dat bedoel ik! ik doe zooooo hard mijn best om op een ander te vallen....maar ik krijg deze man gewoon niet uit mijn hoofd!!!! het is zijn charme!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:59 schreef Swindler het volgende:
En deze dan: Stapelverliefd op een psychopaat
TMF is zeker uit de luchtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat bedoel ik! ik doe zooooo hard mijn best om op een ander te vallen....maar ik krijg deze man gewoon niet uit mijn hoofd!!!! het is zijn charme!
Arme jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat bedoel ik! ik doe zooooo hard mijn best om op een ander te vallen....maar ik krijg deze man gewoon niet uit mijn hoofd!!!! het is zijn charme!
heb alles geprobeerdquote:
echt wel!!! deze man leid me namelijk af wanneer ik wil studeren. Dus ik ben liever verliefd op iemand anders....maar het werkt niet!!!! Daardoor kan ik alleen maar concluderen dat dit de mooiste man ter wereld is. Al precies 3 jaar lang ben ik dan weer een hele tijd met hem bezig en dan telkens 2/3 dagen niet wegens wanhopige pogingen iemand anders te vinden.quote:
ik zou haar doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bij zijn schoondochter maak je geen kans die heeft de jongere versie namelijk:
[ afbeelding ]
maar hoe dan? ten eerste is de man erg verlegen in aanwezigheid van vrouwen. Dus hoe? Zelfs wanneer lelijke meiden met hem praten gedraagt hij zich ongemakkelijk.quote:
alsnog doe ik haarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een dochtertje dus niets ik zou haar doen...
[ afbeelding ]
mijn snoesje is opa!!!
Mooie beesten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:12 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ik stem voor een topicwending. Vanaf nu gaat dit topic over haaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je snoesje is je pa? K, pauperts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een dochtertje dus niets ik zou haar doen...
[ afbeelding ]
mijn snoesje is opa!!!
Je bent nog niet echt klaar voor een relatie denk ik. En als je vind van wel begin je maar eens bij je 12-jarige leeftijdsgenootjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar hoe dan? ten eerste is de man erg verlegen in aanwezigheid van vrouwen. Dus hoe? Zelfs wanneer lelijke meiden met hem praten gedraagt hij zich ongemakkelijk.
Ze wil je niet:quote:
Hij is opa van die baby sukkelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je snoesje is je pa? K, pauperts.
TS probeert topic te redden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze wil je niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast werkt de jongere versie van mijn schat in dubai als makelaar. Wat heb jij haar te bieden?
oude mannen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ik vind meisjes die op oude mannen vallen eng
Wat noem je oud?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ik vind meisjes die op oude mannen vallen eng
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |