abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2011 @ 21:08:26 #101
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_100169181
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Mooi streven is dat :)
Wat ik mij dan af vraag, gewoon om even terug te vallen op mijn neefje, hoe gemakkelijk is het om al dit harde werk ongedaan te maken. Blijft het echt goed hangen of wanneer iemand het kind toch weer weg gaat stoppen, is dan alles zo weer ongedaan gemaakt?
Ik werk samen met de ouders. Ik ben 1 op 1 begeleider.. Dus alles gaat in overleg met de ouders of ouder. Dit houdt in dat ik op 1 lijn moet staan met de ouders. dit is soms lastig, want ik heb een ander beeld dan de ouders of andersom.
Maar over het algemeen... ouders moeten wel meewerken anders schiet het voor mij niet op als ik dit alleen moet doen, want als ouders gedrag goed keuren, waarmee ik ander gedrag wens... ja, dan trek ik aan het kortste eind.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zondag 31 juli 2011 @ 21:23:35 #102
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_100169940
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Ik werk samen met de ouders. Ik ben 1 op 1 begeleider.. Dus alles gaat in overleg met de ouders of ouder. Dit houdt in dat ik op 1 lijn moet staan met de ouders. dit is soms lastig, want ik heb een ander beeld dan de ouders of andersom.
Maar over het algemeen... ouders moeten wel meewerken anders schiet het voor mij niet op als ik dit alleen moet doen, want als ouders gedrag goed keuren, waarmee ik ander gedrag wens... ja, dan trek ik aan het kortste eind.
Pff dat lijkt mij lastig. Ouders hebben niet altijd een realistisch beeld van wat hun kind wel en niet kan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 31 juli 2011 @ 23:27:36 #103
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_100176526
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Pff dat lijkt mij lastig. Ouders hebben niet altijd een realistisch beeld van wat hun kind wel en niet kan.
Vaak wordt er uit gevoel gehandeld.. Ik handel ook uit gevoel, maar wel met een objectief vooruitzicht.
Ouders handelen uit een ander soort gevoel, denken het goed te doen, willen het goed doen en handelen ernaar. En als ze niet uitkomen, wordt er in mijn ogen te laat aan de bel getrokken of niet aan de bel getrokken.

Een 3de persoon ziet het anders, heeft een afstand en kan handvatten geven om verder te kunnen.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')