abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100505754

quote:
Rellen Londen eisen leven

AMSTERDAM - De rellen in Groot-Brittannië hebben een eerste leven geëist. Een 26-jarige man die in de nacht van maandag op dinsdag werd neergeschoten in het Zuid-Londense Croydon, is dinsdag aan zijn verwondingen bezweken.

Dat meldt de BBC op basis van informatie van de Londense politie.
quote:
Cameron roept parlement terug om crisis

(Novum/AP) - LONDEN - De Britse premier David Cameron heeft dinsdag het parlement teruggeroepen van reces om de crisis in Londen en andere Engelse steden te bestrijden. Cameron zei niet het leger te zullen inzetten om de orde te herstellen. Tim Godwin, commissaris van Scotland Yard, deelde mee dat alle verloven van politieagenten zijn ingetrokken.
Cameron roept parlement terug om crisis

Cameron sprak van 'misselijke' taferelen in Londen, die hard zullen worden aangepakt. De komende 24 uur worden zestienduizend agenten ingezet. Momenteel zijn 450 personen ingerekend, maar dit aantal neemt de komende dagen nog veel verder op, beloofde hij. De premier veroordeelde de rellen en plunderingen, die veelal door jongeren worden gepleegd. "Als je oud genoeg bent om deze misdrijven te plegen, ben je oud genoeg om de straf te ondergaan", zei hij.
quote:
NOS: Live rellen Engeland
11.09 uur: politie zet zwaarder geschut in

De politie in Londen zet sinds vanochtend zwaarder geschut in om een einde te maken aan de rellen. Er rijden gepantserde voertuigen door de straten bij station Clapham Junction. Het gaat om 'Jenkels', een soort zwaar bepantserde politiebusjes. Ze werden ingezet nadat relschoppers een kledingwinkel in lichterlaaie hadden gezet en winkels hadden geplunderd.

10.56 uur: Rellen kosten verzekeraars tientallen miljoenen

Drie nachten rellen in Londen en andere grote steden gaan Britse verzekeraars waarschijnlijk tientallen miljoenen ponden. "Het is nog te vroeg om het volledige beeld van de schade te hebben, maar verzekeraars zijn druk aan het werk om alle claims te verwerken. Daarna hebben we een precies beeld van de totale kosten."

10.38 uur: Engeland - Nederland gaat niet door

De oefenwedstrijd Engeland - Nederland gaat niet door in verband met de rellen in Londen. Dat heeft de KNVB bevestigd.

09.37 uur: Premier Cameron houdt crisisbijeenkomst

Een speciaal crisisteam onder leiding van de Britse premier Cameron komt rond 10.00 uur bij elkaar. De zogenoemde Cobra-groep moet een strategie verzinnen om de rellen tegen te gaan. Ook zal een verklaring worden gezocht waarom de autoriteiten volledig verrast zijn door de geweldsuitbarsting. Premier Cameron brak gisteren zijn vakantie in Italië af vanwege de rellen
quote:
Onrusten verspreiden zich over andere steden
(Novum/AP) - LONDEN - De golf van geweld en plunderingen in Londen heeft zich nu ook verspreid naar drie andere steden, waaronder Liverpool. In Londen gingen jongeren maandagnacht opnieuw op rooftocht. Zij staken gebouwen, voertuigen en vuilnisbakken in brand, plunderden winkels en bekogelden de politie met flessen en vuurwerk. In enkele districten waar het geweld het hevigst was, zette de politie pantservoertuigen in.

Geïnspireerd door de onlusten in Londen, gingen ook in Birmingham, Bristol en Liverpool jongeren de straat op. De autoriteiten erkenden bijna niet bij machte te zijn om het geweld in te dammen.

Waar eerst gewezen werd naar armoede, bezuinigingen en werkloosheid als onderliggende oorzaken voor de onrust, lijkt het er nu sterk op dat veel jongeren worden aangetrokken door het spannende vooruitzicht van geweldplegingen, vandalisme en plunderingen. "Kom, sluit je aan bij de pret", riep een jongere in de Londense buitenwijk Hackney, waar winkelpuien het moesten ontgelden en auto's in brand werden gestoken.

In sommige wijken konden relschoppers vrijwel ongestraft hun gang gaan. Restaurants en winkels in heel Londen sloten de deuren uit voorzorg eerder.

De chaos verspreidde zich maandagnacht over de hele stad, van de armoedige buitenwijken aan de rand van de stad tot chique buurten als Notting Hill in het centrum. De Londense ambulancedienst zei zestien personen te hebben behandeld. Vijftien van hen zijn in het ziekenhuis opgenomen. De politie verrichtte 334 arrestaties. Drie personen zijn aangeklaagd voor poging tot moord op een politieagent, die zij in Noord-Londen met hun auto hadden aangereden.

Na het ochtendgloren keerde de rust weer in de Britse hoofdstad. De meeste relschoppers keerden huiswaarts, uit vrije wil of daartoe gedwongen door de politie.

In Birmingham, een kleine tweehonderd kilometer ten noordwesten van Londen, vielen tientallen lieden eveneens winkels aan. De politie arresteerde 35 personen. In Bristol waren honderdvijftig relschoppers op de been en ook in Liverpool werd de confrontatie met de politie gezocht.

Vorige delen
Topicreeks: Zware rellen in Londen en andere steden in het VK (2011)

Links
NRC in beeld: Rellen Tottenham
The Sun: Riots ravage Tottenham and parts of London
Sky: Riots in pictures
Riots: In pictures

Live
LIVE VIA NOS: http://nos.nl/artikel/262991-live-rellen-in-engeland.html

LIVE VIA SKY: http://go.sky.com/vod/page/playLiveTv.do

LIVE VIA RUSSIA TODAY: http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/

LIVE VIA BBC: http://www.bbc.co.uk/news/uk-14449675

AL JAZEERA: http://english.aljazeera.net/watch_now/

SKY: http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 09-08-2011 14:02:25 ]
pi_100505767
quote:
Godverdomme, hoe vaak gaat dit filmpje nog gepost worden? :')

Kan 'ie niet in de OP ofzo...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100505769
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kaartje is volgens mij verouderd, het is nu ook weer niet zo dat het op al die plekken nu nog aan de gang is.
Nee ok dat snap ik, maar toch op veel plekken dus onrust geweest.
Ik dacht eerst 3 van die pauper wijkjes, maar blijkbaar is er toch meer aan de hand.
Heb het in het begin nog niet zo gevolgd.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_100505776
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:20 schreef Stephan1237 het volgende:

Ik dacht dat alleen mannen rellen maar vrouwen blijkbaar ook

[ afbeelding ]
Vrouwen staan toch meestal vooraan als er dingen in de aanbieding zijn. Het verbaasd me dus dat het er zo weinig zijn. :P
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100505813
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Godverdomme, hoe vaak gaat dit filmpje nog gepost worden? :')

Kan 'ie niet in de OP ofzo...
Chill, ik voeg me net bij het topic..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_100505821
Heeft er iemand een up to date kaartje van de rel-wijken in London? Een vriend van mij woont nl in Chiswick....
pi_100505826
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef Swomp het volgende:

[..]

Ik dacht eerst 3 van die pauper wijkjes, maar blijkbaar is er toch meer aan de hand.
Volgens mij was het ook al mis op Oxford street en dat is wel een toeristische straat. Vraag me af wanneer men optrekt naar de City, daar staat genoeg wat prima wil branden.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100505841
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:20 schreef Stephan1237 het volgende:

Ik dacht dat alleen mannen rellen maar vrouwen blijkbaar ook

[ afbeelding ]
Ik heb ergens een filmpje gezien, waar meer (jonge) meiden op stonden als mannen....de emancipatie is geslaagd. ;)
pi_100505875
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:25 schreef RvLaak het volgende:
Heeft er iemand een up to date kaartje van de rel-wijken in London? Een vriend van mij woont nl in Chiswick....
ajb

http://londonriotsmap.appspot.com/
pi_100505883
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik heb ergens een filmpje gezien, waar meer (jonge) meiden op stonden als mannen....de emancipatie is geslaagd. ;)
Volgens sky gisteravond waren de dames de kleding zaken aan het plunderen en waren de jongens in de drankwinkels. We hebben nog een lange weg te gaan dus.
pi_100505887
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Volgens mij was het ook al mis op Oxford street en dat is wel een toeristische straat. Vraag me af wanneer men optrekt naar de City, daar staat genoeg wat prima wil branden.
Ja, en ook een net restaurant in Notting Hill (met Michellin) ster is geplunderd terwijl er gasten zaten te eten. Die gasten zijn op hun beurt weer beroofd.
PWBF
pi_100505890
Gewoon met scherp schieten geen optie?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:27:15 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100505892
quote:

[..]

Oxford Circus.
was gister even een gerucht, verder geen nieuws meer over.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:27:21 #14
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_100505897
De percentage van blanken/autochtonen in arme wijken is niet maximaal 20%. De aantal ligt sowieso hoger dan 60%. Dit is niet het probleem van multi-culti gedoe. :')
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_100505914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Volgens sky gisteravond waren de dames de kleding zaken aan het plunderen en waren de jongens in de drankwinkels. We hebben nog een lange weg te gaan dus.
Als het Ierland was geweest waren de heren EN de dames in de drankzaken te vinden. :P
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:28:12 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100505928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef rakotto het volgende:
De percentage van blanken/autochtonen in arme wijken is niet maximaal 20%. De aantal ligt sowieso hoger dan 60%. Dit is niet het probleem van multi-culti gedoe. :')
Inderdaad
De racisme kaart nu spelen is onterecht.
Daar gaat het niet over
Scum>roven>omdat het kan.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_100505936
Dat Norf Londen brandt en de East End rellen ziet en Sous Londen ook is natuurlijk geen verrassing. Vraag is hoe lang het nog duurt eer ook het centrum en West Londen aan de beurt zijn.
PWBF
pi_100505960
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef Stokstaart het volgende:
Vis een optie?
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:29:06 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100505964
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef Swomp het volgende:

[..]

Pauperwijkjes? Sommige wijken zijn groter dan een doorsnee plaatsje in nederland :6

pi_100505977
quote:

[..]

http://www.demotiximages.(...)braced-riots-looting
pi_100505994
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als het Ierland was geweest waren de heren EN de dames in de drankzaken te vinden. :P
Die dames in Engeland zijn slimmer. Die krijgen hun drank zo meteen gewoon van die jongetjes.
pi_100505998
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, en ook een net restaurant in Notting Hill (met Michellin) ster is geplunderd terwijl er gasten zaten te eten. Die gasten zijn op hun beurt weer beroofd.
Ja ze moeten wel lunchen he
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_100506005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Pauperwijkjes? Sommige wijken zijn groter dan een doorsnee plaatsje in nederland :6
dan kunnen ze nog wel pauper zijn.
PWBF
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:30:12 #25
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_100506006
quote:
Een hele boze brief schrijven met ferme woorden ook...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_100506010
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef rakotto het volgende:
Ik doe m'n best om je post te begrijpen... maar het lukt niet.
pi_100506027
quote:
Volgens Syrië wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100506031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Inderdaad
De racisme kaart nu spelen is onterecht.
Daar gaat het niet over
Dat.
Verder geen achterliggende moverende reden, dus die hoeven we er niet bij te verzinnen als een soort ligitimatie.
Puur roven omdat het kan.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:31:17 #29
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_100506041
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oxford Circus.
Dit is waar, ik was er vlakbij gisterenavond en er vertrok een heel karavaan politiebusjes die kant op omdat er rellen waren uitgebroken. De schade is uiteindelijk tot een minimum beperkt gebleven. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_100506044
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sommige mensen hier zijn schijnbaar nog nooit in Londen geweest en hebben geen idee van de omvang van Londen.
pi_100506049
Copycat of niet?
pi_100506050
Maar het is maar goed dat ze al die gewelddadige games uit de winkel halen, anders was het nog veel erger geweest. :P
pi_100506055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:30 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik doe m'n best om je post te begrijpen... maar het lukt niet.
Nee ik ook niet :'), kan je toch zien dat yvonne jaren ervaring heeft, die begrijpt het wel.
pi_100506079
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:31 schreef Hathor het volgende:
Maar het is maar goed dat ze al die gewelddadige games uit de winkel halen, anders was het nog veel erger geweest. :P
Dat was toch alleen in Noorwegen?
pi_100506091
Toch wel frappant dat het hele mobiele internet één van de grote aanjagers blijkt te zijn van georganiseerd rellen over de hele wereld. Ben benieuwd wat het antwoord wordt van overheden op deze informatie voorsprong.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:32:50 #36
341203 3-voud
pi_100506095
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens Syrië wel.
Ga jij maar een boze brief schrijven naar die plunderaars. Zijn ze vast van onder de indruk.
Zal ze leren.
pi_100506100
En heeft niks met rassen te maken, er wonen gewoon een beetje veel rappers :')
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:33:07 #38
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100506111
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:32 schreef Wokkel het volgende:
Toch wel frappant dat het hele mobiele internet één van de grote aanjagers blijkt te zijn van georganiseerd rellen over de hele wereld. Ben benieuwd wat het antwoord wordt van overheden op deze informatie voorsprong.
ALLEMAAL VERBIEDEN
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100506124
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:31 schreef Hathor het volgende:
Nu de blackberries nog. :7
pi_100506131
Al die racisten die beweren dat het voornamelijk de zwarten zijn die op rooftocht gaan.

http://yfrog.com/h8a9pvwj
http://yfrog.com/klz0ljtj
http://yfrog.com/gya7evjdj
http://yfrog.com/hs2cdqjj

Oh.. wacht.. -O-
pi_100506140
quote:
Én het is gelijk ook weer een middel om die gasten op te sporen.
http://catchalooter.tumblr.com/
pi_100506152
Gewoon IP adressen koppelen aan gebruiker, voor justitie.
pi_100506169
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ga jij maar een boze brief schrijven naar die plunderaars. Zijn ze vast van onder de indruk.
Zal ze leren.
Want er is geen andere mogelijkheid als brieven schrijven of met scherp schieten.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:35:14 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100506205
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:33 schreef 16meter het volgende:
Al die racisten die beweren dat het voornamelijk de zwarten zijn die op rooftocht gaan.

http://yfrog.com/h8a9pvwj
http://yfrog.com/klz0ljtj
http://yfrog.com/gya7evjdj
http://yfrog.com/hs2cdqjj

Oh.. wacht.. -O-
Hier anders alleen maar blanken die een dierenwinkel aan het plunderen zijn.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100506206
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon IP adressen koppelen aan gebruiker, voor justitie.
Dat is misschien handig voor de vervolging achteraf. Maar voorkomen van de rellen, of uberhaupt weten wat je te wachten staat, kan je er niet mee.

Die BBM berichten kan de politie niet eens effectief lezen.
pi_100506210
quote:
Alleen twitter en facebook, afschaffen dan maar? :')
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:35:22 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100506215
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:31 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Dit is waar, ik was er vlakbij gisterenavond en er vertrok een heel karavaan politiebusjes die kant op omdat er rellen waren uitgebroken. De schade is uiteindelijk tot een minimum beperkt gebleven. :)
Mensen in dit topic moeten goed voor ogen houden dat er veel geruchten zijn, er op Twitter zat verschijnt dat niet aan de orde is, veel geruchtwerk, dat de situatie onrustig is en dat het kaartje bovenaan het topic verouderd is en er op dit moment weinig geplunderd wordt.

† In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:35:44 #48
341203 3-voud
pi_100506229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Want er is geen andere mogelijkheid als brieven schrijven of met scherp schieten.
Vooruit dan, je mag ook thee drinken.
Ik zet je wel af midden in de plunderingen. Kom ik je weer na een uurtje ophalen.
Schikt het je vanavond 22.00 uur?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:35:46 #49
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_100506234
Ongelooflijk eigenlijk dat een stel kinderen dit soort narigheid kan veroorzaken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_100506238
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die zijn hamsters aan het trainen, voor the battle
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:36:13 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100506251
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:32 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Klopt, dat is in Westminster. Bizar idee, ik heb daar 2 weken geleden nog lopen shoppen.
Ja?
En?
Er is niets aan de hand in Oxford Street.

dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:36:17 #52
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_100506257
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Of ze brengen ze in veiligheid? dat zou ik ook doen als de kans groot is dat het pand in de fik wordt gestoken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:36:54 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_100506271
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, dat ziet er ook echt uit als plunderen, zo voorzichtig als ze met die beestjes bezig zijn. Ik denk dat de dierenwinkel geevacueerd wordt naar hun woonhuis, om te voorkomen dat die dieren verbranden
The End Times are wild
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:36:55 #54
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100506273
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Deze mensen zijn juist de dieren aan het redden! Dit is geen plunderen, maar diervriendelijk zjin.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_100506280
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Of ze brengen ze in veiligheid? dat zou ik ook doen als de kans groot is dat het pand in de fik wordt gestoken.
Nee ze stelen hamsters :')
pi_100506283
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Deze mensen vallen toch gewoon politiemensen aan? Waarom zouden ze niet mogen schieten?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:37:13 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100506287
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen twitter en facebook, afschaffen dan maar? :')
Ik denk dat ze nu erg handig zijn voor justitie, ze hoeven alleen twitter en fb maar na te lopen O+

dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:37:54 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100506315
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:36 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Deze mensen zijn juist de dieren aan het redden! Dit is geen plunderen, maar diervriendelijk zjin.
Ja, ga er nog even serieus op in joh :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100506321
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Vooruit dan, je mag ook thee drinken.
Ik zet je wel af midden in de plunderingen. Kom ik je weer na een uurtje ophalen.
Schikt het je vanavond 22.00 uur?
Laat ze nou eens beginnen met een avondklok en waterkanonnen.
Dan mag jij in extremen blijven denken, want iets anders bestaat er schijnbaar niet voor je. :)
pi_100506331
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

:')
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:38:21 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100506339
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:37 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Jabberwocky was er vlakbij gisteravond, en bevestigt die berichten in de media. Was jij daar dan ook? Of was je misschien net als ik gewoon weer terug in Nederland?
Lezen alsjeblieft:
Zware rellen in London en andere grote steden in het VK #10

Er zijn al genoeg geruchten.

dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:38:27 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100506344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Hukkie het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk dat een stel kinderen dit soort narigheid kan veroorzaken.
Wacht maar.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100506359
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Wacht maar.

[ afbeelding ]
Woensel, misschien dat het daar vanavond ook uitbreekt :D!
pi_100506369
quote:

[..]

Eerst een andere post proberen te ondergraven met een foto van blanke "plunderaars" en nu doen alsof het een grapje was :')
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:39:22 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100506379
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Swomp het volgende:

[..]

De kankerkachels die door de woonwijk vliegen _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100506380
quote:

[..]

Wacht maar.

[ afbeelding ]
:') ja het zou mij werkelijk niet verbazen, als we dit hier ook krijgen, juweliers overvallen 17% pakkans.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:39:28 #67
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_100506382
quote:

[..]

Wacht maar.

[ afbeelding ]
Wel slim, om de jassen te stelen voor op de groei.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:39:32 #68
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100506386
quote:

[..]

:D :')
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:39:38 #69
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_100506389
Waarom is er niks hierover te vinden op de FP ? :S
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:39:48 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100506397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:39 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Eerst een andere post proberen te ondergraven met een foto van blanke "plunderaars" en nu doen alsof het een grapje was :')
Dude, seriously :') :D Je faalt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100506406
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:28 schreef yvonne het volgende:

Afgekeken van de neocons.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_100506413
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Dude, seriously :') :D Je faalt.
Ik zie maar 1 faler in dit topic |:(
pi_100506418
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Afgekeken van de neocons.
En de banken :D
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:40:26 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100506420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Swomp het volgende:
Ik fietste er een halfuurtje terug doorheen en al seemed quiet on the Western Woensel front.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:40:49 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100506432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:39 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Lees zelf:

[..]

Ja dag, ik blijf niet met je bezig:
hij reageerde hier op:
Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oxford Circus.

dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:41:10 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100506444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Die zijn hamsters aan het trainen, voor the battle
Die hebben een hele andere opvatting van hamsterweken :')
The truth was in here.
pi_100506470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die hebben een hele andere opvatting van hamsterweken :')
pi_100506471
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_100506481
Het zijn gewoon hamster weken in Engeland :')
pi_100506495
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:40 schreef yvonne het volgende:

Oxford Circus.
Wel nieuws, incl. beelden:

http://www.demotiximages.(...)braced-riots-looting
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:43:04 #81
341203 3-voud
pi_100506519
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Laat ze nou eens beginnen met een avondklok en waterkanonnen.
Dan mag jij in extremen blijven denken, want iets anders bestaat er schijnbaar niet voor je. :)
Waterkanonnen zijn maar relatief effectief. Je veegt er een paar over de vloer aangezien ze niet zoveel hebben en niet alle smalle stegen het toelaten en je wakkert de woede enkel verder aan. Waterkanonnen zijn niet dodelijk, dus een stoere barrière om te doorbreken.

Bij een mogelijk kogel gaan ze wel iets meer twijfelen... :')

Avondklok... en je denkt dat die plunderaars om 19.00 uur op hun klokje kijken en roepen:"Jonges, stop! Morgen weer een dag".
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:43:47 #82
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_100506549
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lezen alsjeblieft:
Zware rellen in London en andere grote steden in het VK #10

Er zijn al genoeg geruchten.
Ik snap wel dat er genoeg geruchten zijn en dat de helft daarvan niet klopt, maar ik was gisteren dus in West End en weet dus gewoon zeker dat het in Oxford Street wel gesodemieter was.
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:43:53 #83
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100506552

pi_100506564

Tegenactie's, nog meer spektakel dus.
pi_100506583
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:43 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Welnee joh, dat zijn allemaal geruchten! Yvonne weet het, want die is toevallig ook een keer in London geweest (wie niet).
Hey yvonne weet alles he', die heeft zelfs de 1e wereldoorlog meegemaakt.
pi_100506594
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Waterkanonnen zijn maar relatief effectief. Je veegt er een paar over de vloer aangezien ze niet zoveel hebben en niet alle smalle stegen het toelaten en je wakkert de woede enkel verder aan. Waterkanonnen zijn niet dodelijk, dus een stoere barrière om te doorbreken.

Avondklok... en je denkt dat die plunderaars om 19.00 uur op hun klokje kijken en roepen:"Jonges, stop! Morgen weer een dag".
avondklok is nodig om daarna met scherp te kunnen schieten.
Je moet een grens stellen en een excuus gebruiken om het vuur te openen.
pi_100506598
En onderwijl is het werkende deel van de Londenaren gewoon vandaag naar het werk gegaan?
Zal wel he.
Lekker motiverend ook, zelf 9 to 5 en dan dit soort gasten zien plunderen.
pi_100506615
quote:

[..]

Een avondklok houdt iig meelopers voor een gedeelte van de straat en waterkannonen kunnen niet overal, maar Londen is niet alleen maar smalle steegjes. Als volgende stap kun je rubberen kogels gaan gebruiken, maar om bij rellen je eigen volk dood te schieten als eerste maatregel werkt zeker niet....dan slaat de vlam helemaal in de pan.
pi_100506620
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:36 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Zeker en deze meneer http://yfrog.com/h8a9pvwj is ook niet aan het plunderen, maar is rijstvriendelijk bezig. :7
Lurf is the message and the message is Lurf
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:45:57 #90
341203 3-voud
pi_100506622
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef partyman26 het volgende:

[..]

avondklok is nodig om daarna met scherp te kunnen schieten.
Je moet een grens stellen en een excuus gebruiken om het vuur te openen.
Dus een grens trekken voor als ze daarover heen gaan.
Alsof die grens al niet bereikt is.
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:46:04 #91
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100506626
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:43 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik snap wel dat er genoeg geruchten zijn en dat de helft daarvan niet klopt, maar ik was gisteren dus in West End en weet dus gewoon zeker dat het in Oxford Street wel gesodemieter was.
Ja Barking ook, Rainham ook, gedoe, politie, maar niet te vergelijken met de andere wijken die behoorlijk geraakt zijn.
Ik probeer een klein beetje het kaf van het koren te scheiden en het idee weg te nemen dat héél London nu in de fik staat.

pi_100506627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

:D Ja, dan houd je het allemaal ook niet meer zo bij natuurlijk ;)
pi_100506632
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]

Die ene Negert links denkt mooi....hmm, nu de schijn wekken tegen de looters te zijn, maar vanavond haal ik mijn 4e plasma weer op. :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:46:17 #94
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_100506639
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Zeker en deze meneer http://yfrog.com/h8a9pvwj is ook niet aan het plunderen, maar is rijstvriendelijk bezig. :7
uitdelen op het buurthuis he.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:46:35 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100506649
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]

Nou daar zat ik dus inderdaad op te wachten.. mensen die er tegenin gaan. :)
The truth was in here.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:46:43 #96
341203 3-voud
pi_100506651
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
En onderwijl is het werkende deel van de Londenaren gewoon vandaag naar het werk gegaan?
Zal wel he.
Vergeet niet dat de meeste, zeg 98%, ermee wegkomen ook. Al het gestolen waar kun je nooit meer terug vinden.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:46:52 #97
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_100506656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja Barking ook, Rainham ook, gedoe, politie, maar niet te vergelijken met de andere wijken die behoorlijk geraakt zijn.
Ik probeer een klein beetje het kaf van het koren te scheiden en het idee weg te nemen dat héél London nu in de fik staat.
Zoals ik zei was de politie er snel genoeg bij om in te grijpen en er was geen schade. Neemt niet weg dat het tuig het wel probeert. :)
pi_100506662
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

uitdelen op het buurthuis he.
Die zat in het verkeerde topic op Twitter, die had hongersnood gelezen.
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:47:09 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100506668
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
Zal wel he.
Ja hoor, gewoon werken.
London is nogal groot ;) Hele delen hebben totaal nergens last van.

pi_100506674
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef partyman26 het volgende:

[..]

Die ene Negert links denkt mooi....hmm, nu de schijn wekken tegen de looters te zijn, maar vanavond haal ik mijn 4e plasma weer op. :)
Of een leuk schommelpaardje :')

Ok ik stop al met het vervuilen van dit topic...
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:47:25 #101
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_100506676

As rioters smashed up shops, looted and fought with police in Camden Town, Philippa Morgan-Walker, 25 and her husband, Jonny Walker, 31, made tea for the police who were protecting their street. Some of the officers had been on duty for more than 30 hours.

Ze stelen vast de thee van de lieve bobbys.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:47:29 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_100506679
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Probeer dat Yvonne maar eens aan het verwoeste verstand te brengen...
Waar slaat dat op? Doe normaal
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:47:30 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100506680
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

:D Ja, dan houd je het allemaal ook niet meer zo bij natuurlijk ;)
:O

pi_100506687
quote:

[..]

Traangas (in grote hoeveelheden) was erg effectief in Athene laatst. Alleen wel effectiever bij grotere massa's. Vraag me verder af of de Britse politie zich niet zo laat zien omdat het toch armere wijken zijn. Zou dit in het centrum hebben kunnen gebeuren?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:47:42 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100506689
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Vergeet niet dat de meeste, zeg 98%, ermee wegkomen ook. Al het gestolen waar kun je nooit meer terug vinden.
Maar het moet wel vergoed worden, wie mag er weer meer oa verzekeringspremie op gaan hoesten?
The truth was in here.
pi_100506696
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus een grens trekken voor als ze daarover heen gaan.
Alsof die grens al niet bereikt is.
De grens is al bereikt, ja. Maar je kunt onmogelijk de eerste avond iedereen neermaaien. Je moet gewoon een ultieme grens stellen.
pi_100506718
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
As rioters smashed up shops, looted and fought with police in Camden Town, Philippa Morgan-Walker, 25 and her husband, Jonny Walker, 31, made tea for the police who were protecting their street. Some of the officers had been on duty for more than 30 hours.

En dan stiekem wat in die thee doen :')
pi_100506749
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar het moet wel vergoed worden, wie mag er weer meer oa verzekeringspremie op gaan hoesten?
Dat zal in elk geval niet het probleem zijn van die inferieuren die daar de beest uithangen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:49:55 #109
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_100506770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Traangas (in grote hoeveelheden) was erg effectief in Athene laatst. Alleen wel effectiever bij grotere massa's. Vraag me verder af of de Britse politie zich niet zo laat zien omdat het toch armere wijken zijn. Zou dit in het centrum hebben kunnen gebeuren?
Het zijn niet allemaal armere wijken, Ealing bijvoorbeeld. Clapham is ook niet te vergelijken met een Tottenham.
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:50:04 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100506778
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Zoals ik zei was de politie er snel genoeg bij om in te grijpen en er was geen schade. Neemt niet weg dat het tuig het wel probeert. :)
Wat ik zei, kaf en koren :)

dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:50:26 #111
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_100506796
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:48 schreef Swomp het volgende:

[..]

En dan stiekem wat in die thee doen :')
Een stofje wat je agressiever maakt zou ze geen kwaad doen :D
pi_100506809
quote:

[..]

God. Wat ben jij een triest figuur.

quote:
[ afbeelding ]

Lief.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:51:39 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100506845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:50 schreef friekin_ het volgende:
Lief.
Zie je, er bestaan ook nog lieve blanke mensen.
The truth was in here.
pi_100506870
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Kingstown het volgende:
Pliesiefoto's

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De Engelse opsporing verzocht krijgt het nog druk.
pi_100506878
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zie je, er bestaan ook nog lieve blanke mensen.
Misschien is het een vermomming! B-)
pi_100506896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Kingstown het volgende:
Pliesiefoto's

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die dikke trol heeft nog wel wat bijzondere kenmerken op video maar die negert is een 13 in het dozijn persoon.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:53:26 #119
341203 3-voud
pi_100506914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:50 schreef friekin_ het volgende:

[..]

God. Wat ben jij een triest figuur.

[..]

Lief.
Goed zo. Niet te snel oordelen maar enkel van het goede in de mens uitgaan en de goede zaken heel erg lief vinden.
De plunderaars teren op die houding als wilde cowboys.

Met figuren zoals jij komen we er wel.
pi_100506918
quote:
Die was pas 10 keer voorbij gekomen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:53:50 #121
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_100506932
quote:
Bedankt! Die hebben we nog niet gezien.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_100506935
quote:
ik zit pas net dit topic te volgen maar heb hem nu al 3x langs zien komen :')
pi_100506939
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Die was pas 10 keer voorbij gekomen.
Oh ik was even van FOK af. Leven weet je wel.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:54:20 #124
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100506957
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:52 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Misschien is het een vermomming! B-)
Urban Camouflage!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:54:21 #125
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_100506959
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_100506961
Ik vraag me af waar de rest van de bevolking uithangt? Natuurlijk ben je bang, maar als er iemand is die deze onzin kan stoppen is het de normale bevolking wel. Ga met 10.000 man naast de politie staan zou ik zeggen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:54:28 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_100506964
quote:

[..]

Wie denk je?
De plunderaars natuurlijk :Y
pi_100506974
Engeland, het land waar het proletariaat nog hoogtij viert.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:54:46 #129
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_100506978
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Goed zo. Niet te snel oordelen maar enkel van het goede in de mens uitgaan en de goede zaken heel erg lief vinden.

Ze quote een bericht van partyman26 die impliceert dat iedere neger plundert. Dat kun je ook triest vinden zonder dat je alleen maar het goede in de mens ziet.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:55:00 #130
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_100506990
pi_100507003
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:52 schreef tralalala het volgende:

[..]

De Engelse opsporing verzocht krijgt het nog druk.
Slideshowtje voor ze....schiet het mss wat op. ;)

dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:55:27 #132
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100507005
quote:
Is er ook op de eis ingegaan?
  Eindredactie Games dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:55:30 #133
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100507007
quote:

[..]

Goed zo, meteen oordelen en enkel op de huidskleur van een mens uitgaan en de goede zaken negeren.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_100507009
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie denk je?
Volgens de politie chef ging niemand zijn straf ontlopen! Er hangen potverdrie niet voor niets miljoenen camera's in die stad!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:55:44 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100507013
quote:

[..]

Wie denk je?
Uiteindelijk de persoon die nooit een krimp geeft, de rug van de samenleving, de eerlijk werkende mens.
The truth was in here.
pi_100507015
quote:

[..]

Wie denk je?
Nee, niet wie móet het ophoesten, maar wie gáát het ophoesten. ;(
pi_100507017
quote:
Het is me nog niet zo duidelijk hoe deze schietpartij samenhangt met de rellen. Iemand meer achtergrondinfo?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:56:44 #139
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_100507050
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef MrJones het volgende:

[..]

Het is me nog niet zo duidelijk hoe deze schietpartij samenhangt met de rellen. Iemand meer achtergrondinfo?
  Eindredactie Games dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:56:54 #140
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100507058
quote:

[..]

Er staat ook niet bij of het een bystander/agent/reltokkie was...
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_100507073
quote:
Neergeschoten door politie ? Want dan hebben ze weer meer reden tot rellen :'( Ofja, voor hun een excuus om dat te doen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:57:22 #142
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100507081
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Goed zo, meteen oordelen en enkel op de huidskleur van een mens uitgaan en de goede zaken negeren.
Ach er zitten ook wat blanken tussen maar de hoofdmoot is gewoon opvallend
pi_100507094
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:56 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, dat kan ik ook wel vinden, maar het verband zie ik daarmee nog niet. Neergeschoten door politie? Door relschoppers? Of gewoon een toevallige schietpartij.
pi_100507099
Slijterijmeisje twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 13:53:34 Gisteravond ook restaurant met 2 michelinsterren in Londen geplunderd http://bit.ly/osbVgV #londonriots reageer retweet
pi_100507108
Ben benieuwd of die extra inzet in Londen gaat werken vanavond. Zo niet ontkom je er bijna niet aan om het leger bv in te zetten :X
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:58:04 #146
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_100507112
"BREAKING NEWS: Libya recognizes UK rioters as official government of the UK"

;)
pi_100507118
quote:

[..]

Ja, ik ben een doetje. Opkomen voor iets zou ik nooit doen, ik huppel veel liever rond met madeliefjes in mijn haar en flikkersterretjes in mijn hand zingend "vrede op aarde".
pi_100507124
quote:

[..]

Molest wordt hier in Nederland niet vergoed, hoe zou dat in GB zijn?
  Eindredactie Games dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:58:19 #149
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100507125
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:57 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Heb je fok mafkees ook weer. Nergens iets over kleurtje gemeld, hij toch steigeren en woorden verdraaien.
Opbokken kuthippie.
Moet je toch leren lezen achterlijke.

quote:

[..]

pi_100507129
quote:

[..]

Nope. Wel bevestigt in Engelse media ondertussen.
pi_100507133
Heb ik op een nieuwsbericht bij de frontpage gepost:

quote:
[quote]Op dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:19 schreef Sirblade het volgende:
[..]

Er is een groot verschil tussen een overheid die op demonstranten laat schieten en een overheid die op plunderaars, brandstichters en relschoppers laat schieten.
Het is niet alsof 100% van de personen die daar rondlopen gaan plunderen. Je ziet er ook genoeg die bijvoorbeeld helemaal niks stelen.

Ik snap niet dat niemand hier de connectie ziet met Egypte, Libié etc. - ook daar was het de jeugd die in actie kwam: ook daar was het met zowel vandalisme als vredig.

In die landen ging en gaat het er nog net zo hard aan toe, en zelfs nog erger. Het enige verschil is, dat het in de media in het geval van Groot-Britannie om 'rellen' door jongeren gaat terwijl het bij bijvoorbeeld Egypte om 'helden die voor een beter land vechten' ging.

Groot-Brittanie is een Westers land en kan dus veel meer middelen tegen deze 'rebellen' inzetten, maar dit is gewoon niks anders dan een roep om hulp en dat dingen anders moeten.

Ik vind het ook zonde dat er zoveel gesloopt wordt, en tuurlijk lopen er personen tussen die alleen maar willen rellen en het verder niks uitmaakt, maar er zijn veel mensen in het Verenigd Koninkrijk die het bar en bar slecht hebben. De meeste hier kunnen de armoede die sommige familie's daar hebben, zich niet eens voorstellen.[/quote]

En

quote:
[quote]Op dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]

Jongeren moeten maar leren begrijpen dat niet iedereen een 50cent wordt met 3 maserati's en 20 miljoen op de bankrekening.
En al ZEKER niet zonder er zelf ooit iets voor te hoeven doen.

Dat is niet "zielig", dat noemen we volwassen worden.
Gast, het is allemaal in de wijken begonnen waar er ernstige armoede is. Het type armoede dat je in de armere landen van Afrika tegenkomt.

Er zullen heus wel personen tussenzitten die het alleen te doen is voor het rellen, maar er lopen er ook tussen die het echt beter willen.

Wat sommigen hier voorstellen is scherp schieten op deze personen. Een Mubarakje doen. Een al-Assad-je (Syrie) doen. Als je zoiets voorstelt, ben je 100x zo erg als de personen die daar winkels plunderen of dingen slopen.[/quote]

Meer meningen hierover? Mensen die wel begrijpen waarom sommigen dit doen (en ja, ik weet het, er zitten ook gewoon tussen die willen rellen... maar heus niet iedereen).
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:58:46 #152
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100507145
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Slijterijmeisje twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 13:53:34 Gisteravond ook restaurant met 2 michelinsterren in Londen geplunderd http://bit.ly/osbVgV #londonriots reageer retweet
Ik zie ze al lopen met de coquilles en geflambeerde steaks :D
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:59:13 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100507167
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef WSquater het volgende:

[..]

Het is niet alsof 100% van de personen die daar rondlopen gaan plunderen. Je ziet er ook genoeg die bijvoorbeeld helemaal niks stelen.

Ik snap niet dat niemand hier de connectie ziet met Egypte, Libié etc. - ook daar was het de jeugd die in actie kwam: ook daar was het met zowel vandalisme als vredig.

In die landen ging en gaat het er nog net zo hard aan toe, en zelfs nog erger. Het enige verschil is, dat het in de media in het geval van Groot-Britannie om 'rellen' door jongeren gaat terwijl het bij bijvoorbeeld Egypte om 'helden die voor een beter land vechten' ging.

Groot-Brittanie is een Westers land en kan dus veel meer middelen tegen deze 'rebellen' inzetten, maar dit is gewoon niks anders dan een roep om hulp en dat dingen anders moeten.

Ik vind het ook zonde dat er zoveel gesloopt wordt, en tuurlijk lopen er personen tussen die alleen maar willen rellen en het verder niks uitmaakt, maar er zijn veel mensen in het Verenigd Koninkrijk die het bar en bar slecht hebben. De meeste hier kunnen de armoede die sommige familie's daar hebben, zich niet eens voorstellen.
[..]

Gast, het is allemaal in de wijken begonnen waar er ernstige armoede is. Het type armoede dat je in de armere landen van Afrika tegenkomt.

Er zullen heus wel personen tussenzitten die het alleen te doen is voor het rellen, maar er lopen er ook tussen die het echt beter willen.

Wat sommigen hier voorstellen is scherp schieten op deze personen. Een Mubarakje doen. Een al-Assad-je (Syrie) doen. Als je zoiets voorstelt, ben je 100x zo erg als de personen die daar winkels plunderen of dingen slopen.

Meer meningen hierover? Mensen die wel begrijpen waarom sommigen dit doen (en ja, ik weet het, er zitten ook gewoon tussen die willen rellen... maar heus niet iedereen).
[insert facepalm]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100507168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:59:26 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_100507174
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef 2dope het volgende:

[..]

Heb jij goede zaken gezien tijdens de plunderingen dan? Vertel!
pi_100507176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ja, ik ben een doetje. Opkomen voor iets zou ik nooit doen, ik huppel veel liever rond met madeliefjes in mijn haar en flikkersterretjes in mijn hand zingend "vrede op aarde".
Niks mis met hippies. Die doen aan peace en niet aan geweld!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:59:34 #157
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_100507178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:58 schreef numero_uno het volgende:

[..]

_O- _O-
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_100507192
Laat ze maar lekker met scherp gaan schieten op dat tuig.
pi_100507205
16.000man politie... zal het helpen ? Ik vrees van niet.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:00:19 #160
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_100507208
quote:

[..]

Ik vind het ook zonde dat er zoveel gesloopt wordt, en tuurlijk lopen er personen tussen die alleen maar willen rellen en het verder niks uitmaakt, maar er zijn veel mensen in het Verenigd Koninkrijk die het bar en bar slecht hebben. De meeste hier kunnen de armoede die sommige familie's daar hebben, zich niet eens voorstellen.

En

[..]

Wat sommigen hier voorstellen is scherp schieten op deze personen. Een Mubarakje doen. Een al-Assad-je (Syrie) doen. Als je zoiets voorstelt, ben je 100x zo erg als de personen die daar winkels plunderen of dingen slopen.

Armoede :')

Ze lopen allemaal op nikes, met hun g -star shirtjes aan en de blackberry in de hand.
pi_100507209
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Niks mis met hippies. Die doen aan peace en niet aan geweld!
Ook niet aan werk.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:00:39 #162
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_100507228
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Doe normaal :'). Jij wilt weer terug naar de dark ages ofzo?
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:01:04 #163
249559 crew  Lavenderr
pi_100507241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nee, niet wie móet het ophoesten, maar wie gáát het ophoesten. ;(
Oh ja, nou, dat wordt dan de gewone nette burger .
  Eindredactie Games dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:01:30 #164
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100507259
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:59 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Oh shame. Die andere noemt "neger" omdat het een neger betrof in de video.
Bring in the troops.

Het was een foto. Je leest echt niet hè? :D

Maargoed, klemgeluld dus gooi het maar over een 'bring in the troops'-boeg. Gaap.

quote:
Politici en zakenlieden in de getroffen wijken proberen de minister over te halen het waterkanon toch in te zetten. Het is wel gebruikt in Noord-Ierland, maar volgens lokale media nog nooit op het Britse vasteland.
In Londen wordt al drie nachten op grootschalige wijze geplunderd en brand gesticht. De rellen zijn nu ook overgeslagen naar andere steden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 09-08-2011 14:06:40 ]
pi_100507261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Dat soort mensen zijn net zo erg, zo niet erger, als die relschoppers.
pi_100507262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef daftme het volgende:

[..]

Ook niet aan werk.
Zoals Geore Carlin het ooit zei: "Show me a man who's smoking joints & pulling his dick all day & I'll show you someone who's not making any trouble"
pi_100507263
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

[..]

Ze lopen allemaal op nikes, met hun g -star shirtjes aan en de blackberry in de hand.
[/quote]
Veel personen in Engeland hebben het helemaal niet zo goed als je denkt, en deze rellen zijn gestart in de slechtere wijken van Londen.
pi_100507266
quote:

[..]

Ook niet aan werk.
:') :') :')
pi_100507269
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Swomp het volgende:
16.000man politie... zal het helpen ? Ik vrees van niet.
Zolang ze geen machinegeweren dragen, niet. Nooit.
pi_100507277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Dat is meer iets voor die holbewoners die nu in Engeland aan het rotzooien zijn.
pi_100507278
Wouldn't it be great if there was a war , and nobody came, cause were making love, instead of playing these crazy games
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:01:58 #172
341203 3-voud
pi_100507281
quote:

[..]

Ook niet aan werk.
En dagelijks schoppen tegen de overheid, ongeacht wat, en zo rellen veroorzaken.
Ophitsen.
pi_100507290
quote:

[..]

Ook niet aan werk.
Dat lijkt me in dit geval geen probleem. Beter een vreedzame werkloze als rellend tuig wat wel werk heeft.
pi_100507291
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Rubber kogels vind ik best, met scherp kan echt niet.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:03:08 #175
341203 3-voud
pi_100507318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat lijkt me in dit geval geen probleem. Beter een vreedzame werkloze als rellend tuig wat wel werk heeft.
Rellend tuig komt voornamelijk voort uit werklozen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:03:11 #176
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_100507322
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:01 schreef daftme het volgende:

[..]

Dat soort mensen zijn net zo erg, zo niet erger, als die relschoppers.
Jij staat dus ook achter de acties die het regime in syrië hanteert?
pi_100507330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:39 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Wel slim, om de jassen te stelen voor op de groei.
Hoeveel kosten die jassen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100507331
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:01 schreef WSquater het volgende:

[..]

Veel personen in Engeland hebben het helemaal niet zo goed als je denkt, en deze rellen zijn gestart in de slechtere wijken van Londen.
[/quote]

Hoe slecht hebben deze mensen het wel niet dan als ze voor levensonderhoud allerlei dure electronica moeten roven? En hoe overleefden ze dan in hemelsnaam al die jaren hiervoor, ik neem aan dat de armoede toen ook aanwezig was?
pi_100507337
quote:

Omdat het kan....ik kan me herinneren dat in Groningen ooit de stroom uitviel en 10 minuten later was de juwelier (Oosterhof) op de Grote Markt leeggeplunderd.
pi_100507340
Waarom niet avondklok + rubberkogels.

Wat steen gooien! rubberkogel oppakken en afvoeren(in een cel in elkaar trappen).
Voor de allerbeste Rakebackdeal stuur me een PM of mail!
pi_100507343
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:03 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

:')!
pi_100507351
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Rubber kogels vind ik best, met scherp kan echt niet.
Dit, je bent toch geen haar beter als je personen wilt vermoorden omdat ze onrust veroorzaken. Onrust die misschien over een week weer over is, want dan is iedereen er mogelijk weer moe van.
pi_100507374
Ik vind het mooi dat sommige mensen (ook de mensen die dus hun zaak in vlammen zien opgaan) nog iets doen voor de politie die nogal met hun rug tegen de muur aan staan. Noem me maar een hippie dan. Liever een hippie dan een internetheld.
pi_100507382
ze zijn goed bezig daaro ^O^
Jammer dat het de meeste echter om het looten en slopen gaat.
.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:05:10 #186
341203 3-voud
pi_100507409
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:03 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Hoe slecht hebben deze mensen het wel niet dan als ze voor levensonderhoud allerlei dure electronica moeten roven? En hoe overleefden ze dan in hemelsnaam al die jaren hiervoor, ik neem aan dat de armoede toen ook aanwezig was?
[/quote]

Nee.

De armoede en slechte omstandigheden voel afgelopen zondag ineens in. Uit het niets.
En hun gebrek aan vreten moeten ze uiteraard aanvullen met gameconsoles en platte TV's.

Logisch, je weetz tog.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:05:17 #188
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_100507415
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:03 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

:')!
Wat? Die schieten ook gewoon geweldig op scherp hoor :').
pi_100507420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:03 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Je snapt me niet :P
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:05:21 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100507421
quote:
Geniaal man, serieus. Nooit geweten dat ze zoveel humor hebben daar.

Beste grap die ik in tijden ben tegengekomen in ieder geval _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100507442
quote:

[..]

[/quote]
Wie zegt dat de personen die het slecht hebben TV's stelen? Misschien zijn dat wel de personen die gewoon lekker willen rellen.

En je tweede vraag: hoe hebben mensen in de armste delen van Afrika kunnen overleven, als ze dan in hemelsnaam al die jaren hiervoor, ik neem aan, ook al last hadden van armoede?
pi_100507450
quote:

[..]

[/quote]

Inderdaad. In Haiti plunderden ze voor voedsel. In Engeland plunderen ze voor de nieuwe Ipad en 50" Led TV's.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:06:05 #193
341203 3-voud
pi_100507451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:03 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dit, je bent toch geen haar beter als je personen wilt vermoorden omdat ze onrust veroorzaken. Onrust die misschien over een week weer over is, want dan is iedereen er mogelijk weer moe van.
De gevolgen van dit duren wel wat langer, kort neusje.
pi_100507465
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:03 schreef WSquater het volgende:

[..]

Het leger erop af met rubber kogels en de humvee's met rubber kogels de straten in. Dat zal wel werken verwacht ik :P
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:06:30 #195
238141 SevD
Boventitel
pi_100507487
Je moet het zo zien dat je in nl als bijstandsmoeder met 3 kinderen net kan rondkomen en als je wasmachine kapotgaat je moet lenen en zo steeds verder in de problemen komt.

Dan is dit een uitgelezen kans om een nieuwe wasmachine te halen, of eindelijk een computer.

Neemt niet weg dat dit ziek is en gestopt moet worden.
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_100507489
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Toen ze daar aan het plunderen waren en mensen neer geknuppeld werden waren de westerse landen ook aan het miepen. Toen ze begonnen te schieten nog wat harder. Gewoon lekker terug trollen van die lui.
pi_100507500
quote:

[..]

En

[..]

[ Bericht 13% gewijzigd door Frutsel op 09-08-2011 14:08:30 ]
pi_100507526
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

De gevolgen van dit duren wel wat langer, kort neusje.
Ik heb het dan ook nooit over de gevolgen had, maar over de rellen zelf. Jij wilt mensen het LEVEN ontnemen, zodat rellen hier 1000 km vandaan, overmorgen in plaats van volgende week stoppen?
pi_100507529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Terecht. Wij willen ons ook steeds met hun bemoeien als daar wat aan de hand is, logisch dat ze het andersom ook willen. :7
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:08:04 #201
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_100507532
pi_100507546
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Wat? Die schieten ook gewoon geweldig op scherp hoor :').
Strijden voor democratie enz. is hetzelfde als winkels plunderen en in de fik steken? :D
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:08:35 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_100507553
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er zit ergens een contradictie in je post. Ik denk dat je zelf wel weet welke _O-
pi_100507555
quote:

[..]

[/quote]
Gast je hoeft ze toch niet dood te schieten, gewoon in de beentjes
pi_100507566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:

Nee dat kan niet. Het is doodschieten of niks.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_100507585
Wat een faalbeleid van UK. Dit had gisteren al gestopt kunnen worden.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:09:53 #207
341203 3-voud
pi_100507589
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook nooit over de gevolgen had, maar over de rellen zelf. Jij wilt mensen het LEVEN ontnemen, zodat rellen hier 1000 km vandaan, overmorgen in plaats van volgende week stoppen?
Het gaat ook om het signaal wat je afgeeft.

Jouw oplossing, uit laten bloeden, geeft tuig overal in de UK het gevoel dat zoiets makkelijk op te zetten is en ze ermee wegkomen. Per saldo worden ze platte TV's rijker.
pi_100507595
Trieste (links-georienteerde) mods die je post weg-editten als ze het niet met je eens zijn, ook al houd je je netjes aan de regels. :r

Censuur op fok.. zielig hoor.
pi_100507605
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

[/quote]
Zeker weten? Dat kost je wel weer geld he, dan moet je weer mensen inhuren en plekken vrijmaken om gewonden op te nemen.

Zo wordt de economische schade alleen maar groter.
pi_100507626
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef 16meter het volgende:
Trieste (links-georienteerde) mods die je post weg-editten als ze het niet met je eens zijn, ook al houd je je netjes aan de regels. :r
JA POPCORN REL
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:10:54 #211
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_100507627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:07 schreef 16meter het volgende:

[..]

En

[..]

Het merendeel van die 'armoede' wordt veroorzaakt door die mannetjes die boven hun stand leven. Willen leven als een rapper terwijl je leeft van een uitkering werkt nu eenmaal niet.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:10:54 #212
8781 crew  Frutsel
pi_100507628
quote:
Trieste mods die je post weg-editten als ze het niet met je eens zijn, ook al hou je je netjes aan de regels. :r
Als je aub even fatsoenlijk wil quoten, je laatste post was één grote puinhoop waarbij we niet eens kunnen zien wat jij schreef en wat je wilde quoten. Die overduidelijke plaatjes hoeven ook niet.
pi_100507633
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef WSquater het volgende:

Wie zegt dat de personen die het slecht hebben TV's stelen? Misschien zijn dat wel de personen die gewoon lekker willen rellen.

Ik dacht dat jij begon met het verband tussen de rellers en mensen die arm zijn?

quote:

quote:
En je tweede vraag: hoe hebben mensen in de armste delen van Afrika kunnen overleven, als ze dan in hemelsnaam al die jaren hiervoor, ik neem aan, ook al last hadden van armoede?
Armoede in Afrika is een gegeven waar die mensen zelf vrede mee hebben. Of heb jij beelden gezien van rellende, hongerige Somaliers?
pi_100507645
Mensen neerschieten is niet eens nodig. Traangas en waterkanonnen zijn voldoende.
pi_100507647
quote:

[..]

..,maar dit is gewoon niks anders dan een roep om hulp en dat dingen anders moeten.

Een schop onder hun luie reet moeten ze krijgen.

Wat een gelul weet jij hier te plaatsen zeg, allemachtig
٩๏̯͡๏)۶
pi_100507663
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:09 schreef waht het volgende:

[..]

Nee dat kan niet. Het is doodschieten of niks.
Dan maar een Ghadaffi actie
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:12:06 #217
8781 crew  Frutsel
pi_100507682
quote:
Police in London say that 525 people have been arrested in the days of rioting - AP
Hoeveel vrije cellen hebben ze daar?
pi_100507702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:12 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Niet zo heel veel: Londense cellen zijn vol
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:12:47 #219
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_100507715
quote:

[..]

Misschien nog wat cellen over in Tilburg!
pi_100507719
Dit is nihilisme in pure vorm. Geen toekomst in je leven zien, geen verantwoordelijkheidsgevoel naar jezelf en je maatschappij.
pi_100507722
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij begon met het verband tussen de rellers en mensen die arm zijn?

[..]

[..]

Armoede in Afrika is een gegeven waar die mensen zelf vrede mee hebben. Of heb jij beelden gezien van rellende, hongerige Somaliers?
Piraten. Somaliers die boten kapen doen dat ook niet voor de lol of om ff simpel rijk te worden, die doen dat ook om geld te verdienen en daarmee in leven te blijven. Maar dat snap jij niet.
pi_100507723
Van mij mogen ze ze doodschieten, zet je tenminste is een voorbeeld, hoe met dit respectloos tuig om te gaan.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:13:28 #223
341203 3-voud
pi_100507748
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:12 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Misschien nog wat cellen over in Tilburg!
Met over 5 jaar een generaal pardon.
Nee dank je :{w
pi_100507766
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:09 schreef Culthit. het volgende:
Wat een faalbeleid van UK. Dit had gisteren al gestopt kunnen worden.
Ik denk dat de Nederlandse ME dit nog beter aan kan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_100507785
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik denk dat de Nederlandse ME dit nog beter aan kan.
Nee hoor.
pi_100507790
quote:
[ afbeelding ]

Imposante agente ook.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100507794
quote:
Ze hebben helemaal gelijk. natuurlijk zijn het politieke gevangenen _O-
pi_100507796
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:12 schreef WSquater het volgende:

[..]

Piraten. Somaliers die boten kapen doen dat ook niet voor de lol of om ff simpel rijk te worden, die doen dat ook om geld te verdienen en daarmee in leven te blijven. Maar dat snap jij niet.
Dit soort gelul en alles goedpraten, dat is wat de maatschappij mankeerd.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:14:54 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100507806
Je zou maar echt Jonny Walker heten _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100507810
quote:

Censuur op fok.. zielig hoor.
Fok is toch vooral rechts-georienteerd? Inclusief mods? Tenminste dat dacht ik altijd. ;)

Voor zover je over "links" en "rechts" kunt spreken. Want dat bestaat allang niet meer. Eerder conservatief (behoudend) en progressief.

Maar goed, andere discussie, dus beetje offtopic. :D
pi_100507815
quote:

[..]

Dus jij denkt serieus dat er tussen die rellende figuren mensen zitten die echt niet anders kunnen?

Leg trouwens ook even uit waarom die piraten miljoenen dollars eisen en niet gewoon een paar zakken rijst voor hun kinderen.
pi_100507817
quote:

[..]

Kunnen ze niet een eigen Guantanamo beginnen? Eilandjes zat daar.
pi_100507820
Ze hebben die PS3's, plasma tv's en Nike schoenen nodig om te overleven, snap dat godverdomme dan!
pi_100507827
quote:

[..]

En waarom kunnen die primitieve inboorlingen niet op een eerlijke manier geld verdienen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_100507834
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef 16meter het volgende:
Ze hebben die PS3's, plasma tv's en Nike schoenen nodig om te overleven, snap dat godverdomme dan!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:15:47 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100507843
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:12 schreef Culthit. het volgende:
Dit is nihilisme in pure vorm. Geen toekomst in je leven zien, geen verantwoordelijkheidsgevoel naar jezelf en je maatschappij.
Maar het liefst wel in designer outfits.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_100507856
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:11 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Een schop onder hun luie reet moeten ze krijgen.

Wat een gelul weet jij hier te plaatsen zeg, allemachtig
^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_100507861
Er was geen enkele uitweg meer voor deze jongens, de blanke elite, die ze nooit gelijke kansen heeft geboden, dwong ze tot plunderen en vernielen.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:16:14 #240
341203 3-voud
pi_100507862
quote:
En de mobieltjes om elkaar te SMS'en hoeveel ze binnen geharkt hebben.
pi_100507863
quote:
(boomknuffelaars response)
Die verkopen ze om de honger in Afrika te bestrijden.
pi_100507864
quote:

[..]

Genoeg:

quote:
11.02am: A Ministry of Justice spokeswoman has confirmed that there is enough room in jail for anyone sentenced to custody as a result of the violence and looting.

"We have enough prison places for those that are sentenced to custody," she said. "There is substantial capacity in the prison system - currently there are 2,500 unused spaces within the estate. The total prison population on Friday August 5 2011 was 85,523." The usable operational capacity was 88,039.
pi_100507872
quote:
Iedereen gaat zich er ook echt mee bemoeien :')
pi_100507873
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef 16meter het volgende:

[..]

Snel je doodsverwensing editten. Laf kereltje.
Dat was een mod. Ik snap niet dat jij bij de FOK crew hoort. :) Het enige wat ik zei was dat jij in dit topic aan het rellen bent, en zoals de meesten hier aangeven kunnen ze de relschoppers maar beter neerknallen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Dit soort gelul en alles goedpraten, dat is wat de maatschappij mankeerd.
Jij hebt het geluk dat je waarschijnlijk nooit in ernstige armoede terecht komt. Als je een beetje het nieuws volgt en goed opzoekt, dan zou je weten dat piraten bij Somalie niet zomaar om voor de lol boten proberen te kapen. Die gasten zijn al dolblij als ze opgepakt worden, want dan krijgen ze eten en worden ze verzorgd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dus jij denkt serieus dat er tussen die rellende figuren mensen zitten die echt niet anders kunnen?

Leg trouwens ook even uit waarom die piraten miljoenen dollars eisen en niet gewoon een paar zakken rijst voor hun kinderen.
Tuurlijk wel, maar dat laatste werkt niet he. Da's een oplossing voor een week. Ze willen dat hun gezinnen nooit meer honger hoeven te hebben. Wat zou jij doen als je in Somalie woonde en een vader was van 3 kinderen en een vrouw. Je hebt geen geld om eten te kopen en je hebt amper onderdak. De enige mogelijkheid om geld te verdienen is via die 'rijke mensen die op boten varen voor onze kust'.

Wat doe je? Je vrouw en kinderen laten verhongeren, of proberen geld te verdienen?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:16:39 #245
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_100507874
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef Wokkel het volgende:[/b

[..]

Ben jij wel goed bij je hoofd?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_100507881
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef 16meter het volgende:
Er was geen enkele uitweg meer voor deze jongens, de blanke elite, die ze nooit gelijke kansen heeft geboden, dwong ze tot plunderen en vernielen.
Terug naar de katoenvelden dan maar.

Tuig.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_100507901
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef 16meter het volgende:
8)7
pi_100507911
quote:
Is dat een foto van Camden Market?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:17:52 #249
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_100507925
Ze willen gewoon respect die rellers. :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:17:55 #250
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_100507929
Waarom moet zo'n topic áltijd uitlopen op getroll en gekut. :')
pi_100507931
London riots: Sky, ITN and CNN reporters attacked
Broadcasters' vans smashed in Croydon and Sky News reporter Mark Stone forced to flee in Clapham disturbance
uhoh CNN under fire :')
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:18:08 #252
341203 3-voud
pi_100507939
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Genoeg:

[..]

Jammer. Te weinig was beter.
Dan kun je ze lekker op elkaar proppen tot de deur net dicht kan en geef je ze de kans om zich "eruit te looten".

Fair deal.
pi_100507955
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef Toverheks het volgende:

[..]

8)7
Dat was een sarcastische opmerking, gericht naar een oogklepper.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_100507957
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef henkde_j het volgende:
Ze willen gewoon respect die rellers. :')
Respect, een kans op een goede toekomst en plasma... uhh een gevulde maag.
pi_100507959
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom moet zo'n topic áltijd uitlopen op getroll en gekut. :')
Omdat er altijd van die bosmongolen zijn, die het allemaal wel begrijpen ergens.
pi_100507981
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:16 schreef t-8one het volgende:

[..]

Ben jij wel goed bij je hoofd?
Want? Een inboorling in donker Afrika ziet een jonge dood door honger/ziekte/oorlog als een gegeven, ik denk dat er weinig zijn die denken dat ze 80 jaar oud worden met 5 ton overwaarde op hun huis.
pi_100507990
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat was een sarcastische opmerking, gericht naar een oogklepper.
oke
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:19:26 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100507994
quote:
Wtf, ik zie daar echt een jongetje van 7 jaar tussen staan ofzo :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100508007
Ik snap echt niet hoe het nou zo moeilijk is om dit te stoppen?

Sowieso waar is het leger?

met zulke rellen mag je toch wel verwachten dat het leger gewoon wordt ingezet.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_100508008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Omdat er altijd van die bosmongolen zijn, die het allemaal wel begrijpen ergens.
En types die er niets van snappen en meteen iedereen neer willen schieten. :')
pi_100508017
quote:
City law firm Reynolds Porter Chamberlain has warned that businesses which have suffered from the current spate of rioting must act quickly or they risk not being able to recover their losses, my colleague Julia Kollowe tells me.

RPC explains that most insurers require claims for riot damage to be notified within a very short period – typically seven days – otherwise the claim may be rejected.

This is because the insurer can make a claim in the policyholder's name against the police to recover their losses under the Riots (Damages) Act 1886. However, to do so that claim must normally be lodged within 14 days of the damage occurring.

Stuart White, partner at RPC, says: "Riots have caused millions of pounds worth of damage over the last few days. Businesses that have suffered riot damage should notify their insurer as soon as possible so as to avoid being left without insurance cover. Any delay is an unnecessary risk."
pi_100508055
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef MouzurX het volgende:

Sowieso waar is het leger?

Afganistan :7
pi_100508065
quote:
Ze hebben gewoon die blanke man/vrouw stukgetrokken rechtsonder!
Wat een minachting jegens het blanke ras!
pi_100508066
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Want? Een inboorling in donker Afrika ziet een jonge dood door honger/ziekte/oorlog als een gegeven, ik denk dat er weinig zijn die denken dat ze 80 jaar oud worden met 5 ton overwaarde op hun huis.
In feite is dit best wel een foute koloniale gedachtengang :') Eind 19e eeuw dachten de Europeanen ook zo over de afrikanen die ze als domme kinderen beschouwden ( en ze hadden misschien wel gelijk)
٩๏̯͡๏)۶
pi_100508067
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Niet iedereen he? alleen de rioters :)
pi_100508069
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Wtf, ik zie daar echt een jongetje van 7 jaar tussen staan ofzo :')
Vakantietijd, hè.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_100508080
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:20 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Afganistan :7
Nee, Afghanistan.
pi_100508110
'plastic bullets might be used tonight' Skynews

Eindelijk.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:22:20 #269
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_100508119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat ze er vrede mee hebben
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_100508122
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:19 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Waar moet ik iets van snappen? Van een paar holbewoners die hun eigen frustraties botvieren op de eigendommen van mensen die wél iets bereikt hebben in hun leven? Daar heb ik echt geen respect voor.
pi_100508123
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef 16meter het volgende:

[..]

Nee, Afghanistan.
De letter 'h' was geplunderd :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_100508129
quote:
dit is gewoon niks anders dan een roep om hulp en dat dingen anders moeten.
En dat doe je door allerlei luxe artikelen te roven en winkels in brand te steken? Ja hoor, het is goed met je. _O-
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:22:56 #273
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100508141
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef 16meter het volgende:
'plastic bullets might be used tonight' Skynews

Eindelijk.
^O^
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_100508148
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

In feite is dit best wel een foute koloniale gedachtengang :') Eind 19e eeuw dachten de Europeanen ook zo over de afrikanen die ze als domme kinderen beschouwden ( en ze hadden misschien wel gelijk)
Het is een gegeven uit de realiteit :) Een rellende klojo uit Londen vergelijken met een Somalische Piraat vind ik meer een foute gedachtengang.
pi_100508157
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En dat doe je door allerlei luxe artikelen te roven en winkels in brand te steken? Ja hoor, het is goed met je. _O-
Niet alleen winkels. Ook (historische) bedrijfspanden, auto's en woningen (waar mensen liggen te slapen).

Gewoon een roep om hulp, snap je dat niet?
pi_100508162
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
London riots: Sky, ITN and CNN reporters attacked
Broadcasters' vans smashed in Croydon and Sky News reporter Mark Stone forced to flee in Clapham disturbance
uhoh CNN under fire :')
http://www.guardian.co.uk(...)ttacked-london-riots
pi_100508163
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Is dat een foto van Camden Market?
pi_100508171
Ok compromis dan we schieten ze niet dood, maar doen ze pijn met rubber kogels.
pi_100508175
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Niet iedereen he? alleen de rioters :)
Oh en gelukkig zijn die allemaal heel makkelijk te herkennen. :')
pi_100508178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat doet niet iedereen. Als heel jouw familie zo asociaal als wat was, behalve jij en bijvoorbeeld je broer, dan zou jij er toch niet voor gestraft willen worden?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:23:48 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100508180
Ik zou ook wel pissig worden als ik niet in staat was om de nieuwe COD te kopen hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100508186
Nou, Hull centrum is nog rustig 8-)
Ja doei.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:24:17 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100508200
Politie plaatst foto's van looters op Flickr: http://www.flickr.com/photos/metropolitanpolice/
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100508202
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Oh en gelukkig zijn die allemaal heel makkelijk te herkennen. :')
Nee hoor veel mensen die winkelen, slaan eerst de ruiten in.
pi_100508212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef t-8one het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat ze er vrede mee hebben
Laten we in dat geval maar hopen dat mobiel internet dat continent maar niet aandoet :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:24:39 #286
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_100508219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
pi_100508232
quote:
A young man shot in his car during last night's "unprecedented" rioting has died, it has been confirmed.

A murder hunt was launched as police announced that the 26-year-old victim had died after being admitted to hospital.

He was discovered in a car suffering from gunshot wounds at about 9.15pm as trouble flared in Croydon, south London, last night.
pi_100508240
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:24 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
k, ik hoop het echt niet... Zou zonde zijn als ze die leegplunderen. Te mooie markt imo.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:25:32 #289
341203 3-voud
pi_100508253
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dat doet niet iedereen. Als heel jouw familie zo asociaal als wat was, behalve jij en bijvoorbeeld je broer, dan zou jij er toch niet voor gestraft willen worden?
Kom op. Stop met zo extreem naïef te zijn.
pi_100508261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef 16meter het volgende:

[..]

Niet alleen winkels. Ook (historische) bedrijfspanden, auto's en woningen (waar mensen liggen te slapen).

Gewoon een roep om hulp, snap je dat niet?
Kijk verder dan je neus lang is. Wat nou als er tienduizend personen vanavond op de straat zijn? Volgens jouw logica zouden alle tienduizend personen plunderaars en criminelen zijn.
pi_100508262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Én omdat er altijd bosmongolen zijn die het verstandig vinden met scherp te schieten op dit tuig.
pi_100508281
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef Caland het volgende:
Ik zou ook wel pissig worden als ik niet in staat was om de nieuwe COD te kopen hoor.
Ik wil al een tijdje een PS3, maar doordat ik financieel andere prioriteiten had, heb ik 'm nog niet.

Kijken of ik vanavond een groepje kan optrommelen om mijn onvrede te uiten.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:26:17 #293
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100508285
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

De letter 'h' was geplunderd :'(
:D _O-
pi_100508286
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:25 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Én omdat er altijd bosmongolen zijn die het verstandig vinden met scherp te schieten op dit tuig.
Wat is daar niet verstandig aan? Ze brengen levens in gevaar.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:26:34 #295
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100508297
Journalist van CNN in oorlogskledij.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100508299
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:26 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik wil al een tijdje een PS3, maar doordat ik financieel andere prioriteiten had, heb ik 'm nog niet.

Kijken of ik vanavond een groepje kan optrommelen om mijn onvrede te uiten.
Doe dat, ik hoor dat ze met scherp gaan schieten. :D
pi_100508310
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:22 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Waar moet ik iets van snappen? Van een paar holbewoners die hun eigen frustraties botvieren op de eigendommen van mensen die wél iets bereikt hebben in hun leven? Daar heb ik echt geen respect voor.
Ik ook niet, maar qua oplossingen lees ik hier voornamelijk niet doordachte internet-held-oplossingen als schiet ze neer of zet het leger in. :)
pi_100508318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:26 schreef numero_uno het volgende:

[..]

:D _O-

I saw what you did there ;)
pi_100508320
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:26 schreef Happel het volgende:

[ afbeelding ]
Haha nice! :D
pi_100508321
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:26 schreef Happel het volgende:

[ afbeelding ]
:') wtf echt, CNN zijn wel de grootste debielen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')