Dat kan bijna niet. Ze moet een kloon zijn.quote:
bb?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:18 schreef DolfijntjesLove het volgende:
wat is dit? ps mods kunnen zien dat ik vanaf bb heb gefokt dus als jullie denken dat ik iemand anders ben moeten jullie iemand met bb nemen
Je kon het niet laten om het te melden hè?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
blackberry, de 9780 om precies te zijn in het wit
Nee, omdat ditquote:
/twitter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:22 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
haha wat dan? Ik ben nu btw in ah leidsenhage
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:04 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Nee, omdat dit
Dolfijnen behoren samen met Bonobo's en mensen, voor zover bekend, tot de enige diersoorten welke seksuele daden verrichten zonder dat hierbij conceptie het beoogde doel vormt. In een aantal gevallen is bekend dat seksueel gefrustreerde dolfijnen hun lusten botvieren door mensen aan te randen waarmee ze zwemmen. Hierdoor zijn enkele zwemmers ernstig gewond geraakt.
Monopoly weet hoe het zitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet wel zeker dat ze een kloon is.
Gezien de taal en interpunctiefouten zou je een IQ van <50 verwachten. Wel weten wat dan een kloon is, zegt genoeg!
ik ga naar havoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet wel zeker dat ze een kloon is.
Gezien de taal en interpunctiefouten zou je een IQ van <50 verwachten. Wel weten wat dan een kloon is, zegt genoeg!
tis maar 1niveau lager dan voorbereidend wetenschappelijk ondrewijs :$quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ik ben trots op je
wat een prestatie, havo zeg
chapo chapo
goed hoor kom maar snel weer eens langs als je je rapport hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
tis maar 1niveau lager dan voorbereidend wetenschappelijk ondrewijs :$
isgoed (K)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:43 schreef weerstandje het volgende:
[..]
goed hoor kom maar snel weer eens langs als je je rapport hebt
Ik heb 2 fotos van haar. Kopen ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:55 schreef Paul het volgende:
Dolfijntjeslove, als je geen kloon bent he..
Hoe zie je eruit enzo
dmquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:55 schreef Paul het volgende:
Dolfijntjeslove, als je geen kloon bent he..
Hoe zie je eruit enzo
Vwo is het enige niveau dat uitdaging biedt, hoewel marginaal. Havo is tegenwoordig een verkapte vorm van vmbo-t.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
tis maar 1niveau lager dan voorbereidend wetenschappelijk ondrewijs :$
thanx krijg ze net binnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Kheb gezegd dat jij ze ook wilt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |