Het zijn gewoon topics op fok...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik klik niet als ik linkinfo zie
ik weet niet of het v ieze topics zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het zijn gewoon topics op fok...
Ik zou het als een compliment zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef MissVanity het volgende:
ik ga vanavond weer missvanity noiken
Veel plezier
Wat een baggerusersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het zijn gewoon topics op fok...
Dat bestaat uit 40% neutraliteit, 20% sixpack-plasticjes en 40% kutwoorden. De sixpack-plasticjes zijn er om de vislucht uit de venuszee te halen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Chapeau.
En hoe zit het met beflapjes?
Heb je dat plaatje gezienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zou het als een compliment zien.
* MisterChirrel doet Hans de Schwanz weer in zijn broekquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje gezien![]()
Zo zie ik er niet uit
Ik wil meer weten over de speeltjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat bestaat uit 40% neutraliteit, 20% sixpack-plasticjes en 40% kutwoorden. De sixpack-plasticjes zijn er om de vislucht uit de venuszee te halen.
Ik heb nog nooit een verlengstuk hoeven gebruiken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik wil meer weten over de speeltjes.
Ik kan je imago weer zuiveren (A)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zo zie ik er niet uit
Toch wil ik voorlichting.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een verlengstuk hoeven gebruiken.
Als je een tepel van een man op die van een vrouw fotosoept, is het dan nog steeds onbeschoft?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat bestaat uit 40% neutraliteit, 20% sixpack-plasticjes en 40% kutwoorden. De sixpack-plasticjes zijn er om de vislucht uit de venuszee te halen.
Dat trolls een topic aan je opgedragen hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zo zie ik er niet uit
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat trolls een topic aan je opgedragen hebben.
Ja... Dat is wel leuk... Maar de inhoudquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als je een tepel van een man op die van een vrouw fotosoept, is het dan nog steeds onbeschoft?
[..]
Dat trolls een topic aan je opgedragen hebben.
Dat is een grijs gebied waar meer studies over moeten komen eer ik een definitief antwoord durf te geven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als je een tepel van een man op die van een vrouw fotosoept, is het dan nog steeds onbeschoft?
NEEquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Waarom niet een MV is fucking gaaf topic..?
MissVanity is super amazing! :Dquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja... Dat is wel leuk... Maar de inhoud
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:43 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
MissVanity is super amazing! :D
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een grijs gebied waar meer studies over moeten komen eer ik een definitief antwoord durf te geven.
Je stelt me teleur. Wat dacht je van: als je de tepel van een vrouw weg fotosoept, is het dan nog steeds onbeschoft?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is een grijs gebied waar meer studies over moeten komen eer ik een definitief antwoord durf te geven.
Omdat het dan geen troll zou zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja... Dat is wel leuk... Maar de inhoud
Het vraagstuk (met antwoord) gaat:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:45 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je stelt me teleur. Wat dacht je van: als je de tepel van een vrouw weg fotosoept, is het dan nog steeds onbeschoft?
Derhalve kunnen wij concluderen dat de tepel doorslaggevend is, het geslacht van de tepeldonor is dus niet relevant.quote:Hoe maak je twee kilo vet aantrekkelijk?
Zet er een tepel op.
Heel fok vind me nu een trolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:45 schreef Willyfoofoo het volgende:
Omdat het dan geen troll zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |