Allemaal door MissVanity.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:15 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Vandaar dat we rond het zelfde onderwerp blijven hangen.
Over het algemeen stoten jouw slachtoffers dat af.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:15 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is wanneer het slachtoffer geen goed werk levert.
Echt niet.quote:
Ach, moesten ze maar geen slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:15 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat is wanneer het slachtoffer geen goed werk levert.
Daar heb je helaas geen keus uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ach, moesten ze maar geen slachtoffer zijn.
Ik ben vrij snel in mijn rolstoel, Borker heeft dus gelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:17 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Daar heb je helaas geen keus uit.
Wees voorzichtig, chirrel komt nog liever vannacht dan morgennacht bij je langs, en als je eenmaal slachtoffer bent, heb je een probleemquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:18 schreef MissVanity het volgende:
Sigaretje was heerlijk. En ik ga stoppen als ik zwanger ben.
Laf om dan pas te stoppenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:18 schreef MissVanity het volgende:
Ben je niet vrij jong voor zwangerschapquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:18 schreef MissVanity het volgende:
neen, verstandig.quote:
Jij hebt de voorlichting inderdaad nog nodig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:20 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wees voorzichtig, chirrel komt nog liever vannacht dan morgennacht bij je langs, en als je eenmaal slachtoffer bent, heb je een probleem
Dan zijn je slachtoffers niet echt snugger.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:18 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik ben vrij snel in mijn rolstoel, Borker heeft dus gelijk.
Goh.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jij hebt de voorlichting inderdaad nog nodig.
Het zaad moet geëjaculeerd worden in de vagina, niet in de mond of (rijmelerijm) de kont.
Zodoende ben ik vlugger.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dan zijn je slachtoffers niet echt snugger.
Ik denk dat mijn stelling niet duidelijk genoeg was, ik bedoelde eigenlijk stoppen met roken ipv doorgaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, verstandig is wanneer je nu al stopt. Niet pas nadat je zwanger bent geraakt.
Maar Chirrel, werd jou moeder niet zwanger na een avondje stevig rimmen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jij hebt de voorlichting inderdaad nog nodig.
Het zaad moet geëjaculeerd worden in de vagina, niet in de mond of (rijmelerijm) de kont.
Je bent een rugger.quote:
Met familieleden is het inderdaad anders.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar Chirrel, werd jou moeder niet zwanger na een avondje stevig rimmen?
En verder dan de avondzon mijn schaduw wil brengen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Chirrel schiet zijn zaad sneller dan zijn eigen schaduw
Zijn schaduw kan geen zaad schieten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef Monopoly het volgende:
Chirrel schiet zijn zaad sneller dan zijn eigen schaduw
Ik kan met mijn slierten diaboloën.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Chirrel schiet in de lucht en vangt het daarna weer op
Hij zou zijn eigen schaduw nog neukenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:26 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Zijn schaduw kan geen zaad schieten.
</pijn>quote:
</slijmerige substantie>quote:
Dat faalt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij zou zijn eigen schaduw nog neuken
Gezellig.quote:
Ik hou de boel tenminste een beetje draaiende hierquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:29 schreef mctwigt het volgende:
Ik kijk een hele dag niet en gelijk twee nieuwe delen sjongejonge jullie zitten ook niet stil
Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:29 schreef MisterChirrel het volgende:
Twee vuisten maken en beide wijsvingers tegen elkaar leggen, zo voor een lamp gaan staan en je hebt een penis.
Alles is mogelijk met een breekijzer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:31 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Neen.
Je vuisten kunnen geen andere vorm aannemen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:32 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Alles is mogelijk met een breekijzer.
Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:32 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Alles is mogelijk met een breekijzer.
Begrafenissen in de ochtend zijn altijd zwaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:33 schreef mctwigt het volgende:
Ik had een hele drukke dag vandaag al vanaf half 8 op...
Begrafenis, bezoek, stad, hond uitlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |