Jaa dat is wel echte dolfijntjeslovequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat dit over echte dolfijntjes ging![]()
[ afbeelding ]
Verliefde dolfijntjes
lief toch!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:43 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Jaa dat is wel echte dolfijntjeslove
hey sgatje ik kwam vroeger ook leidehagen daaro chille kheb familie tapijttenzaak daar moet je vragen naar fatih niffa van mij daar en broer van me vader snapje leiderdorp is baas trouwens nichtje woon daar ik kwam zelf uit den haag en zoetermeer woon nu zwollywood heb je ping?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:32 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ik ga nu wel shoppen in leidsenhage en kan niet heel de tijd op mn bb fokken vanwege de batterij he
op welke school zat je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hey sgatje ik kwam vroeger ook leidehagen daaro chille kheb familie tapijttenzaak daar moet je vragen naar fatih niffa van mij daar en broer van me vader snapje leiderdorp is baas trouwens nichtje woon daar ik kwam zelf uit den haag en zoetermeer woon nu zwollywood heb je ping?
als ik iemand anders in het echt ben spel ik mijn rol wel erg goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:11 schreef Superslechterik het volgende:
Dolfijntjeslove:
[ afbeelding ]
Vind je dat echt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
als ik iemand anders in het echt ben spel ik mijn rol wel erg goed
nou dan zou ik als ik iemand anders ben me ook elke dag als meisje van 16 verkleden vooral omdat jullie me binnenkort bij de ah kassa kunnen aaienquote:
ja ik heb pingchat whatsapp liveprofile en blackberry messenger why?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hey sgatje ik kwam vroeger ook leidehagen daaro chille kheb familie tapijttenzaak daar moet je vragen naar fatih niffa van mij daar en broer van me vader snapje leiderdorp is baas trouwens nichtje woon daar ik kwam zelf uit den haag en zoetermeer woon nu zwollywood heb je ping?
?? niet eens op de daltonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:40 schreef Gulmez het volgende:
Stedelijk collega Zoetermeer driemaster Voorburg
Wie heeft er over mij gepraat!! vertel wie was het..quote:
ga terug naar die topics over autisten waar je op reageert dolfijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wie heeft er over mij gepraat!! vertel wie was het..
Wie heeft verteld wat ik allemaal uitspook in mijn vrije tijd?
wellusquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
dit heb ik niet eens gepost
haha ok ik geef toe ik ben Paul de TSquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:53 schreef Dalando het volgende:
Ik moet foto's van dr zien, als ze geen juiste foto's stuurt is het overduidelijk een kloon.
DOIFIJNTJESLOVE is idd paul ik ben DOLFIJNTJESLOVequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:54 schreef DoIfijntjesLove het volgende:
[..]
haha ok ik geef toe ik ben Paul de TS
aahahahahaha je profiel klopt iet eens loserquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:58 schreef DoIfijntjesLove het volgende:
ok nou is leuk geweest ophoude nu
Ik geloof dat het hele forum gewoon toegankelijk is voor mij.. Dus moet ik zelf weten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ga terug naar die topics over autisten waar je op reageert dolfijn
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hele forum gewoon toegankelijk is voor mij.. Dus moet ik zelf weten?
????quote:Op zondag 31 juli 2011 23:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Vaak wordt er uit gevoel gehandeld.. Ik handel ook uit gevoel, maar wel met een objectief vooruitzicht.
Ouders handelen uit een ander soort gevoel, denken het goed te doen, willen het goed doen en handelen ernaar. En als ze niet uitkomen, wordt er in mijn ogen te laat aan de bel getrokken of niet aan de bel getrokken.
Een 3de persoon ziet het anders, heeft een afstand en kan handvatten geven om verder te kunnen.
ja en?quote:
ja, en heb zware psychoses en ik ben tot een heleboel in staat...quote:
slim van je die laatste zin je bevestigt je autisme nu gaat de maatschappij je nog meer hatenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, en heb zware psychoses en ik ben tot een heleboel in staat...
Oja meerder persoonlijkheden heb ik ook last van.
Jij bent niets meer dan een zielige kloon die aandacht probeert te trekken door middel van quotes van subfora..
tip.. Get a life..
Te downloaden: www.downloadhiereenlevendiejekanverzieken.jeeigen
Ik vind het wel heeeel knap van je dat je zo goed kan quoten!! Opleiding voor gevolgd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:18 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
slim van je die laatste zin je bevestigt je autisme nu gaat de maatschappij je nog meer haten
om 5 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:21 schreef Rodawa het volgende:
Zo, veel dolfijnen hier. Wanneer begint de show?![]()
gebruik niet zulke dure woorden aspergertjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik vind het wel heeeel knap van je dat je zo goed kan quoten!! Opleiding voor gevolgd?
Wat de maatschappij doet, zal mij aan mijn derrière oxideren.
heb liever bloemkool!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:28 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
gebruik niet zulke dure woorden aspergertje
bloemkool met asperges met een sausje van kaas.. heerlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:30 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hahahah welke vorm van autisme heb je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |