Ja maar waarom?quote:
Schoft!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lol, dan zou je je kapot geėrgerd hebben aan mij en m'n toenmalige vriendinWe lagen door alle alcohol zowat te neuken op de bar, het was dat we nog kleren aan hadden, maar anders
![]()
voor mijn part in hun auto, in de bosjes.. boeiend.. als ik het maar niet hoef te zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Je woont in Nederland dan heb je waarschijnlijk gewoon een huis of geld voor een hotelkamer doe dat lekker elders denk ik dan.
Wat de foks?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat merk ken ik nietIk ken wel pampers en huggies
QTFquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor mijn part in hun auto, in de bosjes.. boeiend.. als ik het maar niet hoef te zien
Want?quote:
Op je arm nemen sowieso niet. Zo best is dat niet, dat constante hanteren. Het gaat om kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga liever eens een keer mijn angsten overwinnen wat betreft paarden. Al vind ik die niet zo eng als spinnen. Maar no way dat ik zo'n vogelspinbeest op mijn arm neem.
Okequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog maar een paar minuten en we gaan naar de seventies.
Ditquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
a) ze zijn fucking groot hebben overmacht aan kracht alles
b) ze zijn [voor mij] onberekenbaar. Naja voor iedereen zolang je nog niet mag claxonneren bij zo'n beest.
Ik vind het heerlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
met paarden geen problemen, maar ik vind ze niet echt prettig om op te zitten
Ja, nouja, probleem is dat een beetje hypocriet ben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lol, dan zou je je kapot geėrgerd hebben aan mij en m'n toenmalige vriendinWe lagen door alle alcohol zowat te neuken op de bar, het was dat we nog kleren aan hadden, maar anders
![]()
Als ze achter glas zitten durf ik dat wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op je arm nemen sowieso niet. Zo best is dat niet, dat constante hanteren. Het gaat om kijken.
Daar druk je types als ik nog verder de put in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Alle levende beesten zijn in principe wel tof.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat de foks?
Paarden zijn tof!
Paarden zijn niet onberekenbaar. Gewoon niet toeteren, zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
a) ze zijn fucking groot hebben overmacht aan kracht alles
b) ze zijn [voor mij] onberekenbaar. Naja voor iedereen zolang je nog niet mag claxonneren bij zo'n beest.
Ze zitten in bakjes, jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze achter glas zitten durf ik dat wel.
en vliegen! als ze irritant telkens op je gaan zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Alle levende beesten zijn in principe wel tof.
Behalve muggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |