Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:16 schreef Willyfoofoo het volgende:
Vier topics. Jullie moeten je schamen.
Als we "lapo maakt nieuwe thread" aanhouden wel.quote:
Laten we dat voor de duidelijkheid maar doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als we "lapo maakt nieuwe thread" aanhouden wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Degene die deel 5 had aangemaakt had hem niet aan de reeks gekoppeld, daarom konden er meerdere topics gemaakt worden. Nu is het weer een reeks, en kun je gewoon zo snel als je wilt een nieuw deel aanmaken: een dubbel topic is onmogelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als we "lapo maakt nieuwe thread" aanhouden wel.
Dank u, beste man.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Degene die deel 5 had aangemaakt had hem niet aan de reeks gekoppeld, daarom konden er meerdere topics gemaakt worden. Nu is het weer een reeks, en kun je gewoon zo snel als je wilt een nieuw deel aanmaken: een dubbel topic is onmogelijk.
Oeps.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Degene die deel 5 had aangemaakt had hem niet aan de reeks gekoppeld, daarom konden er meerdere topics gemaakt worden. Nu is het weer een reeks, en kun je gewoon zo snel als je wilt een nieuw deel aanmaken: een dubbel topic is onmogelijk.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef Borker_Trio het volgende:
Hebben jullie mijn mop al gelezen?
Ik ben te druk met mijn 70 hobbies.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef Borker_Trio het volgende:
Hebben jullie mijn mop al gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:24 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik ben te druk met mijn 70 hobbies.BloemschikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past wel bij je
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Ik dacht bij zijn 70ste hobby eerder aan het geven van sexuele voorlichting.quote:
Bloemschikken kan heel erotisch zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:27 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik dacht bij zijn 70ste hobby eerder aan het geven van sexuele voorlichting.
Rinus en Deborah zijn erotisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:29 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Bloemschikken kan heel erotisch zijn.
Hoi feestneus.quote:
MisterChirrel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:30 schreef MissVanity het volgende:
Seksuele voorlichting...![]()
Wie geeft het?
Sorry D:quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]VoldemortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]Platneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Ik wil meer leren over de samenstelling van voorbehoedsmiddelen.quote:
Ik vraag me toch af hoe ze condooms maken.quote:
Hij is nog dommer dan een ezel, hij heeft zich vermoedelijk vaker dan 2x tegen de zelfde steen gestoten.quote:
lLINKLINKLINKLINKquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:34 schreef MissVanity het volgende:
Ik lees net dat er een gruwelijk topic is geopend op een moment dat ik er niet was.
Leuk gruwelijk, akelijk gruwelijk of akelijk leuk gruwelijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:34 schreef MissVanity het volgende:
Ik lees net dat er een gruwelijk topic is geopend op een moment dat ik er niet was.
Oké, leuke vraag!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik wil meer leren over de samenstelling van voorbehoedsmiddelen.
Chapeau.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oké, leuke vraag!
De pil bestaat uit 80% vrouwelijk hormoon en 20% grip. Het grip dient voor een moeilijker slikproces, waardoor de pil vaak in de keel blijft hangen (altijd een glaasje water bij de hand dus! Of een flinke slok mannenresidu)
Het condoom bestaat (ironisch gezien) uit 80% glijmiddel en 20% schapendarm.
The morningafterpill bestaat uit 100% spijt.
ik klik niet als ik linkinfo ziequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef MissVanity het volgende:
ik ga vanavond weer missvanity noiken
Veel plezier
Het zijn gewoon topics op fok...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik klik niet als ik linkinfo zie
ik weet niet of het v ieze topics zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het zijn gewoon topics op fok...
Ik zou het als een compliment zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef MissVanity het volgende:
ik ga vanavond weer missvanity noiken
Veel plezier
Wat een baggerusersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het zijn gewoon topics op fok...
Dat bestaat uit 40% neutraliteit, 20% sixpack-plasticjes en 40% kutwoorden. De sixpack-plasticjes zijn er om de vislucht uit de venuszee te halen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Chapeau.
En hoe zit het met beflapjes?
Heb je dat plaatje gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zou het als een compliment zien.
* MisterChirrel doet Hans de Schwanz weer in zijn broekquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje gezien![]()
Zo zie ik er niet uit
Ik wil meer weten over de speeltjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat bestaat uit 40% neutraliteit, 20% sixpack-plasticjes en 40% kutwoorden. De sixpack-plasticjes zijn er om de vislucht uit de venuszee te halen.
Ik heb nog nooit een verlengstuk hoeven gebruiken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik wil meer weten over de speeltjes.
Ik kan je imago weer zuiveren (A)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zo zie ik er niet uit
Toch wil ik voorlichting.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een verlengstuk hoeven gebruiken.
Als je een tepel van een man op die van een vrouw fotosoept, is het dan nog steeds onbeschoft?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat bestaat uit 40% neutraliteit, 20% sixpack-plasticjes en 40% kutwoorden. De sixpack-plasticjes zijn er om de vislucht uit de venuszee te halen.
Dat trolls een topic aan je opgedragen hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zo zie ik er niet uit
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat trolls een topic aan je opgedragen hebben.
Ja... Dat is wel leuk... Maar de inhoudquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als je een tepel van een man op die van een vrouw fotosoept, is het dan nog steeds onbeschoft?
[..]
Dat trolls een topic aan je opgedragen hebben.
Dat is een grijs gebied waar meer studies over moeten komen eer ik een definitief antwoord durf te geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als je een tepel van een man op die van een vrouw fotosoept, is het dan nog steeds onbeschoft?
NEEquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Waarom niet een MV is fucking gaaf topic..?
MissVanity is super amazing! :Dquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja... Dat is wel leuk... Maar de inhoud
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:43 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
MissVanity is super amazing! :D
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een grijs gebied waar meer studies over moeten komen eer ik een definitief antwoord durf te geven.
Je stelt me teleur. Wat dacht je van: als je de tepel van een vrouw weg fotosoept, is het dan nog steeds onbeschoft?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een grijs gebied waar meer studies over moeten komen eer ik een definitief antwoord durf te geven.
Omdat het dan geen troll zou zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja... Dat is wel leuk... Maar de inhoud
Het vraagstuk (met antwoord) gaat:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:45 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je stelt me teleur. Wat dacht je van: als je de tepel van een vrouw weg fotosoept, is het dan nog steeds onbeschoft?
Derhalve kunnen wij concluderen dat de tepel doorslaggevend is, het geslacht van de tepeldonor is dus niet relevant.quote:Hoe maak je twee kilo vet aantrekkelijk?
Zet er een tepel op.
Heel fok vind me nu een trolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:45 schreef Willyfoofoo het volgende:
Omdat het dan geen troll zou zijn.
Gaarne.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Chirrel gaan we dalijk ff snowballen?
cos?quote:
Maar hoe verklaar je diavretusbulten dan? Ook al is het ingezoomd en lijken het op vrouwen, het blijft sociaal acceptabel zolang men weet dat het een man is, maar niet vice versa.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:46 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het vraagstuk (met antwoord) gaat:
[..]
Derhalve kunnen wij concluderen dat de tepel doorslaggevend is, het geslacht van de tepeldonor is dus niet relevant.
Waarom is obvious troll een trollquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Waarom is obvious troll een troll
quote:
Dat ligt diepgeworteld in onze cultuur, vrouwenboezems moeten worden bekleed en mannenbulten mogen vrij bungelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je diavretusbulten dan? Ook al is het ingezoomd en lijken het op vrouwen, het blijft sociaal acceptabel zolang men weet dat het een man is, maar niet vice versa.
Dus technisch gezien mag een mannelijke travestiet zijn implantaten rond laten slingeren (voor zover dat kanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:52 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat ligt diepgeworteld in onze cultuur, vrouwenboezems moeten worden bekleed en mannenbulten mogen vrij bungelen.
Oneerlijk? Jazeker.
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:55 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dus technisch gezien mag een mannelijke travestiet zijn implantaten rond laten slingeren (voor zover dat kan)?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:58 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ja.
POSTEN DIE TRAVESTIETEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:00 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]o-oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Hoe dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:02 schreef MisterChirrel het volgende:
Dat is wel een doorsnee PF-gebruiker.
Partyflockquote:
Ik ben blij dat ik ze niet nodig hebquote:
Weet je zeker dat je slachtoffers niet gewoon knock-out gaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Mijn penisresidu is zo verslavend als nicotine, het geeft ook dezelfde kick.
Vandaar dat we rond het zelfde onderwerp blijven hangen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Mijn penisresidu is zo verslavend als nicotine, het geeft ook dezelfde kick.
Dat is wanneer het slachtoffer geen goed werk levert.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:15 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je slachtoffers niet gewoon knock-out gaan?
Allemaal door MissVanity.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:15 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Vandaar dat we rond het zelfde onderwerp blijven hangen.
Over het algemeen stoten jouw slachtoffers dat af.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:15 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is wanneer het slachtoffer geen goed werk levert.
Echt niet.quote:
Ach, moesten ze maar geen slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:15 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is wanneer het slachtoffer geen goed werk levert.
Daar heb je helaas geen keus uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ach, moesten ze maar geen slachtoffer zijn.
Ik ben vrij snel in mijn rolstoel, Borker heeft dus gelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:17 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Daar heb je helaas geen keus uit.
Wees voorzichtig, chirrel komt nog liever vannacht dan morgennacht bij je langs, en als je eenmaal slachtoffer bent, heb je een probleemquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:18 schreef MissVanity het volgende:
Sigaretje was heerlijk. En ik ga stoppen als ik zwanger ben.
Laf om dan pas te stoppenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:18 schreef MissVanity het volgende:
Ben je niet vrij jong voor zwangerschapquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:18 schreef MissVanity het volgende:
neen, verstandig.quote:
Jij hebt de voorlichting inderdaad nog nodig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:20 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wees voorzichtig, chirrel komt nog liever vannacht dan morgennacht bij je langs, en als je eenmaal slachtoffer bent, heb je een probleem
Dan zijn je slachtoffers niet echt snugger.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:18 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik ben vrij snel in mijn rolstoel, Borker heeft dus gelijk.
Goh.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jij hebt de voorlichting inderdaad nog nodig.
Het zaad moet geëjaculeerd worden in de vagina, niet in de mond of (rijmelerijm) de kont.
Zodoende ben ik vlugger.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dan zijn je slachtoffers niet echt snugger.
Ik denk dat mijn stelling niet duidelijk genoeg was, ik bedoelde eigenlijk stoppen met roken ipv doorgaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, verstandig is wanneer je nu al stopt. Niet pas nadat je zwanger bent geraakt.
Maar Chirrel, werd jou moeder niet zwanger na een avondje stevig rimmen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jij hebt de voorlichting inderdaad nog nodig.
Het zaad moet geëjaculeerd worden in de vagina, niet in de mond of (rijmelerijm) de kont.
Je bent een rugger.quote:
Met familieleden is het inderdaad anders.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar Chirrel, werd jou moeder niet zwanger na een avondje stevig rimmen?
En verder dan de avondzon mijn schaduw wil brengen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Chirrel schiet zijn zaad sneller dan zijn eigen schaduw
Zijn schaduw kan geen zaad schieten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Chirrel schiet zijn zaad sneller dan zijn eigen schaduw
Ik kan met mijn slierten diaboloën.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Chirrel schiet in de lucht en vangt het daarna weer op
Hij zou zijn eigen schaduw nog neukenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:26 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Zijn schaduw kan geen zaad schieten.
</pijn>quote:
</slijmerige substantie>quote:
Dat faalt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij zou zijn eigen schaduw nog neuken
Gezellig.quote:
Ik hou de boel tenminste een beetje draaiende hierquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:29 schreef mctwigt het volgende:
Ik kijk een hele dag niet en gelijk twee nieuwe delen sjongejonge jullie zitten ook niet stil
Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:29 schreef MisterChirrel het volgende:
Twee vuisten maken en beide wijsvingers tegen elkaar leggen, zo voor een lamp gaan staan en je hebt een penis.
Alles is mogelijk met een breekijzer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:31 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Neen.
Je vuisten kunnen geen andere vorm aannemen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:32 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Alles is mogelijk met een breekijzer.
Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:32 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Alles is mogelijk met een breekijzer.
Begrafenissen in de ochtend zijn altijd zwaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef mctwigt het volgende:
Ik had een hele drukke dag vandaag al vanaf half 8 op...
Begrafenis, bezoek, stad, hond uitlaten
Arme zielen, wat een fantasieen hierquote:
Maar ik kan wel je vuisten breken en je geld meenemen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:34 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Neen.
Met een breekijzer kun je je hand niet zulke vormen laten aannemen zodat je geld kunt klonen.
Het was geen egoïstische lover.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:34 schreef muhahaha het volgende:
Chirrel laat je nog weten hoe je schaduw was
Daar had ik het niet over.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:35 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Maar ik kan wel je vuisten breken en je geld meenemen.
Breekijzers zijn geweldig. Vanaf nu is dit een breekijzergolfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.quote:
roompotgolfcaddyparasolijscombinatiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Breekijzers zijn geweldig. Vanaf nu is dit een breekijzer/golfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.
Ik meld me afquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Breekijzers zijn geweldig. Vanaf nu is dit een breekijzergolfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Breekijzers zijn geweldig. Vanaf nu is dit een breekijzer/golfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.
Ik ben blij dat mijn referentie is doorgedrongen.quote:
Doe mij maar een sledgehammer. die van red faction.quote:
Mietje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Doe mij maar een sledgehammer. die van red faction.
Het maakt mijn werkdagen ook wat beter te hachelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:38 schreef Borker_Trio het volgende:
Deze reeks maakt mn vakantie enigzins plezant.
Ik vraag me af of de receptionisten hier ook stiekem met ons meelurkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het maakt mijn werkdagen ook wat beter te hachelen
Juist ja, breekijzerroompotgolfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:38 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
roompotgolfcaddyparasolijscombinatie
Steamquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
MisterChirrel, Steam-gebruiker?
[..]
Juist ja, breekijzerroompotgolfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.
Onmogelijk.quote:
Doe mijn hyves maar.quote:
Steam-ID?quote:
Hyvesquote:
SupahChick123. Beter bekend als Eddyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn Valve hoodie.
[..]
Steam-ID?
Wat da fack doen jullie op steam O.oquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SupahChick123. Beter bekend als EddyIk zit bij de FMJ clan.
gamen natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat da fack doen jullie op steam O.o
Gamenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Gamen is coolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gamen*Schaamt zich lichtelijk*
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SupahChick123. Beter bekend als EddyIk zit bij de FMJ clan.
Clans.quote:
Gamen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Aansteller.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gamen*Schaamt zich lichtelijk*
quote:
Killing Floor dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Clans.Ik voeg jullie straks wel toe.
[..]
Gamen?Ik zit er tegenwoordig voornamelijk op voor de Steam Translation Server, maar af en toe speel ik nog Killing Floor. Ik speelde eerst vaak TF2, maar dat is pure bagger geworden na de F2P-update.
Ga WoW spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Clans.Ik voeg jullie straks wel toe.
[..]
Gamen?Ik zit er tegenwoordig voornamelijk op voor de Steam Translation Server, maar af en toe speel ik nog Killing Floor. Ik speelde eerst vaak TF2, maar dat is pure bagger geworden na de F2P-update.
Wordt als niet echt vrouwelijk gezien he.quote:
Dus?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wordt als niet echt vrouwelijk gezien he.
De pil slikken niet als mannelijk, maar ik doe het toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wordt als niet echt vrouwelijk gezien he.
Dat vond ik niet leuk. Heb het echt een eerlijke kans gegeven.quote:
Amnesia: The Dark Descentquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Killing Floor dus![]()
![]()
En Amnesia. Horror spel. Verder speel ik vaak Tower Defense. Maar dat is niet via Steam.
HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De pil slikken niet als mannelijk, maar ik doe het toch.
?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA
Minecraft?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat vond ik niet leuk. Heb het echt een eerlijke kans gegeven.
Ik kom niet verder...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Amnesia: The Dark Descent![]()
![]()
Eén van de beste indie games ooit.
[..]
HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA
Supergaaf!quote:
Ik heb het met veel zweet en gegil uitgespeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik kom niet verder...Ik zit echt compleet vast.
een gebied van 100x100 vol met tnt stoppen en boemquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Supergaaf!Dat heb ik echt al helemaal kapot gespeeld
Nuke mod -> 100x100 nukes ->quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:51 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
een gebied van 100x100 vol met tnt stoppen en boem
Mods zijn niet leuk.quote:
Ik zit nog ergens in het begin.. Ben er echt slecht in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:51 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik heb het met veel zweet en gegil uitgespeeld.Waar zit je?
http://steamcommunity.com/id/palalaleo
Ik moet het weer eens op public zetten.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zit nog ergens in het begin.. Ben er echt slecht in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Z'n eigen meesterwerk over zijn leven hoe het eruitzag voordat hij in een rolstoel kwam
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:54 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Kijk een walkthrough. Dit was toch wel het beste moment in het spel voor mij (spoiler):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word trouwens gek van dat spel. Zo bang de hele tijd. Soms speel ik met mijn adem ingehouden
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik word trouwens gek van dat spel. Zo bang de hele tijd. Soms speel ik met mijn adem ingehouden
SO DAN NOU JIJ BEN WEL ECGT EEN HELD!!11quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:57 schreef Borker_Trio het volgende:
Waarom moest je nou zo hard lachen om WoW?
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Waarom.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:00 schreef Borker_Trio het volgende:
Ik heb jullie zojuist het zwijgen opgelegd
Verschillende meningen is waar deze wereld op gebaseerd is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:01 schreef MisterChirrel het volgende:
Het nogmaals quoten van al die emoticons leek mij overbodig.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:02 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Verschillende meningen is waar deze wereld op gebaseerd is.
quote:
Ja! Killing Floor. Supergaaf spel. Nu al tijdje niet meer gespeeld. Maar wel echt heel erg leuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:58 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.Je verwacht van alles maar eigenlijk gebeurt er in het spel niet vaak iets dat je echt kan doden. Je speelt dus Killing Floor?
We moeten ooit een keer samen spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja! Killing Floor. Supergaaf spel. Nu al tijdje niet meer gespeeld. Maar wel echt heel erg leuk.
Ja leukquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
We moeten ooit een keer samen spelen.
wees actieverquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom word ik nu pas op deze reeks gewezen?
Omdat jij zo nodig stoer moest zijn en geen Fok! meer wilde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
Cactusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
LEUK.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
We moeten ooit een keer samen spelen.
Ik moet toch een beetje oefenen voor als ik straks op vakantie ben? Dan kan ik ook niet Fokken, maar ik kreeg al ontwenningsverschijnselen hoor, dus tadaaaa hier ben ik weerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:09 schreef MisterChirrel het volgende:
Omdat jij zo nodig stoer moest zijn en geen Fok! meer wilde.
Ik ben altijd in voor een potje. Behalve vandaag en morgenvroeg dan.quote:
ik had nog nooit van je gehoord :3quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje oefenen voor als ik straks op vakantie ben? Dan kan ik ook niet Fokken, maar ik kreeg al ontwenningsverschijnselen hoor, dus tadaaaa hier ben ik weer
Morgenavond? Dan heb ik wel tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een potje. Behalve vandaag en morgenvroeg dan.
Zolang je maar geen dromen meer gehad hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje oefenen voor als ik straks op vakantie ben? Dan kan ik ook niet Fokken, maar ik kreeg al ontwenningsverschijnselen hoor, dus tadaaaa hier ben ik weer
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
ik had nog nooit van je gehoord :3
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Zolang je maar geen dromen meer gehad hebt.
Ik weet niet 100% zeker of ik er morgenavond ben, maar zo wel, natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Morgenavond? Dan heb ik wel tijd
LEUKquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]Cactus is DE stoere chick van fok
Dat is een gemis voor jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Borker_Trio het volgende:
ik had nog nooit van je gehoord :3
Heb ik wel, maar meer bizar van aard door koorts. Kan me ook niet meer echt herinneren wat het was.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef MisterChirrel het volgende:
Zolang je maar geen dromen meer gehad hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:09 schreef vieze_freddie het volgende:
1 bazenspel voor je topic
http://www.newgrounds.com/portal/view/410267
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
Heb ik wel, maar meer bizar van aard door koorts. Kan me ook niet meer echt herinneren wat het was.
Ik was je eerste Fokvriendinnetje he?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:11 schreef MissVanity het volgende:
Cactus is DE stoere chick van fok
ie? Zij bedoel jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef Borker_Trio het volgende:
LEUK![]()
Zolang ie zich maar niet bevind waar ik wil gaan zitten.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
LEUK![]()
Zolang zij zich maar niet bevind waar ik wil gaan zitten.
Ja jij was mijn eerstequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was je eerste Fokvriendinnetje he?In deze brute wereld vol gevaarlijke internetboeven
Hoe is het? Ben je nog gestopt met roken?
Awesome. <3quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja jij was mijn eerste![]()
Gaat goed met me. Hoe is het met jou?
* Willyfoofoo seconds thatquote:
Good, nu alleen ff koorts, maar volgende week vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:15 schreef MissVanity het volgende:
Ja jij was mijn eerste![]()
Gaat goed met me. Hoe is het met jou?
Hey viezerik. Dat was nog eens een nacht haha. Kwam terug van zomerfeesten in Nijmegen, dronken en toen was jij nog wakker toch samen met Absurditeit?quote:
Uhh, jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Good, nu alleen ff koorts, maar volgende week vakantie
[..]
Hey viezerik. Dat was nog eens een nacht haha. Kwam terug van zomerfeesten in Nijmegen, dronken en toen was jij nog wakker toch?
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Good, nu alleen ff koorts, maar volgende week vakantie
[..]
Hey viezerik. Dat was nog eens een nacht haha. Kwam terug van zomerfeesten in Nijmegen, dronken en toen was jij nog wakker toch samen met Absurditeit?
Ik zit in borgerrrrrrrrrrr ;Dquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:18 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Uhh, ja
Oo wacht ik heriger het me weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dronken was je dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:19 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oo wacht ik heriger het me weer
heriger?quote:
Ook dronkenquote:
Pita Kaas en 'Is' in plaats van 'eens'quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:19 schreef vieze_freddie het volgende:
Oo wacht ik heriger het me weer
wiequote:
Chirrelquote:
Pijnlijke momentenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pita Kaas en 'Is' in plaats van 'eens'
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:26 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb een stijve nek en pijn in mijn zij.
Dat was een zin met veel ij.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:26 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb een stijve lul in mijn zij.
Dat was een zin met veel ij.
Hahaha, ik kom slechts 1x per jaar in Nijmegenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:30 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik vind het beangstigend dat je in regio Nijmegen woont.
ik 2x, voor onderzoek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, ik kom slechts 1x per jaar in Nijmegen
Ben je ook altijd blij als je weer weg mag dan? Net als een bezoek aan de tandarts, altijd weer opgelucht dat het voorbij is. Nijmegen brrrquote:
Nog enger omdat ik niet in Nijmegen woon.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, ik kom slechts 1x per jaar in Nijmegen
Dan krijg ik tenminste vrij van een lamlendig saaie dag op schoolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je ook altijd blij als je weer weg mag dan? Net als een bezoek aan de tandarts, altijd weer opgelucht dat het voorbij is. Nijmegen brrr
Waar woon je dan wel sinds 20 jaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:35 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Nog enger sinds ik niet in Nijmegen woon.
En nee, geen lul in mijn nek of zij. :<
De sinds was een vergissing, ik raakte in de war met Engels.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:37 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Waar woon je dan wel sinds 20 jaar?
Blokhut?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:39 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De sinds was een vergissing, ik raakte in de war met Engels.
Hoopte je me ooit tegen te komen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:35 schreef MisterChirrel het volgende:
Nog enger omdat ik niet in Nijmegen woon.
En nee, geen lul in mijn nek of zij. :<
Stiekem wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoopte je me ooit tegen te komen dan?
Als ik in Nijmegen woonde, hoefde ik maar 1 dag op te passen, maar omdat ik er niet woon, kan jij overal zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoopte je me ooit tegen te komen dan?
Vandaag en morgen ben ik voornamelijk in mijn bed te vinden. Dus kun je even vrij ademhalen en hoef je niet over je schouder te kijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:43 schreef MisterChirrel het volgende:
Als ik in Nijmegen woonde, hoefde ik maar 1 dag op te passen, maar omdat ik er niet woon, kan jij overal zijn.
Deze verwarring wordt mede mogelijk gemaakt door ChirrelProductions
U bent officieel martig verklaard.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:43 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als ik in Nijmegen woonde, hoefde ik maar 1 dag op te passen, maar omdat ik er niet woon, kan jij overal zijn.
Deze verwarring wordt mede mogelijk gemaakt door ChirrelProductions
Wie van de 3?quote:
Jij bent nu dus meer in gevaar dan ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vandaag en morgen ben ik voornamelijk in mijn bed te vinden. Dus kun je even vrij ademhalen en hoef je niet over je schouder te kijken.
Met je rolstoel naar nijmegen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jij bent nu dus meer in gevaar dan ik.
In welk opzicht?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef MisterChirrel het volgende:
Jij bent nu dus meer in gevaar dan ik.
lees maar terug.quote:
Altijd al een marterachtige willen zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
U bent officieel martig verklaard.
Grote kans dat je mijn bed uitdrijftquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef MisterChirrel het volgende:
In het ChirrelAchterJeLepelend opzicht.
ik leg het later uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gedaan, vraag blijft echter staan.
Ben je al zo klaar voor me?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grote kans dat je mijn bed uitdrijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |