Zijn schaduw kan geen zaad schieten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Chirrel schiet zijn zaad sneller dan zijn eigen schaduw
Ik kan met mijn slierten diaboloën.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Chirrel schiet in de lucht en vangt het daarna weer op
Hij zou zijn eigen schaduw nog neukenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:26 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Zijn schaduw kan geen zaad schieten.
</pijn>quote:
</slijmerige substantie>quote:
Dat faalt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij zou zijn eigen schaduw nog neuken
Gezellig.quote:
Ik hou de boel tenminste een beetje draaiende hierquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:29 schreef mctwigt het volgende:
Ik kijk een hele dag niet en gelijk twee nieuwe delen sjongejonge jullie zitten ook niet stil
Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:29 schreef MisterChirrel het volgende:
Twee vuisten maken en beide wijsvingers tegen elkaar leggen, zo voor een lamp gaan staan en je hebt een penis.
Alles is mogelijk met een breekijzer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:31 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Neen.
Je vuisten kunnen geen andere vorm aannemen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:32 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Alles is mogelijk met een breekijzer.
Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:32 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Alles is mogelijk met een breekijzer.
Begrafenissen in de ochtend zijn altijd zwaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef mctwigt het volgende:
Ik had een hele drukke dag vandaag al vanaf half 8 op...
Begrafenis, bezoek, stad, hond uitlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |