Ja, als je de tekenen wéét, maar ik ga nooit met paarden om en kom er alleen zeer zelden een tegen in een wei die ik dan over z'n neus wil aaienquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paarden zijn heel goed te lezen
Maar het zijn vluchtdieren en dat gaat niet altijd goed met toeteren zeg maar
Jij hebt nooit oog in oog gestaan met een woeste blonde, zekerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koeien stralen inderdaad veel meer liefde uit!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koeien zijn ook lief
en vaak te onbenullig om je echt wat te doen
vlakbij mij is een boerderij waar je koeien mag knuffelen, maar dan kan zo'n beest wel ineens besluiten op je schoot te gaan zitten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Paarden zijn niet eng, koeien een stuk enger. Stomme, lompe, onvoorspelbare wezens die je achternazitten als je nog een klein VH'tje bent.
Ik ben er niet echt bang voor, maar ik vermijd ze liever wel.
Ik heb ook koeien geknuffeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Koeien zijn ook tof.
Die onmeunig onnozele blik.
Koeien zijn kut en sneller dan ik dacht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik heb over het algemeen toch liever koeien. Lekker massief, lekker melken, lekker chill.
Als je weet wat het gezichtsveld van een paard is wordt het al een stuk makkelijkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap je niet dat ik huiverig ben van paarden omdat ik niet weet wanneer ze klaarstaan om me aan te vallen/bijten/schoppen?
Ik wist niet eens dat het een vluchtdier wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vluchtdier dat aanvalt? Seriously?. Dan moet je het wel heeel gek maken.
Prachtig, ik weet niet wat er prachtig aan isquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom vind ik ze ook eng
prachtig.. maar eng
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Koeien zijn kut en sneller dan ik dacht.
Nee, alleen Schotse Hooglanders, maar dat zijn geen koeien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt nooit oog in oog gestaan met een woeste blonde, zeker.
Dat een paard een vluchtdier is, is toch wel algemene kennis... Denk ik zo. Net als bijna alle herbivoren dat zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een vluchtdier was. Het is gewoon een grote brok kracht en als je niet kan inschatten hoe die gaat reageren is dat nou eenmaal eng. Ik weet NIKS van paarden he
.
Whehehe I knowquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bang voor je soortgenoten?quote:
Paarden zijn net homo's, leren kennen, wordt vrienden met een paard, ga erbij op de koffie, en je zult er niet meer bang van zijn!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een vluchtdier was. Het is gewoon een grote brok kracht en als je niet kan inschatten hoe die gaat reageren is dat nou eenmaal eng. Ik weet NIKS van paarden he
.
Dat zijn runderen. Net als de koe, wat een vrouwelijk rund is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, alleen Schotse Hooglanders, maar dat zijn geen koeien.
nu moet ik wel bekennen dat ik daar ook niet voorbij durfte met het meisje destijds aan mijn hand. Ze keken vicious
Hoe redde een poesje jou van die wilde honden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Karzai het volgende:
Ik kwam een keer s'nachts een keer een discotheek uit in egypte en toen stond er een roedel wilde honden nou dan schijt je wel in je broek, gelukkig was er een lief poesje dat mij redde, ik weet niet of ze het overleefd had
Koeien kunnen best rap zijn inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paarden zijn net homo's, leren kennen, wordt vrienden met een paard, ga erbij op de koffie, en je zult er niet meer bang van zijn!
Je was kapot zeker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe I know
Ik heb ooit eens geholpen om 2 volwassen koeien opnieuw te oormerken,
Dat doe ik echt noooooooit meer
die renden er allemaal achteraanquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe redde een poesje jou van die wilde honden?
Ik moest lachen.quote:
het gaat tot nu toe nog allemaal goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
VDJ doet zo traag. Ik word echt gek.
Ze kunnen je doodtrappen, dus zo gek is dat nietquote:
als er 600 kilo agressie op je afkomt tussen vier hekken is dat niet echt fijnquote:
Ik denk dat een gemiddeld rund wel iets meer weegt...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er 600 kilo agressie op je afkomt tussen vier hekken is dat niet echt fijn
en ik snap die koe ook nog dat ze pissig wordt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet trouwens nog dat ik als klein jochie dacht dat er een enorme groene spin in m'n kamer zat, dus ik schreeuwend naar papa toe! Pa kwam kijken en zei: "dat is geen spin, knul, dat is een krekel!". Het eerste wat ik deed was "cool!" brullen en dat beest vangen
mijn neef en ik hadden een gruwelijke boomhut gemaakt in de uiterwaarden. De hele zomer in gespeeld, stonden er op een dag koeien in het weiland waar we doorheen moesten om naar de boomhut te gaan. We stonden een beetje te twijfelen bij het hek toen ze al aan kwamen lopen, toen zijn we heel snel over het hek gesprongen en hebben we het op een lopen gezet (we moesten wel naar de hut want we hadden spullen geleend van thuis). De koeien gingen ook rennen en loeien en ik heb keihard huilend de laatste 10 meter gerend, me gesneden aan prikkeldraad, de terugweg hebben we maar de omweg van een paar kilometer langer genomen.quote:
Ook wel te begrijpen, als ik jou pijn wil gaan doen en bang maak dan ga je ook slaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er 600 kilo agressie op je afkomt tussen vier hekken is dat niet echt fijn
en ik snap die koe ook nog dat ze pissig wordt
Samzz.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
En nu ga ik slapen! Tschüss.
Slaap lekker tschuss!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
Trusten meissie , kusjekroel meequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |