Wie denk je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het moet wel vergoed worden, wie mag er weer meer oa verzekeringspremie op gaan hoesten?
Ze quote een bericht van partyman26 die impliceert dat iedere neger plundert. Dat kun je ook triest vinden zonder dat je alleen maar het goede in de mens ziet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goed zo. Niet te snel oordelen maar enkel van het goede in de mens uitgaan en de goede zaken heel erg lief vinden.
De plunderaars teren op die houding als wilde cowboys.
Met figuren zoals jij komen we er wel.
Slideshowtje voor ze....schiet het mss wat op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
De Engelse opsporing verzocht krijgt het nog druk.
Is er ook op de eis ingegaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)and-eisen-leven.html
Goed zo, meteen oordelen en enkel op de huidskleur van een mens uitgaan en de goede zaken negeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goed zo. Niet te snel oordelen maar enkel van het goede in de mens uitgaan en de goede zaken heel erg lief vinden.
Volgens de politie chef ging niemand zijn straf ontlopen! Er hangen potverdrie niet voor niets miljoenen camera's in die stad!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie denk je?
De plunderaars natuurlijk
Uiteindelijk de persoon die nooit een krimp geeft, de rug van de samenleving, de eerlijk werkende mens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie denk je?
Nee, niet wie móet het ophoesten, maar wie gáát het ophoesten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie denk je?
Het is me nog niet zo duidelijk hoe deze schietpartij samenhangt met de rellen. Iemand meer achtergrondinfo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat zijn verwindingen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef MrJones het volgende:
[..]
Het is me nog niet zo duidelijk hoe deze schietpartij samenhangt met de rellen. Iemand meer achtergrondinfo?
Er staat ook niet bij of het een bystander/agent/reltokkie was...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef MrJones het volgende:
[..]
Het is me nog niet zo duidelijk hoe deze schietpartij samenhangt met de rellen. Iemand meer achtergrondinfo?
Neergeschoten door politie ? Want dan hebben ze weer meer reden tot rellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ach er zitten ook wat blanken tussen maar de hoofdmoot is gewoon opvallendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goed zo, meteen oordelen en enkel op de huidskleur van een mens uitgaan en de goede zaken negeren.
Ja, dat kan ik ook wel vinden, maar het verband zie ik daarmee nog niet. Neergeschoten door politie? Door relschoppers? Of gewoon een toevallige schietpartij.quote:
twitter:Slijterijmeisje twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 13:53:34Gisteravond ook restaurant met 2 michelinsterren in Londen geplunderd http://bit.ly/osbVgV #londonriots reageer retweet
Ja, ik ben een doetje. Opkomen voor iets zou ik nooit doen, ik huppel veel liever rond met madeliefjes in mijn haar en flikkersterretjes in mijn hand zingend "vrede op aarde".quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Molest wordt hier in Nederland niet vergoed, hoe zou dat in GB zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het moet wel vergoed worden, wie mag er weer meer oa verzekeringspremie op gaan hoesten?
Moet je toch leren lezen achterlijke.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je fok mafkees ook weer. Nergens iets over kleurtje gemeld, hij toch steigeren en woorden verdraaien.
Opbokken kuthippie.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef partyman26 het volgende:
[..]
Die ene Negert links denkt mooi....hmm, nu de schijn wekken tegen de looters te zijn, maar vanavond haal ik mijn 4e plasma weer op.
Nope. Wel bevestigt in Engelse media ondertussen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef MrJones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |