SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Ik word helemaal panisch als ik spinnen zie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Geweldige beesten
.
[..]
Ik heb hier alleen maar kruisspinnetjes.. Occasionally een wolfspin, maar meestal de kruisjes
.
Ach, ik heb het niet over een zoen bij de trein of iets, maar als mensen in de kroeg elkaar zitten te bespringen en zo'n beetje voor mijn neus opeten heb ik liever dat ze een hotelkamer zoeken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb dr nooit geen moeite mee als ik vreemde zie zoenen op straat
Ik heb dat ook, maar alleen bij de (naar mijn mening) monsterlijk grote exemplarenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik word helemaal panisch als ik spinnen zie!
naaktslakken blegh.. die geven mij echt de kriebelsquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb van de week een naaktslak geplet per ongeluk, en nu is zijn hele fucking familie hier voor de begrafenis
Spinnen zijn tof!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Geweldige beesten
.
Buiten veel kruis spinnen ja maar binnen vaak de wolfsspin.quote:Ik heb hier alleen maar kruisspinnetjes.. Occasionally een wolfspin, maar meestal de kruisjes
.
Ik ga jou eens meenemen naar een reptielenbeurs. Ga ik je al die prachtige vogelspinnen laten zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Maar ik vind mensen die midden op straat vol uit gaan lopen tongen hetero of homo sowieso strontvervelend, doe dat lekker thuis joh.
Feyenoord uiteraardquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende: [..] Voor wie ben jij? Fuck, wat een basisschoolvraag
![]()
![]()
Wat is er mis met domme blondjes?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
wat een serieus onderwerp
Maar ik ben het eens met de stelling dat bij homo's, net als bij alle groeperingen, de aparte aandachttrekkeige randgroepen het verpesten voor de meerderheid.
Idd prima vergelijkbaar met de gewelddadige Marokkanen, Hooligans, domme blondjes, luie Surinamers en stelende Roemenen. "kijk mij nou nichterig zijn" types zijn net zo irritant als de macho opgepompte anabolen slikkende sportschooltypes
QFT!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik ben het eens met de stelling dat bij homo's, net als bij alle groeperingen, de aparte aandachttrekkeige randgroepen het verpesten voor de meerderheid.
Idd prima vergelijkbaar met de gewelddadige Marokkanen, Hooligans, domme blondjes, luie Surinamers en stelende Roemenen. "kijk mij nou nichterig zijn" types zijn net zo irritant als de macho opgepompte anabolen slikkende sportschooltypes
Ik heb het over binnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Spinnen zijn tof!
[..]
Buiten veel kruis spinnen ja maar binnen vaak de wolfsspin.
heldquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Eggswat schattig
[..]
Feyenoord uiteraard
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit dus. Mijn zusje moet die krengen voor me weghalen en ik reis niet naar landen waar ze de eckt eckte hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
Spinnen.Heb eens twee uur op tafel gezeten door zo'n wolfspin!
Die Antillianen zijn luier.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
Spinnen.Heb eens twee uur op tafel gezeten door zo'n wolfspin!
die verpesten het voor alle andere slimme blondjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met domme blondjes?
Jah en als ze dan ook nog in hun wilde bui je bier omstoten is helemaal irritantquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik heb het niet over een zoen bij de trein of iets, maar als mensen in de kroeg elkaar zitten te bespringen en zo'n beetje voor mijn neus opeten heb ik liever dat ze een hotelkamer zoeken.
precies maar iedereen wil zich profilerenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Lol, dan zou je je kapot geërgerd hebben aan mij en m'n toenmalige vriendinquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik heb het niet over een zoen bij de trein of iets, maar als mensen in de kroeg elkaar zitten te bespringen en zo'n beetje voor mijn neus opeten heb ik liever dat ze een hotelkamer zoeken.
Ik ga liever eens een keer mijn angsten overwinnen wat betreft paarden. Al vind ik die niet zo eng als spinnen. Maar no way dat ik zo'n vogelspinbeest op mijn arm neem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga jou eens meenemen naar een reptielenbeurs. Ga ik je al die prachtige vogelspinnen laten zien. Ik weet zeker dat je ze gaat waarderen zodra je de schoonheid eenmaal hebt gezien
.
eens, maar dat vind ik ook op feestjes en dergelijke.. zo klef en aan het voorspel beginnen waar de rest bij is.. dat hoeft niet zo nodig van mijquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
Maar ik vind mensen die midden op straat uitgebreid gaan lopen tongen hetero of homo sowieso strontvervelend, doe dat lekker thuis joh.
Paarden eng? Hoe?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga liever eens een keer mijn angsten overwinnen wat betreft paarden. Al vind ik die niet zo eng als spinnen. Maar no way dat ik zo'n vogelspinbeest op mijn arm neem.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lol, dan zou je je kapot geërgerd hebben aan mij en m'n toenmalige vriendinWe lagen door alle alcohol zowat te neuken op de bar, het was dat we nog kleren aan hadden, maar anders
![]()
yep, maar de extremen die irriterenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
precies maar iedereen wil zich profileren
Die zitten bijna niet binnen hier.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat merk ken ik nietIk ken wel pampers en huggies
paarden zijn niet engquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga liever eens een keer mijn angsten overwinnen wat betreft paarden. Al vind ik die niet zo eng als spinnen. Maar no way dat ik zo'n vogelspinbeest op mijn arm neem.
Je woont in Nederland dan heb je waarschijnlijk gewoon een huis of geld voor een hotelkamer doe dat lekker elders denk ik dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens, maar dat vind ik ook op feestjes en dergelijke.. zo klef en aan het voorspel beginnen waar de rest bij is.. dat hoeft niet zo nodig van mij
a) ze zijn fucking groot hebben overmacht aan kracht allesquote:
Ja maar waarom?quote:
Schoft!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lol, dan zou je je kapot geërgerd hebben aan mij en m'n toenmalige vriendinWe lagen door alle alcohol zowat te neuken op de bar, het was dat we nog kleren aan hadden, maar anders
![]()
voor mijn part in hun auto, in de bosjes.. boeiend.. als ik het maar niet hoef te zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Je woont in Nederland dan heb je waarschijnlijk gewoon een huis of geld voor een hotelkamer doe dat lekker elders denk ik dan.
Wat de foks?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat merk ken ik nietIk ken wel pampers en huggies
QTFquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor mijn part in hun auto, in de bosjes.. boeiend.. als ik het maar niet hoef te zien
Want?quote:
Op je arm nemen sowieso niet. Zo best is dat niet, dat constante hanteren. Het gaat om kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Okequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog maar een paar minuten en we gaan naar de seventies.
Ditquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
a) ze zijn fucking groot hebben overmacht aan kracht alles
b) ze zijn [voor mij] onberekenbaar. Naja voor iedereen zolang je nog niet mag claxonneren bij zo'n beest.
Ik vind het heerlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
met paarden geen problemen, maar ik vind ze niet echt prettig om op te zitten
Ja, nouja, probleem is dat een beetje hypocriet ben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
![]()
Als ze achter glas zitten durf ik dat wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op je arm nemen sowieso niet. Zo best is dat niet, dat constante hanteren. Het gaat om kijken.
Daar druk je types als ik nog verder de put in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Alle levende beesten zijn in principe wel tof.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat de foks?
Paarden zijn tof!
Paarden zijn niet onberekenbaar. Gewoon niet toeteren, zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
a) ze zijn fucking groot hebben overmacht aan kracht alles
b) ze zijn [voor mij] onberekenbaar. Naja voor iedereen zolang je nog niet mag claxonneren bij zo'n beest.
Ze zitten in bakjes, jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze achter glas zitten durf ik dat wel.
en vliegen! als ze irritant telkens op je gaan zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Alle levende beesten zijn in principe wel tof.
Behalve muggen.
te hoogquote:
Ik heb het al gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar eens een workshop paardenknufflen geven denk ik
En netjes kalm passeren en niet met 230 langsvliegen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paarden zijn niet onberekenbaar. Gewoon niet toeteren, zo moeilijk is dat toch niet.
daarom vind ik ze ook engquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat WT zegt en ben wel eens gebeten en geschopt
En wespenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en vliegen! als ze irritant telkens op je gaan zitten
Ja, die ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en vliegen! als ze irritant telkens op je gaan zitten
Dat snap ik oprecht nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap paarden niet, kan ze niet goed "aflezen" qua karakteristieken, en daarom ben ik er een beetje huiverig voor.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Watertornado het volgende:
Over alcohol gesproken: vandaag ben ik tot nu toe alcoholvrij. Moet ik nu nog snel wat whisky achterovertikken om mijn c-c-c-c-c-combo te prolongeren of niet?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Paarden zijn niet eng, koeien een stuk enger. Stomme, lompe, onvoorspelbare wezens die je achternazitten als je nog een klein VH'tje bent.
Ik ben er niet echt bang voor, maar ik vermijd ze liever wel.
Doe eens niet zo intolerant, daar kan samzz niet tegen hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Paarden zijn niet eng, koeien een stuk enger. Stomme, lompe, onvoorspelbare wezens die je achternazitten als je nog een klein VH'tje bent.
Koeien stralen inderdaad veel meer liefde uit!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Koeien zijn ook tof.
Die onmeunig onnozele blik.
paarden zijn heel goed te lezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap paarden niet, kan ze niet goed "aflezen" qua karakteristieken, en daarom ben ik er een beetje huiverig voor.
koeien komen altijd zo lief overquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Koeien zijn ook tof.
Arme jongen toch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Snap je niet dat ik huiverig ben van paarden omdat ik niet weet wanneer ze klaarstaan om me aan te vallen/bijten/schoppenquote:
Daarom.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
En netjes kalm passeren en niet met 230 langsvliegen.
lekker aan de tetten zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik heb over het algemeen toch liever koeien. Lekker massief, lekker melken, lekker chill.
Een vluchtdier dat aanvalt? Seriously?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap je niet dat ik huiverig ben van paarden omdat ik niet weet wanneer ze klaarstaan om me aan te vallen/bijten/schoppen?
Ja, als je de tekenen wéét, maar ik ga nooit met paarden om en kom er alleen zeer zelden een tegen in een wei die ik dan over z'n neus wil aaienquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paarden zijn heel goed te lezen
Maar het zijn vluchtdieren en dat gaat niet altijd goed met toeteren zeg maar
Jij hebt nooit oog in oog gestaan met een woeste blonde, zekerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koeien stralen inderdaad veel meer liefde uit!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koeien zijn ook lief
en vaak te onbenullig om je echt wat te doen
vlakbij mij is een boerderij waar je koeien mag knuffelen, maar dan kan zo'n beest wel ineens besluiten op je schoot te gaan zitten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb ook koeien geknuffeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Koeien zijn ook tof.
Koeien zijn kut en sneller dan ik dacht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik heb over het algemeen toch liever koeien. Lekker massief, lekker melken, lekker chill.
Als je weet wat het gezichtsveld van een paard is wordt het al een stuk makkelijkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap je niet dat ik huiverig ben van paarden omdat ik niet weet wanneer ze klaarstaan om me aan te vallen/bijten/schoppen?
Ik wist niet eens dat het een vluchtdier wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vluchtdier dat aanvalt? Seriously?. Dan moet je het wel heeel gek maken.
Prachtig, ik weet niet wat er prachtig aan isquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom vind ik ze ook eng
prachtig.. maar eng
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Koeien zijn kut en sneller dan ik dacht.
Nee, alleen Schotse Hooglanders, maar dat zijn geen koeien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt nooit oog in oog gestaan met een woeste blonde, zeker.
Dat een paard een vluchtdier is, is toch wel algemene kennis... Denk ik zo. Net als bijna alle herbivoren dat zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een vluchtdier was. Het is gewoon een grote brok kracht en als je niet kan inschatten hoe die gaat reageren is dat nou eenmaal eng. Ik weet NIKS van paarden he
.
Whehehe I knowquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bang voor je soortgenoten?quote:
Paarden zijn net homo's, leren kennen, wordt vrienden met een paard, ga erbij op de koffie, en je zult er niet meer bang van zijn!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een vluchtdier was. Het is gewoon een grote brok kracht en als je niet kan inschatten hoe die gaat reageren is dat nou eenmaal eng. Ik weet NIKS van paarden he
.
Dat zijn runderen. Net als de koe, wat een vrouwelijk rund is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, alleen Schotse Hooglanders, maar dat zijn geen koeien.
nu moet ik wel bekennen dat ik daar ook niet voorbij durfte met het meisje destijds aan mijn hand. Ze keken vicious
Hoe redde een poesje jou van die wilde honden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Karzai het volgende:
Ik kwam een keer s'nachts een keer een discotheek uit in egypte en toen stond er een roedel wilde honden nou dan schijt je wel in je broek, gelukkig was er een lief poesje dat mij redde, ik weet niet of ze het overleefd had
Koeien kunnen best rap zijn inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paarden zijn net homo's, leren kennen, wordt vrienden met een paard, ga erbij op de koffie, en je zult er niet meer bang van zijn!
Je was kapot zeker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe I know
Ik heb ooit eens geholpen om 2 volwassen koeien opnieuw te oormerken,
Dat doe ik echt noooooooit meer
die renden er allemaal achteraanquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe redde een poesje jou van die wilde honden?
Ik moest lachen.quote:
het gaat tot nu toe nog allemaal goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
VDJ doet zo traag. Ik word echt gek.
Ze kunnen je doodtrappen, dus zo gek is dat nietquote:
als er 600 kilo agressie op je afkomt tussen vier hekken is dat niet echt fijnquote:
Ik denk dat een gemiddeld rund wel iets meer weegt...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er 600 kilo agressie op je afkomt tussen vier hekken is dat niet echt fijn
en ik snap die koe ook nog dat ze pissig wordt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet trouwens nog dat ik als klein jochie dacht dat er een enorme groene spin in m'n kamer zat, dus ik schreeuwend naar papa toe! Pa kwam kijken en zei: "dat is geen spin, knul, dat is een krekel!". Het eerste wat ik deed was "cool!" brullen en dat beest vangen
mijn neef en ik hadden een gruwelijke boomhut gemaakt in de uiterwaarden. De hele zomer in gespeeld, stonden er op een dag koeien in het weiland waar we doorheen moesten om naar de boomhut te gaan. We stonden een beetje te twijfelen bij het hek toen ze al aan kwamen lopen, toen zijn we heel snel over het hek gesprongen en hebben we het op een lopen gezet (we moesten wel naar de hut want we hadden spullen geleend van thuis). De koeien gingen ook rennen en loeien en ik heb keihard huilend de laatste 10 meter gerend, me gesneden aan prikkeldraad, de terugweg hebben we maar de omweg van een paar kilometer langer genomen.quote:
Ook wel te begrijpen, als ik jou pijn wil gaan doen en bang maak dan ga je ook slaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er 600 kilo agressie op je afkomt tussen vier hekken is dat niet echt fijn
en ik snap die koe ook nog dat ze pissig wordt
Samzz.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
En nu ga ik slapen! Tschüss.
Slaap lekker tschuss!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
Trusten meissie , kusjekroel meequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
Kusje op je nachtmerrie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet zeker dat ik vannacht nachtmerries ga krIjgenover koeien, paarden, muggen, wespen en oorwurmen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet zeker dat ik vannacht nachtmerries ga krIjgenover koeien, paarden, muggen, wespen en oorwurmen
een nachtmerrie zou toch alleen over vrouwtjespaarden kunnen gaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Vergeet de pissebedden nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, maar die moest ergens andersquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
zag ik daar nu heel ff een post staan met 'Status Quo'
ik dacht ff dat je dacht dat dat Status Quo wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, maar die moest ergens anders
Ben de show voor morgen aan het voorbereiden
Ik startte zelf een plaat van ze en dacht dat Erik hem draaide![]()
Bij mij vooral, VDJ bokt als een malle en laadt niet snel genoeg nummers in.quote:
Nopequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff dat je dacht dat dat Status Quo was
Juist dat rennen veroorzaakt die reactie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
mijn neef en ik hadden een gruwelijke boomhut gemaakt in de uiterwaarden. De hele zomer in gespeeld, stonden er op een dag koeien in het weiland waar we doorheen moesten om naar de boomhut te gaan. We stonden een beetje te twijfelen bij het hek toen ze al aan kwamen lopen, toen zijn we heel snel over het hek gesprongen en hebben we het op een lopen gezet (we moesten wel naar de hut want we hadden spullen geleend van thuis). De koeien gingen ook rennen en loeien en ik heb keihard huilend de laatste 10 meter gerend, me gesneden aan prikkeldraad, de terugweg hebben we maar de omweg van een paar kilometer langer genomen.
Ah, vandaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij vooral, VDJ bokt als een malle en laadt niet snel genoeg nummers in.
is het geheugen van je computer een beetje brak?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij vooral, VDJ bokt als een malle en laadt niet snel genoeg nummers in.
Slaap lekker!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
Ik zag dat ik wat dingen op de achtergrond nog had aanstaan die het nodige opslurpte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het geheugen van je computer een beetje brak?
BrandX had laatst een ziek verhaal over waterpissebeddenquote:
Had dat dan gezegd man! Ik was 8 en wist niet beterquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juist dat rennen veroorzaakt die reactie!Al was je er rustig doorheen gelopen was er niets aan de hand.
ah dat verklaartquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zag dat ik wat dingen op de achtergrond nog had aanstaan die het nodige opslurpte.
Lekkerrrr naar je pagefile wegschrijven!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zag dat ik wat dingen op de achtergrond nog had aanstaan die het nodige opslurpte.
Oorwurmen zijn idd smerige beesten...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Kusje en een lik over je neus ofzoquote:
Too much infoquote:Op zondag 24 juli 2011 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik denk dat SPA doelt op de waterpissebedden, die standaard in water zitten
Als je geen filtertje hebt in je kraan, dan komen ze gewoon in je glas enzo. Je ziet ze alleen nagenoeg niet, maar ze zijn er wel.
Zo is het 'kalk' wat je in het filter van je kraan vind wanneer je dat er af draait, geen kalk, maar uitgedroogde waterpissebedden. Het is zelfs heel gezond om dat in het water te hebben, en vervolgens in je darmen. Ze helpen bij de stofwisseling in je lichaam.
geen ideequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik voel me erg dom.. maar oorwormen zijn toch gewoon knijptangen?
Niemand zal ooit in de buurt komen van Barry Whitequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Karzai het volgende:
wat vinden jullie trouwens van die cee-lo green is dat de nieuwe barry white of niet?
quote:
kaaaageeeeequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben ook lief, ben ik nu spin of homo?
Nee snap ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd man! Ik was 8 en wist niet beter
Das geen antwoordquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niemand zal ooit in de buurt komen van Barry White![]()
Misschien een combi van beidequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Spidergayquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Misschien een combi van beide![]()
Hey lieverdquote:
Stiff, maat!quote:
roosvicé niet meer nodig dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit hier een stuk rustiger nu de balkjes allemaal gewoon volstromen![]()
.
Hoiquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik heb wat gemist zie ik... kan je alleen lief zijn als homo of spinquote:
Oiquote:
Echte mannen roken menthol, zijn jullie niet gewendquote:
Jij rookt Menthol peuken. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
uhh wat denk je zelfquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Koen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
tijd om naar bed te vehuizen.
eens een keer voor 12 uur in bed
truste en ciaoooo![]()
Man wat zijn die dingen goor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echte mannen roken menthol, zijn jullie niet gewend
Slaap lekker!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
truste en ciaoooo![]()
Trustenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
truste en ciaoooo![]()
joa wel de koei'n melken morgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
truste en ciaoooo![]()
lol, Je maakt het wel ingewikkeld zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Een homoseksueel paard dat in het lichaam van koe is geboren
@TTquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wat gemist zie ik... kan je alleen lief zijn als homo of spin![]()
Dat moet wel een echte man zijnquote:
ik ben blij dat je me alsnog hebt geaccepteerd lieffiequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij rookt Menthol peuken. Dat zegt genoeg.
quote:
Bewaar maar, kom ik nog wel een keer oproken als ik in de buurt benquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man wat zijn die dingen goor!![]()
Ik heb hier nog een half pakkie liggen.Faye is ze vergeten.
Hete harrie is nog meer vent dan jij bentquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat moet wel een echte man zijn
Dat altijd natuurlijk! Moest je gewoon even pijpen enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik ben blij dat je me alsnog hebt geaccepteerd lieffie
Zo goed ken je me nog niet dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hete harrie is nog meer vent dan jij bent
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij kent harrie nog nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo goed ken je me nog niet dus
Ik ga ze zelf echt niet oproken hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bewaar maar, kom ik nog wel een keer oproken als ik in de buurt ben
En nu gvd die link, ik wil streamenwie draait?
Daarover gesproken, volgende keer iets meer passie graag. Het is geen fabriekswerk hequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat altijd natuurlijk! Moest je gewoon even pijpen enzo.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarover gesproken, volgende keer iets meer passie graag. Het is geen fabriekswerk he
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij kent harrie nog niet
Relaxtquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga ze zelf echt niet oproken hoor!Top gezellie een bakkie doen en dan kijharde sex oid?
welke link?
Ratt?quote:
Lizzy.quote:
die moet nog aangepast worden denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Stel je me ff voor?
En de link van de stream, die in de OP staat
Was? Volgens mij nog steeds, jij bent een rasechte alco-autistquote:
Heeft dat nog gevolgen voor de instellingen in SAM hier?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet nog aangepast worden denk ik
De IP is veranderd :y
collega van Geile Gerrie, bij seksboetiek de geile goudvisquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:51 schreef Karzai het volgende:
dit zijn menthol sigaret rokers dat hoor je meteen
Dacht t niet he! Ik gister en zaterdag dus jij de volgende keer!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
RelaxtIk liggen, jij het werk
En de link van de stream, die in de OP staat
alleen je encoder moet je ff aanpassenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft dat nog gevolgen voor de instellingen in SAM hier?
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft dat nog gevolgen voor de instellingen in SAM hier?
Vind ik ook. Maar het origineel klinkt toch altijd wel even lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind Metallica toffer dan deze versie
Nee dan weer!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Was? Volgens mij nog steeds, jij bent een rasechte alco-autist
jaja, volgens mij heb jij teveel suskes en wiskes gelezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
collega van Geile Gerrie, bij seksboetiek de geile goudvis
LoLa heeft opnamens van Harriequote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen je encoder moet je ff aanpassen
Heeft een van jullie twee die voor mij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Je moet de ip waar je mee connect aanpassen
Dankquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht t niet he! Ik gister en zaterdag dus jij de volgende keer!![]()
om te luisteren?![]()
http://listen.radionomy.com/x-raydio.m3u
Ah ik ken alleen mensen bij sexboerderij het Hijgende Hert. ben benieuwdquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
collega van Geile Gerrie, bij seksboetiek de geile goudvis
Trustenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ga slapen enzo
Welterusten
trusten engeltjequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ga slapen enzo
Welterusten
Mag ik m misschien ookquote:
veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ga slapen enzo
Welterusten
Trusten chick.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ga slapen enzo
Welterusten
Stiffmeisterquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind Metallica toffer dan deze versie
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
DankWas simpel maar ben lui. Nu bukken graag
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dan weer!Ben echt aan t water gegaan enzo vandaag.
Was brak enzo.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
LoLa heeft opnamens van Harrie
Slaap lekker!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ga slapen enzo
Welterusten
nu twee keer danquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mag ik m misschien ook
EDIT: Laat maar, heb al PM![]()
Nu wel ja maar echt gewoon de hele dag water gedronken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhu... water en hop en gist zeker
Slaap lekker!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
Ik moet ook maar gaan slapen morgen weer vroeg mijn nest uit voor het ontbijt, tschuss!
je draait na mijquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:55 schreef JJH het volgende:
Gelijkj ff aanpassen, anders vergeet ik dat morgenavond.
I know.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je hebt nog 4 minuten myr, dan naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |