Maar ik kan wel je vuisten breken en je geld meenemen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:34 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Neen.
Met een breekijzer kun je je hand niet zulke vormen laten aannemen zodat je geld kunt klonen.
Het was geen egoïstische lover.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:34 schreef muhahaha het volgende:
Chirrel laat je nog weten hoe je schaduw was
Daar had ik het niet over.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:35 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Maar ik kan wel je vuisten breken en je geld meenemen.
Breekijzers zijn geweldig. Vanaf nu is dit een breekijzergolfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.quote:
roompotgolfcaddyparasolijscombinatiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Breekijzers zijn geweldig. Vanaf nu is dit een breekijzer/golfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.
Ik meld me afquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Breekijzers zijn geweldig. Vanaf nu is dit een breekijzergolfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Breekijzers zijn geweldig. Vanaf nu is dit een breekijzer/golfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.
Ik ben blij dat mijn referentie is doorgedrongen.quote:
Doe mij maar een sledgehammer. die van red faction.quote:
Mietje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Doe mij maar een sledgehammer. die van red faction.
Het maakt mijn werkdagen ook wat beter te hachelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:38 schreef Borker_Trio het volgende:
Deze reeks maakt mn vakantie enigzins plezant.
Ik vraag me af of de receptionisten hier ook stiekem met ons meelurkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het maakt mijn werkdagen ook wat beter te hachelen
Juist ja, breekijzerroompotgolfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:38 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
roompotgolfcaddyparasolijscombinatie
Steamquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
MisterChirrel, Steam-gebruiker?
[..]
Juist ja, breekijzerroompotgolfcaddyparasolijscombinatieadoratietopic.
Onmogelijk.quote:
Doe mijn hyves maar.quote:
Steam-ID?quote:
Hyvesquote:
SupahChick123. Beter bekend als Eddyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn Valve hoodie.
[..]
Steam-ID?
Wat da fack doen jullie op steam O.oquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SupahChick123. Beter bekend als EddyIk zit bij de FMJ clan.
gamen natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat da fack doen jullie op steam O.o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |