Gaarne.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Chirrel gaan we dalijk ff snowballen?
cos?quote:
Maar hoe verklaar je diavretusbulten dan? Ook al is het ingezoomd en lijken het op vrouwen, het blijft sociaal acceptabel zolang men weet dat het een man is, maar niet vice versa.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:46 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het vraagstuk (met antwoord) gaat:
[..]
Derhalve kunnen wij concluderen dat de tepel doorslaggevend is, het geslacht van de tepeldonor is dus niet relevant.
Waarom is obvious troll een trollquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Waarom is obvious troll een troll
quote:
Dat ligt diepgeworteld in onze cultuur, vrouwenboezems moeten worden bekleed en mannenbulten mogen vrij bungelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je diavretusbulten dan? Ook al is het ingezoomd en lijken het op vrouwen, het blijft sociaal acceptabel zolang men weet dat het een man is, maar niet vice versa.
Dus technisch gezien mag een mannelijke travestiet zijn implantaten rond laten slingeren (voor zover dat kanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:52 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat ligt diepgeworteld in onze cultuur, vrouwenboezems moeten worden bekleed en mannenbulten mogen vrij bungelen.
Oneerlijk? Jazeker.
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:55 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dus technisch gezien mag een mannelijke travestiet zijn implantaten rond laten slingeren (voor zover dat kan)?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:58 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ja.
POSTEN DIE TRAVESTIETEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:00 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]o-oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Hoe dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:02 schreef MisterChirrel het volgende:
Dat is wel een doorsnee PF-gebruiker.
Partyflockquote:
Ik ben blij dat ik ze niet nodig hebquote:
Weet je zeker dat je slachtoffers niet gewoon knock-out gaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Mijn penisresidu is zo verslavend als nicotine, het geeft ook dezelfde kick.
Vandaar dat we rond het zelfde onderwerp blijven hangen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Mijn penisresidu is zo verslavend als nicotine, het geeft ook dezelfde kick.
Dat is wanneer het slachtoffer geen goed werk levert.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:15 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je slachtoffers niet gewoon knock-out gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |