Monopoly weet hoe het zitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet wel zeker dat ze een kloon is.
Gezien de taal en interpunctiefouten zou je een IQ van <50 verwachten. Wel weten wat dan een kloon is, zegt genoeg!
ik ga naar havoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet wel zeker dat ze een kloon is.
Gezien de taal en interpunctiefouten zou je een IQ van <50 verwachten. Wel weten wat dan een kloon is, zegt genoeg!
tis maar 1niveau lager dan voorbereidend wetenschappelijk ondrewijs :$quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ik ben trots op je
wat een prestatie, havo zeg
chapo chapo
goed hoor kom maar snel weer eens langs als je je rapport hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
tis maar 1niveau lager dan voorbereidend wetenschappelijk ondrewijs :$
isgoed (K)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:43 schreef weerstandje het volgende:
[..]
goed hoor kom maar snel weer eens langs als je je rapport hebt
Ik heb 2 fotos van haar. Kopen ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:55 schreef Paul het volgende:
Dolfijntjeslove, als je geen kloon bent he..
Hoe zie je eruit enzo
dmquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:55 schreef Paul het volgende:
Dolfijntjeslove, als je geen kloon bent he..
Hoe zie je eruit enzo
Vwo is het enige niveau dat uitdaging biedt, hoewel marginaal. Havo is tegenwoordig een verkapte vorm van vmbo-t.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
tis maar 1niveau lager dan voorbereidend wetenschappelijk ondrewijs :$
thanx krijg ze net binnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Kheb gezegd dat jij ze ook wilt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |