Die hebben een hele andere opvatting van hamsterwekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die zijn hamsters aan het trainen, voor the battle
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die hebben een hele andere opvatting van hamsterweken
Rellen in meer Britse stedenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:39 schreef genakt het volgende:
Waarom is er niks hierover te vinden op de FP ? :S
Wel nieuws, incl. beelden:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:40 schreef yvonne het volgende:
Oxford Circus.
was gister even een gerucht, verder geen nieuws meer over.
Waterkanonnen zijn maar relatief effectief. Je veegt er een paar over de vloer aangezien ze niet zoveel hebben en niet alle smalle stegen het toelaten en je wakkert de woede enkel verder aan. Waterkanonnen zijn niet dodelijk, dus een stoere barrière om te doorbreken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat ze nou eens beginnen met een avondklok en waterkanonnen.
Dan mag jij in extremen blijven denken, want iets anders bestaat er schijnbaar niet voor je.
Ik snap wel dat er genoeg geruchten zijn en dat de helft daarvan niet klopt, maar ik was gisteren dus in West End en weet dus gewoon zeker dat het in Oxford Street wel gesodemieter was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lezen alsjeblieft:
Zware rellen in London en andere grote steden in het VK #10
Er zijn al genoeg geruchten.
Centraal misschien?quote:
Hey yvonne weet alles he', die heeft zelfs de 1e wereldoorlog meegemaakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Welnee joh, dat zijn allemaal geruchten! Yvonne weet het, want die is toevallig ook een keer in London geweest (wie niet).
avondklok is nodig om daarna met scherp te kunnen schieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waterkanonnen zijn maar relatief effectief. Je veegt er een paar over de vloer aangezien ze niet zoveel hebben en niet alle smalle stegen het toelaten en je wakkert de woede enkel verder aan. Waterkanonnen zijn niet dodelijk, dus een stoere barrière om te doorbreken.
Bij een mogelijk kogel gaan ze wel iets meer twijfelen...![]()
Avondklok... en je denkt dat die plunderaars om 19.00 uur op hun klokje kijken en roepen:"Jonges, stop! Morgen weer een dag".
Een avondklok houdt iig meelopers voor een gedeelte van de straat en waterkannonen kunnen niet overal, maar Londen is niet alleen maar smalle steegjes. Als volgende stap kun je rubberen kogels gaan gebruiken, maar om bij rellen je eigen volk dood te schieten als eerste maatregel werkt zeker niet....dan slaat de vlam helemaal in de pan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waterkanonnen zijn maar relatief effectief. Je veegt er een paar over de vloer aangezien ze niet zoveel hebben en niet alle smalle stegen het toelaten en je wakkert de woede enkel verder aan. Waterkanonnen zijn niet dodelijk, dus een stoere barrière om te doorbreken.
Avondklok... en je denkt dat die plunderaars om 19.00 uur op hun klokje kijken en roepen:"Jonges, stop! Morgen weer een dag".
Zeker en deze meneer http://yfrog.com/h8a9pvwj is ook niet aan het plunderen, maar is rijstvriendelijk bezig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:36 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Deze mensen zijn juist de dieren aan het redden! Dit is geen plunderen, maar diervriendelijk zjin.
Dus een grens trekken voor als ze daarover heen gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef partyman26 het volgende:
[..]
avondklok is nodig om daarna met scherp te kunnen schieten.
Je moet een grens stellen en een excuus gebruiken om het vuur te openen.
Ja Barking ook, Rainham ook, gedoe, politie, maar niet te vergelijken met de andere wijken die behoorlijk geraakt zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er genoeg geruchten zijn en dat de helft daarvan niet klopt, maar ik was gisteren dus in West End en weet dus gewoon zeker dat het in Oxford Street wel gesodemieter was.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]Ja, dan houd je het allemaal ook niet meer zo bij natuurlijk
Die ene Negert links denkt mooi....hmm, nu de schijn wekken tegen de looters te zijn, maar vanavond haal ik mijn 4e plasma weer op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenactie's, nog meer spektakel dus.
uitdelen op het buurthuis he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zeker en deze meneer http://yfrog.com/h8a9pvwj is ook niet aan het plunderen, maar is rijstvriendelijk bezig.
Nou daar zat ik dus inderdaad op te wachten.. mensen die er tegenin gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenactie's, nog meer spektakel dus.
Vergeet niet dat de meeste, zeg 98%, ermee wegkomen ook. Al het gestolen waar kun je nooit meer terug vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
En onderwijl is het werkende deel van de Londenaren gewoon vandaag naar het werk gegaan?
Zal wel he.
Lekker motiverend ook, zelf 9 to 5 en dan dit soort gasten zien plunderen.
Zoals ik zei was de politie er snel genoeg bij om in te grijpen en er was geen schade. Neemt niet weg dat het tuig het wel probeert.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja Barking ook, Rainham ook, gedoe, politie, maar niet te vergelijken met de andere wijken die behoorlijk geraakt zijn.
Ik probeer een klein beetje het kaf van het koren te scheiden en het idee weg te nemen dat héél London nu in de fik staat.
Die zat in het verkeerde topic op Twitter, die had hongersnood gelezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uitdelen op het buurthuis he.
Ja hoor, gewoon werken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
En onderwijl is het werkende deel van de Londenaren gewoon vandaag naar het werk gegaan?
Zal wel he.
Lekker motiverend ook, zelf 9 to 5 en dan dit soort gasten zien plunderen.
Of een leuk schommelpaardjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef partyman26 het volgende:
[..]
Die ene Negert links denkt mooi....hmm, nu de schijn wekken tegen de looters te zijn, maar vanavond haal ik mijn 4e plasma weer op.
Waar slaat dat op? Doe normaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Probeer dat Yvonne maar eens aan het verwoeste verstand te brengen...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]Ja, dan houd je het allemaal ook niet meer zo bij natuurlijk
Traangas (in grote hoeveelheden) was erg effectief in Athene laatst. Alleen wel effectiever bij grotere massa's. Vraag me verder af of de Britse politie zich niet zo laat zien omdat het toch armere wijken zijn. Zou dit in het centrum hebben kunnen gebeuren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar het moet wel vergoed worden, wie mag er weer meer oa verzekeringspremie op gaan hoesten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de meeste, zeg 98%, ermee wegkomen ook. Al het gestolen waar kun je nooit meer terug vinden.
De grens is al bereikt, ja. Maar je kunt onmogelijk de eerste avond iedereen neermaaien. Je moet gewoon een ultieme grens stellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus een grens trekken voor als ze daarover heen gaan.
Alsof die grens al niet bereikt is.
En dan stiekem wat in die thee doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
As rioters smashed up shops, looted and fought with police in Camden Town, Philippa Morgan-Walker, 25 and her husband, Jonny Walker, 31, made tea for the police who were protecting their street. Some of the officers had been on duty for more than 30 hours.
Ze stelen vast de thee van de lieve bobbys.
Dat zal in elk geval niet het probleem zijn van die inferieuren die daar de beest uithangen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het moet wel vergoed worden, wie mag er weer meer oa verzekeringspremie op gaan hoesten?
Het zijn niet allemaal armere wijken, Ealing bijvoorbeeld. Clapham is ook niet te vergelijken met een Tottenham.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Traangas (in grote hoeveelheden) was erg effectief in Athene laatst. Alleen wel effectiever bij grotere massa's. Vraag me verder af of de Britse politie zich niet zo laat zien omdat het toch armere wijken zijn. Zou dit in het centrum hebben kunnen gebeuren?
Wat ik zei, kaf en korenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Zoals ik zei was de politie er snel genoeg bij om in te grijpen en er was geen schade. Neemt niet weg dat het tuig het wel probeert.
Een stofje wat je agressiever maakt zou ze geen kwaad doenquote:
God. Wat ben jij een triest figuur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef partyman26 het volgende:
[..]
Die ene Negert links denkt mooi....hmm, nu de schijn wekken tegen de looters te zijn, maar vanavond haal ik mijn 4e plasma weer op.
Lief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
As rioters smashed up shops, looted and fought with police in Camden Town, Philippa Morgan-Walker, 25 and her husband, Jonny Walker, 31, made tea for the police who were protecting their street. Some of the officers had been on duty for more than 30 hours.
De Engelse opsporing verzocht krijgt het nog druk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Kingstown het volgende:
Pliesiefoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is het een vermomming!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie je, er bestaan ook nog lieve blanke mensen.
Die dikke trol heeft nog wel wat bijzondere kenmerken op video maar die negert is een 13 in het dozijn persoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:51 schreef Kingstown het volgende:
Pliesiefoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed zo. Niet te snel oordelen maar enkel van het goede in de mens uitgaan en de goede zaken heel erg lief vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
God. Wat ben jij een triest figuur.
[..]
Lief.
Die was pas 10 keer voorbij gekomen.quote:
Bedankt! Die hebben we nog niet gezien.quote:
ik zit pas net dit topic te volgen maar heb hem nu al 3x langs zien komenquote:
Oh ik was even van FOK af. Leven weet je wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Die was pas 10 keer voorbij gekomen.
Urban Camouflage!quote:
Wie denk je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het moet wel vergoed worden, wie mag er weer meer oa verzekeringspremie op gaan hoesten?
Ze quote een bericht van partyman26 die impliceert dat iedere neger plundert. Dat kun je ook triest vinden zonder dat je alleen maar het goede in de mens ziet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goed zo. Niet te snel oordelen maar enkel van het goede in de mens uitgaan en de goede zaken heel erg lief vinden.
De plunderaars teren op die houding als wilde cowboys.
Met figuren zoals jij komen we er wel.
Slideshowtje voor ze....schiet het mss wat op.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
De Engelse opsporing verzocht krijgt het nog druk.
Is er ook op de eis ingegaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)and-eisen-leven.html
Goed zo, meteen oordelen en enkel op de huidskleur van een mens uitgaan en de goede zaken negeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goed zo. Niet te snel oordelen maar enkel van het goede in de mens uitgaan en de goede zaken heel erg lief vinden.
Volgens de politie chef ging niemand zijn straf ontlopen! Er hangen potverdrie niet voor niets miljoenen camera's in die stad!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie denk je?
De plunderaars natuurlijk
Uiteindelijk de persoon die nooit een krimp geeft, de rug van de samenleving, de eerlijk werkende mens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie denk je?
Nee, niet wie móet het ophoesten, maar wie gáát het ophoesten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie denk je?
Het is me nog niet zo duidelijk hoe deze schietpartij samenhangt met de rellen. Iemand meer achtergrondinfo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat zijn verwindingen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef MrJones het volgende:
[..]
Het is me nog niet zo duidelijk hoe deze schietpartij samenhangt met de rellen. Iemand meer achtergrondinfo?
Er staat ook niet bij of het een bystander/agent/reltokkie was...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef MrJones het volgende:
[..]
Het is me nog niet zo duidelijk hoe deze schietpartij samenhangt met de rellen. Iemand meer achtergrondinfo?
Neergeschoten door politie ? Want dan hebben ze weer meer reden tot rellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ach er zitten ook wat blanken tussen maar de hoofdmoot is gewoon opvallendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goed zo, meteen oordelen en enkel op de huidskleur van een mens uitgaan en de goede zaken negeren.
Ja, dat kan ik ook wel vinden, maar het verband zie ik daarmee nog niet. Neergeschoten door politie? Door relschoppers? Of gewoon een toevallige schietpartij.quote:
twitter:Slijterijmeisje twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 13:53:34Gisteravond ook restaurant met 2 michelinsterren in Londen geplunderd http://bit.ly/osbVgV #londonriots reageer retweet
Ja, ik ben een doetje. Opkomen voor iets zou ik nooit doen, ik huppel veel liever rond met madeliefjes in mijn haar en flikkersterretjes in mijn hand zingend "vrede op aarde".quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Molest wordt hier in Nederland niet vergoed, hoe zou dat in GB zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je toch leren lezen achterlijke.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je fok mafkees ook weer. Nergens iets over kleurtje gemeld, hij toch steigeren en woorden verdraaien.
Opbokken kuthippie.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef partyman26 het volgende:
[..]
Nope. Wel bevestigt in Engelse media ondertussen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:55 schreef MrJones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |