die renden er allemaal achteraanquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe redde een poesje jou van die wilde honden?
Ik moest lachen.quote:
het gaat tot nu toe nog allemaal goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
VDJ doet zo traag. Ik word echt gek.
Ze kunnen je doodtrappen, dus zo gek is dat nietquote:
als er 600 kilo agressie op je afkomt tussen vier hekken is dat niet echt fijnquote:
Ik denk dat een gemiddeld rund wel iets meer weegt...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er 600 kilo agressie op je afkomt tussen vier hekken is dat niet echt fijn
en ik snap die koe ook nog dat ze pissig wordt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet trouwens nog dat ik als klein jochie dacht dat er een enorme groene spin in m'n kamer zat, dus ik schreeuwend naar papa toe! Pa kwam kijken en zei: "dat is geen spin, knul, dat is een krekel!". Het eerste wat ik deed was "cool!" brullen en dat beest vangen
mijn neef en ik hadden een gruwelijke boomhut gemaakt in de uiterwaarden. De hele zomer in gespeeld, stonden er op een dag koeien in het weiland waar we doorheen moesten om naar de boomhut te gaan. We stonden een beetje te twijfelen bij het hek toen ze al aan kwamen lopen, toen zijn we heel snel over het hek gesprongen en hebben we het op een lopen gezet (we moesten wel naar de hut want we hadden spullen geleend van thuis). De koeien gingen ook rennen en loeien en ik heb keihard huilend de laatste 10 meter gerend, me gesneden aan prikkeldraad, de terugweg hebben we maar de omweg van een paar kilometer langer genomen.quote:
Ook wel te begrijpen, als ik jou pijn wil gaan doen en bang maak dan ga je ook slaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als er 600 kilo agressie op je afkomt tussen vier hekken is dat niet echt fijn
en ik snap die koe ook nog dat ze pissig wordt
Samzz.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
En nu ga ik slapen! Tschüss.
Slaap lekker tschuss!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
slaap lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
Trusten meissie , kusjekroel meequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van alle dieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |