Gamenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat da fack doen jullie op steam O.o
Gamen is coolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gamen*Schaamt zich lichtelijk*
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
SupahChick123. Beter bekend als EddyIk zit bij de FMJ clan.
Clans.quote:
Gamen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Wat da fack doen jullie op steam O.o
Aansteller.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gamen*Schaamt zich lichtelijk*
quote:
Killing Floor dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Clans.Ik voeg jullie straks wel toe.
[..]
Gamen?Ik zit er tegenwoordig voornamelijk op voor de Steam Translation Server, maar af en toe speel ik nog Killing Floor. Ik speelde eerst vaak TF2, maar dat is pure bagger geworden na de F2P-update.
Ga WoW spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Clans.Ik voeg jullie straks wel toe.
[..]
Gamen?Ik zit er tegenwoordig voornamelijk op voor de Steam Translation Server, maar af en toe speel ik nog Killing Floor. Ik speelde eerst vaak TF2, maar dat is pure bagger geworden na de F2P-update.
Wordt als niet echt vrouwelijk gezien he.quote:
Dus?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wordt als niet echt vrouwelijk gezien he.
De pil slikken niet als mannelijk, maar ik doe het toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wordt als niet echt vrouwelijk gezien he.
Dat vond ik niet leuk. Heb het echt een eerlijke kans gegeven.quote:
Amnesia: The Dark Descentquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Killing Floor dus![]()
![]()
En Amnesia. Horror spel. Verder speel ik vaak Tower Defense. Maar dat is niet via Steam.
HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De pil slikken niet als mannelijk, maar ik doe het toch.
?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA
Minecraft?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat vond ik niet leuk. Heb het echt een eerlijke kans gegeven.
Ik kom niet verder...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Amnesia: The Dark Descent![]()
![]()
Eén van de beste indie games ooit.
[..]
HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA
Supergaaf!quote:
Ik heb het met veel zweet en gegil uitgespeeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik kom niet verder...Ik zit echt compleet vast.
een gebied van 100x100 vol met tnt stoppen en boemquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Supergaaf!Dat heb ik echt al helemaal kapot gespeeld
Nuke mod -> 100x100 nukes ->quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:51 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
een gebied van 100x100 vol met tnt stoppen en boem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |