Waar slaat dat op? Doe normaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Probeer dat Yvonne maar eens aan het verwoeste verstand te brengen...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]Ja, dan houd je het allemaal ook niet meer zo bij natuurlijk
Traangas (in grote hoeveelheden) was erg effectief in Athene laatst. Alleen wel effectiever bij grotere massa's. Vraag me verder af of de Britse politie zich niet zo laat zien omdat het toch armere wijken zijn. Zou dit in het centrum hebben kunnen gebeuren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waterkanonnen zijn maar relatief effectief. Je veegt er een paar over de vloer aangezien ze niet zoveel hebben en niet alle smalle stegen het toelaten en je wakkert de woede enkel verder aan. Waterkanonnen zijn niet dodelijk, dus een stoere barrière om te doorbreken.
Bij een mogelijk kogel gaan ze wel iets meer twijfelen...![]()
Avondklok... en je denkt dat die plunderaars om 19.00 uur op hun klokje kijken en roepen:"Jonges, stop! Morgen weer een dag".
Maar het moet wel vergoed worden, wie mag er weer meer oa verzekeringspremie op gaan hoesten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de meeste, zeg 98%, ermee wegkomen ook. Al het gestolen waar kun je nooit meer terug vinden.
De grens is al bereikt, ja. Maar je kunt onmogelijk de eerste avond iedereen neermaaien. Je moet gewoon een ultieme grens stellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus een grens trekken voor als ze daarover heen gaan.
Alsof die grens al niet bereikt is.
En dan stiekem wat in die thee doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
As rioters smashed up shops, looted and fought with police in Camden Town, Philippa Morgan-Walker, 25 and her husband, Jonny Walker, 31, made tea for the police who were protecting their street. Some of the officers had been on duty for more than 30 hours.
Ze stelen vast de thee van de lieve bobbys.
Dat zal in elk geval niet het probleem zijn van die inferieuren die daar de beest uithangen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het moet wel vergoed worden, wie mag er weer meer oa verzekeringspremie op gaan hoesten?
Het zijn niet allemaal armere wijken, Ealing bijvoorbeeld. Clapham is ook niet te vergelijken met een Tottenham.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Traangas (in grote hoeveelheden) was erg effectief in Athene laatst. Alleen wel effectiever bij grotere massa's. Vraag me verder af of de Britse politie zich niet zo laat zien omdat het toch armere wijken zijn. Zou dit in het centrum hebben kunnen gebeuren?
Wat ik zei, kaf en korenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Zoals ik zei was de politie er snel genoeg bij om in te grijpen en er was geen schade. Neemt niet weg dat het tuig het wel probeert.
Een stofje wat je agressiever maakt zou ze geen kwaad doenquote:
God. Wat ben jij een triest figuur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef partyman26 het volgende:
[..]
Die ene Negert links denkt mooi....hmm, nu de schijn wekken tegen de looters te zijn, maar vanavond haal ik mijn 4e plasma weer op.
Lief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
As rioters smashed up shops, looted and fought with police in Camden Town, Philippa Morgan-Walker, 25 and her husband, Jonny Walker, 31, made tea for the police who were protecting their street. Some of the officers had been on duty for more than 30 hours.
De Engelse opsporing verzocht krijgt het nog druk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Kingstown het volgende:
Pliesiefoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is het een vermomming!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie je, er bestaan ook nog lieve blanke mensen.
Die dikke trol heeft nog wel wat bijzondere kenmerken op video maar die negert is een 13 in het dozijn persoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Kingstown het volgende:
Pliesiefoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed zo. Niet te snel oordelen maar enkel van het goede in de mens uitgaan en de goede zaken heel erg lief vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
God. Wat ben jij een triest figuur.
[..]
Lief.
Die was pas 10 keer voorbij gekomen.quote:
Bedankt! Die hebben we nog niet gezien.quote:
ik zit pas net dit topic te volgen maar heb hem nu al 3x langs zien komenquote:
Oh ik was even van FOK af. Leven weet je wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die was pas 10 keer voorbij gekomen.
Urban Camouflage!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |