Dat kan bijna niet. Ze moet een kloon zijn.quote:
bb?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:18 schreef DolfijntjesLove het volgende:
wat is dit? ps mods kunnen zien dat ik vanaf bb heb gefokt dus als jullie denken dat ik iemand anders ben moeten jullie iemand met bb nemen
Je kon het niet laten om het te melden hè?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
blackberry, de 9780 om precies te zijn in het wit
Nee, omdat ditquote:
/twitter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:22 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
haha wat dan? Ik ben nu btw in ah leidsenhage
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:04 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Nee, omdat dit
Dolfijnen behoren samen met Bonobo's en mensen, voor zover bekend, tot de enige diersoorten welke seksuele daden verrichten zonder dat hierbij conceptie het beoogde doel vormt. In een aantal gevallen is bekend dat seksueel gefrustreerde dolfijnen hun lusten botvieren door mensen aan te randen waarmee ze zwemmen. Hierdoor zijn enkele zwemmers ernstig gewond geraakt.
Monopoly weet hoe het zitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet wel zeker dat ze een kloon is.
Gezien de taal en interpunctiefouten zou je een IQ van <50 verwachten. Wel weten wat dan een kloon is, zegt genoeg!
ik ga naar havoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet wel zeker dat ze een kloon is.
Gezien de taal en interpunctiefouten zou je een IQ van <50 verwachten. Wel weten wat dan een kloon is, zegt genoeg!
tis maar 1niveau lager dan voorbereidend wetenschappelijk ondrewijs :$quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ik ben trots op je
wat een prestatie, havo zeg
chapo chapo
goed hoor kom maar snel weer eens langs als je je rapport hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
tis maar 1niveau lager dan voorbereidend wetenschappelijk ondrewijs :$
isgoed (K)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:43 schreef weerstandje het volgende:
[..]
goed hoor kom maar snel weer eens langs als je je rapport hebt
Ik heb 2 fotos van haar. Kopen ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:55 schreef Paul het volgende:
Dolfijntjeslove, als je geen kloon bent he..
Hoe zie je eruit enzo
dmquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:55 schreef Paul het volgende:
Dolfijntjeslove, als je geen kloon bent he..
Hoe zie je eruit enzo
Vwo is het enige niveau dat uitdaging biedt, hoewel marginaal. Havo is tegenwoordig een verkapte vorm van vmbo-t.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
tis maar 1niveau lager dan voorbereidend wetenschappelijk ondrewijs :$
thanx krijg ze net binnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Kheb gezegd dat jij ze ook wilt hebben
Jaa dat is wel echte dolfijntjeslovequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat dit over echte dolfijntjes ging![]()
[ afbeelding ]
Verliefde dolfijntjes
lief toch!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:43 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Jaa dat is wel echte dolfijntjeslove
hey sgatje ik kwam vroeger ook leidehagen daaro chille kheb familie tapijttenzaak daar moet je vragen naar fatih niffa van mij daar en broer van me vader snapje leiderdorp is baas trouwens nichtje woon daar ik kwam zelf uit den haag en zoetermeer woon nu zwollywood heb je ping?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:32 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ik ga nu wel shoppen in leidsenhage en kan niet heel de tijd op mn bb fokken vanwege de batterij he
op welke school zat je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hey sgatje ik kwam vroeger ook leidehagen daaro chille kheb familie tapijttenzaak daar moet je vragen naar fatih niffa van mij daar en broer van me vader snapje leiderdorp is baas trouwens nichtje woon daar ik kwam zelf uit den haag en zoetermeer woon nu zwollywood heb je ping?
als ik iemand anders in het echt ben spel ik mijn rol wel erg goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:11 schreef Superslechterik het volgende:
Dolfijntjeslove:
[ afbeelding ]
Vind je dat echt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
als ik iemand anders in het echt ben spel ik mijn rol wel erg goed
nou dan zou ik als ik iemand anders ben me ook elke dag als meisje van 16 verkleden vooral omdat jullie me binnenkort bij de ah kassa kunnen aaienquote:
ja ik heb pingchat whatsapp liveprofile en blackberry messenger why?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hey sgatje ik kwam vroeger ook leidehagen daaro chille kheb familie tapijttenzaak daar moet je vragen naar fatih niffa van mij daar en broer van me vader snapje leiderdorp is baas trouwens nichtje woon daar ik kwam zelf uit den haag en zoetermeer woon nu zwollywood heb je ping?
?? niet eens op de daltonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:40 schreef Gulmez het volgende:
Stedelijk collega Zoetermeer driemaster Voorburg
Wie heeft er over mij gepraat!! vertel wie was het..quote:
ga terug naar die topics over autisten waar je op reageert dolfijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wie heeft er over mij gepraat!! vertel wie was het..
Wie heeft verteld wat ik allemaal uitspook in mijn vrije tijd?
wellusquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
dit heb ik niet eens gepost
haha ok ik geef toe ik ben Paul de TSquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:53 schreef Dalando het volgende:
Ik moet foto's van dr zien, als ze geen juiste foto's stuurt is het overduidelijk een kloon.
DOIFIJNTJESLOVE is idd paul ik ben DOLFIJNTJESLOVequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:54 schreef DoIfijntjesLove het volgende:
[..]
haha ok ik geef toe ik ben Paul de TS
aahahahahaha je profiel klopt iet eens loserquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:58 schreef DoIfijntjesLove het volgende:
ok nou is leuk geweest ophoude nu
Ik geloof dat het hele forum gewoon toegankelijk is voor mij.. Dus moet ik zelf weten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ga terug naar die topics over autisten waar je op reageert dolfijn
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hele forum gewoon toegankelijk is voor mij.. Dus moet ik zelf weten?
????quote:Op zondag 31 juli 2011 23:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Vaak wordt er uit gevoel gehandeld.. Ik handel ook uit gevoel, maar wel met een objectief vooruitzicht.
Ouders handelen uit een ander soort gevoel, denken het goed te doen, willen het goed doen en handelen ernaar. En als ze niet uitkomen, wordt er in mijn ogen te laat aan de bel getrokken of niet aan de bel getrokken.
Een 3de persoon ziet het anders, heeft een afstand en kan handvatten geven om verder te kunnen.
ja en?quote:
ja, en heb zware psychoses en ik ben tot een heleboel in staat...quote:
slim van je die laatste zin je bevestigt je autisme nu gaat de maatschappij je nog meer hatenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, en heb zware psychoses en ik ben tot een heleboel in staat...
Oja meerder persoonlijkheden heb ik ook last van.
Jij bent niets meer dan een zielige kloon die aandacht probeert te trekken door middel van quotes van subfora..
tip.. Get a life..
Te downloaden: www.downloadhiereenlevendiejekanverzieken.jeeigen
Ik vind het wel heeeel knap van je dat je zo goed kan quoten!! Opleiding voor gevolgd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:18 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
slim van je die laatste zin je bevestigt je autisme nu gaat de maatschappij je nog meer haten
om 5 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:21 schreef Rodawa het volgende:
Zo, veel dolfijnen hier. Wanneer begint de show?![]()
gebruik niet zulke dure woorden aspergertjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik vind het wel heeeel knap van je dat je zo goed kan quoten!! Opleiding voor gevolgd?
Wat de maatschappij doet, zal mij aan mijn derrière oxideren.
heb liever bloemkool!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:28 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
gebruik niet zulke dure woorden aspergertje
bloemkool met asperges met een sausje van kaas.. heerlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:30 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hahahah welke vorm van autisme heb je dan?
jij bent geen autist maar een psychootquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bloemkool met asperges met een sausje van kaas.. heerlijk
wut tehquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
oke hier het gedicht
het is zomer 2011
ik kijk in de spiegel en zie mezelf
een meisje vol met verdriet
met pijn in der tiet
ze had tegen de raam gestoot
en was toe helemaal bloot
tfoeee dacht ze toen
maarja daar kan ze nu niets aan doen
ze loopt naar buiten
zodat ze zich niet hoeft op te sluiten
ze ziet honderduizend schapen in de wei
oh wat is ze toch ineens blij
de schapen zeggen mehh om haar te begroeten
en ze doet hen de groeten
een lammetje likt aan haar hand
maar er zijn ook koeien op het land
dag dag zegt ze tegen de dieren
ze gaat naar huis over de mieren
eenmaal thuis kijkt ze uit het raam
ze schrikt zich een braam
ze ziet macaroni in de goot
de tarwe daarvan is dood
dus ze pakt harteloos de macaroni vast
waarna ze die wil bewaren voor een gast
ze doet de macaroni in de pan
en zingt tijdens het koken 'hey lange jan!'
dan gaat de bel
ze rent naar de deur snel
een man komt binnen
en wil met haar poes pinnen
ze gaan in een bed
en de man speelt met zn ,,,,
Te lang ik heb de eerste paar zinnen en de laatste paar zinnen gelezen en ik vind dat ook al genoegquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
wat vind je er van? is het mooi?
heel moi sgatje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
oke hier het gedicht
het is zomer 2011
ik kijk in de spiegel en zie mezelf
een meisje vol met verdriet
met pijn in der tiet
ze had tegen de raam gestoot
en was toe helemaal bloot
tfoeee dacht ze toen
maarja daar kan ze nu niets aan doen
ze loopt naar buiten
zodat ze zich niet hoeft op te sluiten
ze ziet honderduizend schapen in de wei
oh wat is ze toch ineens blij
de schapen zeggen mehh om haar te begroeten
en ze doet hen de groeten
een lammetje likt aan haar hand
maar er zijn ook koeien op het land
dag dag zegt ze tegen de dieren
ze gaat naar huis over de mieren
eenmaal thuis kijkt ze uit het raam
ze schrikt zich een braam
ze ziet macaroni in de goot
de tarwe daarvan is dood
dus ze pakt harteloos de macaroni vast
waarna ze die wil bewaren voor een gast
ze doet de macaroni in de pan
en zingt tijdens het koken 'hey lange jan!'
dan gaat de bel
ze rent naar de deur snel
een man komt binnen
en wil met haar poes pinnen
ze gaan in een bed
nee? ga ff naar die brug tussen maresingel k en digros in daar loop ik nu met mn bbquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:13 schreef XIIY het volgende:
Ohja ben jij niet stieken gewoon een kerel?
Eh.. neequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:16 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee? ga ff naar die brug tussen maresingel k en digros in daar loop ik nu met mn bb
meisjes met un bb zijn fakking sgattigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:16 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee? ga ff naar die brug tussen maresingel k en digros in daar loop ik nu met mn bb
Turkse jongens met een bb zijn nog schatigerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
meisjes met un bb zijn fakking sgattig
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:23 schreef DolfijntjesLove het volgende:
kut me ontslagtopic is wgewie maakt #2 met een goede titel zoals bij #1?
Echt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:36 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
oh lama er is al een deel 2 :$
Weet ik niks van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:51 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
die had jij toch geopend? of ben je demenyt?
Waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:56 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
baby are you a down down downer?
Haha ik heb foto's gezien van haar nou is echt niet zo hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:11 schreef Superslechterik het volgende:
Dolfijntjeslove:
[ afbeelding ]
Het is geen i er zit een spatie tussen de O en de Lquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:29 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ik vind die dolfijntjeslove met een I echt triest
16 ;pquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:24 schreef Crocodi1e het volgende:
Leuke meid ben je hoor Dolfijntje jammer dat je te oud bent
dat is te oud 12<quote:
Wat jij wilt.. mag het een onsje meer zijn??quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:42 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
jij bent geen autist maar een psychoot
tr;drquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
oke hier het gedicht
het is zomer 2011
[knip]
die puntjes moeten raket zijn ik kan tenmisnte dichten jwz.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wat jij wilt.. mag het een onsje meer zijn??
Is dit alles wat je aan trollen kan??
[..]
tr;dr
omdat DOIFIJNTJESLOVE me nadeedquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:18 schreef Paul het volgende:
Waarom heb je een andere ava genomen dolfijntjeslove?
Die kloon heeft nu een banquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:21 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
omdat DOIFIJNTJESLOVE me nadeed
Er staat een streep door zijn/haar naam in het profielquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:25 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ooh echt? hoe weet je dat?
haha ik zie hetquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Er staat een streep door zijn/haar naam in het profiel
Truiest?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:27 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
haha ik zie het
truiest trouwens dat ie alles van mn profiel over heeft genomen wtff
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
Denken dat zij een kloon is.Gast, het is ook een persoon. Ik mag haar wel.
ja hoe danquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:41 schreef Superslechterik het volgende:
Denken dat ze geen cloon is.![]()
Er is maar 1 manier om dit voor altijd op te lossen..
ga ik ff doen dm me alvast als je de foto als eerste wilquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:53 schreef Superslechterik het volgende:
Foto van jezelf maken met een papiertje in je handen met je username erop en datum / tijd.
Mag ik hem posten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:26 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Japie ofzo en een captain hebben hem
Ik zie niet echt veel tiet er in though, je zou ook een jongen met een BH kunnen zijn.quote:
post gewoon mietjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zie niet echt veel tiet er in though, je zou ook een jongen met een BH kunnen zijn.
ben je blind ofzo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zie niet echt veel tiet er in though, je zou ook een jongen met een BH kunnen zijn.
ok doe dan maar dmquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig want dat wil ze niet.
Morgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Wanneer komt deel 3 van ontslag topic?
En deel 2 van dolfijntjeslove? :$
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:45 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
of maak jij #3 van ontslag topic da bom jwzz
<3quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:47 schreef Paul het volgende:
Ik geloof dat je echt bent Dolfijntjeslove
L O Lquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Mensen die me over foto gezicht dmn: ik ga binnenkort bij ah kassa en dan vertel ik wanneer ik werk en mogen jullie de tieten gaan raden enzxo van de kassameisjes
over mijquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:35 schreef weerstandje het volgende:
waar ging dit topic ook alweer over ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |