Ik zit in borgerrrrrrrrrrr ;Dquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:18 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Uhh, ja
Oo wacht ik heriger het me weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dronken was je dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:19 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oo wacht ik heriger het me weer
heriger?quote:
Ook dronkenquote:
Pita Kaas en 'Is' in plaats van 'eens'quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:19 schreef vieze_freddie het volgende:
Oo wacht ik heriger het me weer
wiequote:
Chirrelquote:
Pijnlijke momentenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pita Kaas en 'Is' in plaats van 'eens'
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:26 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb een stijve nek en pijn in mijn zij.
Dat was een zin met veel ij.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:26 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb een stijve lul in mijn zij.
Dat was een zin met veel ij.
Hahaha, ik kom slechts 1x per jaar in Nijmegenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:30 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik vind het beangstigend dat je in regio Nijmegen woont.
ik 2x, voor onderzoek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, ik kom slechts 1x per jaar in Nijmegen
Ben je ook altijd blij als je weer weg mag dan? Net als een bezoek aan de tandarts, altijd weer opgelucht dat het voorbij is. Nijmegen brrrquote:
Nog enger omdat ik niet in Nijmegen woon.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, ik kom slechts 1x per jaar in Nijmegen
Dan krijg ik tenminste vrij van een lamlendig saaie dag op schoolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je ook altijd blij als je weer weg mag dan? Net als een bezoek aan de tandarts, altijd weer opgelucht dat het voorbij is. Nijmegen brrr
Waar woon je dan wel sinds 20 jaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:35 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Nog enger sinds ik niet in Nijmegen woon.
En nee, geen lul in mijn nek of zij. :<
De sinds was een vergissing, ik raakte in de war met Engels.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:37 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Waar woon je dan wel sinds 20 jaar?
Blokhut?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:39 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De sinds was een vergissing, ik raakte in de war met Engels.
Hoopte je me ooit tegen te komen dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:35 schreef MisterChirrel het volgende:
Nog enger omdat ik niet in Nijmegen woon.
En nee, geen lul in mijn nek of zij. :<
Stiekem wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoopte je me ooit tegen te komen dan?
Als ik in Nijmegen woonde, hoefde ik maar 1 dag op te passen, maar omdat ik er niet woon, kan jij overal zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoopte je me ooit tegen te komen dan?
Vandaag en morgen ben ik voornamelijk in mijn bed te vinden. Dus kun je even vrij ademhalen en hoef je niet over je schouder te kijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:43 schreef MisterChirrel het volgende:
Als ik in Nijmegen woonde, hoefde ik maar 1 dag op te passen, maar omdat ik er niet woon, kan jij overal zijn.
Deze verwarring wordt mede mogelijk gemaakt door ChirrelProductions
U bent officieel martig verklaard.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:43 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als ik in Nijmegen woonde, hoefde ik maar 1 dag op te passen, maar omdat ik er niet woon, kan jij overal zijn.
Deze verwarring wordt mede mogelijk gemaakt door ChirrelProductions
Wie van de 3?quote:
Jij bent nu dus meer in gevaar dan ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vandaag en morgen ben ik voornamelijk in mijn bed te vinden. Dus kun je even vrij ademhalen en hoef je niet over je schouder te kijken.
Met je rolstoel naar nijmegen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jij bent nu dus meer in gevaar dan ik.
In welk opzicht?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef MisterChirrel het volgende:
Jij bent nu dus meer in gevaar dan ik.
lees maar terug.quote:
Altijd al een marterachtige willen zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
U bent officieel martig verklaard.
Grote kans dat je mijn bed uitdrijftquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef MisterChirrel het volgende:
In het ChirrelAchterJeLepelend opzicht.
ik leg het later uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gedaan, vraag blijft echter staan.
Ben je al zo klaar voor me?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grote kans dat je mijn bed uitdrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |