te hoogquote:
Ik heb het al gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar eens een workshop paardenknufflen geven denk ik
En netjes kalm passeren en niet met 230 langsvliegen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paarden zijn niet onberekenbaar. Gewoon niet toeteren, zo moeilijk is dat toch niet.
daarom vind ik ze ook engquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat WT zegt en ben wel eens gebeten en geschopt
En wespenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en vliegen! als ze irritant telkens op je gaan zitten
Ja, die ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en vliegen! als ze irritant telkens op je gaan zitten
Dat snap ik oprecht nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap paarden niet, kan ze niet goed "aflezen" qua karakteristieken, en daarom ben ik er een beetje huiverig voor.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Watertornado het volgende:
Over alcohol gesproken: vandaag ben ik tot nu toe alcoholvrij. Moet ik nu nog snel wat whisky achterovertikken om mijn c-c-c-c-c-combo te prolongeren of niet?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Paarden zijn niet eng, koeien een stuk enger. Stomme, lompe, onvoorspelbare wezens die je achternazitten als je nog een klein VH'tje bent.
Ik ben er niet echt bang voor, maar ik vermijd ze liever wel.
Doe eens niet zo intolerant, daar kan samzz niet tegen hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Paarden zijn niet eng, koeien een stuk enger. Stomme, lompe, onvoorspelbare wezens die je achternazitten als je nog een klein VH'tje bent.
Koeien stralen inderdaad veel meer liefde uit!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Koeien zijn ook tof.
Die onmeunig onnozele blik.
paarden zijn heel goed te lezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap paarden niet, kan ze niet goed "aflezen" qua karakteristieken, en daarom ben ik er een beetje huiverig voor.
koeien komen altijd zo lief overquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Koeien zijn ook tof.
Die onmeunig onnozele blik.
Arme jongen toch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
Snap je niet dat ik huiverig ben van paarden omdat ik niet weet wanneer ze klaarstaan om me aan te vallen/bijten/schoppenquote:
Daarom.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
En netjes kalm passeren en niet met 230 langsvliegen.
lekker aan de tetten zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik heb over het algemeen toch liever koeien. Lekker massief, lekker melken, lekker chill.
Een vluchtdier dat aanvalt? Seriously?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap je niet dat ik huiverig ben van paarden omdat ik niet weet wanneer ze klaarstaan om me aan te vallen/bijten/schoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |