja ieder zn eigen smaak. Waarschijnlijk ruik jij ook niet helemaal fris tussen de benen.
Warom zou ik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ranzig!!!! probeer jij eens met zo'n meisje zelfs maar te praten:
dat bedoel ik! ik doe zooooo hard mijn best om op een ander te vallen....maar ik krijg deze man gewoon niet uit mijn hoofd!!!! het is zijn charme!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:59 schreef Swindler het volgende:
En deze dan: Stapelverliefd op een psychopaat
TMF is zeker uit de luchtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat bedoel ik! ik doe zooooo hard mijn best om op een ander te vallen....maar ik krijg deze man gewoon niet uit mijn hoofd!!!! het is zijn charme!
Arme jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat bedoel ik! ik doe zooooo hard mijn best om op een ander te vallen....maar ik krijg deze man gewoon niet uit mijn hoofd!!!! het is zijn charme!
heb alles geprobeerdquote:
echt wel!!! deze man leid me namelijk af wanneer ik wil studeren. Dus ik ben liever verliefd op iemand anders....maar het werkt niet!!!! Daardoor kan ik alleen maar concluderen dat dit de mooiste man ter wereld is. Al precies 3 jaar lang ben ik dan weer een hele tijd met hem bezig en dan telkens 2/3 dagen niet wegens wanhopige pogingen iemand anders te vinden.quote:
ik zou haar doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar hoe dan? ten eerste is de man erg verlegen in aanwezigheid van vrouwen. Dus hoe? Zelfs wanneer lelijke meiden met hem praten gedraagt hij zich ongemakkelijk.quote:
alsnog doe ik haarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een dochtertje dus niets ik zou haar doen...
[ afbeelding ]
mijn snoesje is opa!!!
Mooie beesten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:12 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ik stem voor een topicwending. Vanaf nu gaat dit topic over haaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je snoesje is je pa? K, pauperts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een dochtertje dus niets ik zou haar doen...
[ afbeelding ]
mijn snoesje is opa!!!
Je bent nog niet echt klaar voor een relatie denk ik. En als je vind van wel begin je maar eens bij je 12-jarige leeftijdsgenootjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar hoe dan? ten eerste is de man erg verlegen in aanwezigheid van vrouwen. Dus hoe? Zelfs wanneer lelijke meiden met hem praten gedraagt hij zich ongemakkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |