slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
En nu ga ik slapen! Tschüss.
Kusje op je nachtmerrie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet zeker dat ik vannacht nachtmerries ga krIjgenover koeien, paarden, muggen, wespen en oorwurmen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet zeker dat ik vannacht nachtmerries ga krIjgenover koeien, paarden, muggen, wespen en oorwurmen
een nachtmerrie zou toch alleen over vrouwtjespaarden kunnen gaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Vergeet de pissebedden nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, maar die moest ergens andersquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
zag ik daar nu heel ff een post staan met 'Status Quo'
ik dacht ff dat je dacht dat dat Status Quo wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, maar die moest ergens anders
Ben de show voor morgen aan het voorbereiden
Ik startte zelf een plaat van ze en dacht dat Erik hem draaide![]()
Bij mij vooral, VDJ bokt als een malle en laadt niet snel genoeg nummers in.quote:
Nopequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff dat je dacht dat dat Status Quo was
Juist dat rennen veroorzaakt die reactie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
mijn neef en ik hadden een gruwelijke boomhut gemaakt in de uiterwaarden. De hele zomer in gespeeld, stonden er op een dag koeien in het weiland waar we doorheen moesten om naar de boomhut te gaan. We stonden een beetje te twijfelen bij het hek toen ze al aan kwamen lopen, toen zijn we heel snel over het hek gesprongen en hebben we het op een lopen gezet (we moesten wel naar de hut want we hadden spullen geleend van thuis). De koeien gingen ook rennen en loeien en ik heb keihard huilend de laatste 10 meter gerend, me gesneden aan prikkeldraad, de terugweg hebben we maar de omweg van een paar kilometer langer genomen.
Ah, vandaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij vooral, VDJ bokt als een malle en laadt niet snel genoeg nummers in.
is het geheugen van je computer een beetje brak?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij vooral, VDJ bokt als een malle en laadt niet snel genoeg nummers in.
Slaap lekker!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
En nu ga ik slapen! Tschüss.
Ik zag dat ik wat dingen op de achtergrond nog had aanstaan die het nodige opslurpte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het geheugen van je computer een beetje brak?
BrandX had laatst een ziek verhaal over waterpissebeddenquote:
Had dat dan gezegd man! Ik was 8 en wist niet beterquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juist dat rennen veroorzaakt die reactie!Al was je er rustig doorheen gelopen was er niets aan de hand.
ah dat verklaartquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zag dat ik wat dingen op de achtergrond nog had aanstaan die het nodige opslurpte.
Lekkerrrr naar je pagefile wegschrijven!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zag dat ik wat dingen op de achtergrond nog had aanstaan die het nodige opslurpte.
Oorwurmen zijn idd smerige beesten...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
Kusje en een lik over je neus ofzoquote:
Too much infoquote:Op zondag 24 juli 2011 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik denk dat SPA doelt op de waterpissebedden, die standaard in water zitten
Als je geen filtertje hebt in je kraan, dan komen ze gewoon in je glas enzo. Je ziet ze alleen nagenoeg niet, maar ze zijn er wel.
Zo is het 'kalk' wat je in het filter van je kraan vind wanneer je dat er af draait, geen kalk, maar uitgedroogde waterpissebedden. Het is zelfs heel gezond om dat in het water te hebben, en vervolgens in je darmen. Ze helpen bij de stofwisseling in je lichaam.
geen ideequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik voel me erg dom.. maar oorwormen zijn toch gewoon knijptangen?
Niemand zal ooit in de buurt komen van Barry Whitequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Karzai het volgende:
wat vinden jullie trouwens van die cee-lo green is dat de nieuwe barry white of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |