Ik zit nog ergens in het begin.. Ben er echt slecht in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:51 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik heb het met veel zweet en gegil uitgespeeld.Waar zit je?
http://steamcommunity.com/id/palalaleo
Ik moet het weer eens op public zetten.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zit nog ergens in het begin.. Ben er echt slecht in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Z'n eigen meesterwerk over zijn leven hoe het eruitzag voordat hij in een rolstoel kwam
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:54 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Kijk een walkthrough. Dit was toch wel het beste moment in het spel voor mij (spoiler):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word trouwens gek van dat spel. Zo bang de hele tijd. Soms speel ik met mijn adem ingehouden
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik word trouwens gek van dat spel. Zo bang de hele tijd. Soms speel ik met mijn adem ingehouden
SO DAN NOU JIJ BEN WEL ECGT EEN HELD!!11quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:57 schreef Borker_Trio het volgende:
Waarom moest je nou zo hard lachen om WoW?
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Waarom.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:00 schreef Borker_Trio het volgende:
Ik heb jullie zojuist het zwijgen opgelegd
Verschillende meningen is waar deze wereld op gebaseerd is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:01 schreef MisterChirrel het volgende:
Het nogmaals quoten van al die emoticons leek mij overbodig.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:02 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Verschillende meningen is waar deze wereld op gebaseerd is.
quote:
Ja! Killing Floor. Supergaaf spel. Nu al tijdje niet meer gespeeld. Maar wel echt heel erg leuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:58 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.Je verwacht van alles maar eigenlijk gebeurt er in het spel niet vaak iets dat je echt kan doden. Je speelt dus Killing Floor?
We moeten ooit een keer samen spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja! Killing Floor. Supergaaf spel. Nu al tijdje niet meer gespeeld. Maar wel echt heel erg leuk.
Ja leukquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
We moeten ooit een keer samen spelen.
wees actieverquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom word ik nu pas op deze reeks gewezen?
Omdat jij zo nodig stoer moest zijn en geen Fok! meer wilde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
Cactusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
LEUK.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
We moeten ooit een keer samen spelen.
Ik moet toch een beetje oefenen voor als ik straks op vakantie ben? Dan kan ik ook niet Fokken, maar ik kreeg al ontwenningsverschijnselen hoor, dus tadaaaa hier ben ik weerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:09 schreef MisterChirrel het volgende:
Omdat jij zo nodig stoer moest zijn en geen Fok! meer wilde.
Ik ben altijd in voor een potje. Behalve vandaag en morgenvroeg dan.quote:
ik had nog nooit van je gehoord :3quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje oefenen voor als ik straks op vakantie ben? Dan kan ik ook niet Fokken, maar ik kreeg al ontwenningsverschijnselen hoor, dus tadaaaa hier ben ik weer
Morgenavond? Dan heb ik wel tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een potje. Behalve vandaag en morgenvroeg dan.
Zolang je maar geen dromen meer gehad hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje oefenen voor als ik straks op vakantie ben? Dan kan ik ook niet Fokken, maar ik kreeg al ontwenningsverschijnselen hoor, dus tadaaaa hier ben ik weer
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
ik had nog nooit van je gehoord :3
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Zolang je maar geen dromen meer gehad hebt.
Ik weet niet 100% zeker of ik er morgenavond ben, maar zo wel, natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Morgenavond? Dan heb ik wel tijd
LEUKquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]Cactus is DE stoere chick van fok
Dat is een gemis voor jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef Borker_Trio het volgende:
ik had nog nooit van je gehoord :3
Heb ik wel, maar meer bizar van aard door koorts. Kan me ook niet meer echt herinneren wat het was.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:10 schreef MisterChirrel het volgende:
Zolang je maar geen dromen meer gehad hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:09 schreef vieze_freddie het volgende:
1 bazenspel voor je topic
http://www.newgrounds.com/portal/view/410267
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
Heb ik wel, maar meer bizar van aard door koorts. Kan me ook niet meer echt herinneren wat het was.
Ik was je eerste Fokvriendinnetje he?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:11 schreef MissVanity het volgende:
Cactus is DE stoere chick van fok
ie? Zij bedoel jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef Borker_Trio het volgende:
LEUK![]()
Zolang ie zich maar niet bevind waar ik wil gaan zitten.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
LEUK![]()
Zolang zij zich maar niet bevind waar ik wil gaan zitten.
Ja jij was mijn eerstequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was je eerste Fokvriendinnetje he?In deze brute wereld vol gevaarlijke internetboeven
Hoe is het? Ben je nog gestopt met roken?
Awesome. <3quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja jij was mijn eerste![]()
Gaat goed met me. Hoe is het met jou?
* Willyfoofoo seconds thatquote:
Good, nu alleen ff koorts, maar volgende week vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:15 schreef MissVanity het volgende:
Ja jij was mijn eerste![]()
Gaat goed met me. Hoe is het met jou?
Hey viezerik. Dat was nog eens een nacht haha. Kwam terug van zomerfeesten in Nijmegen, dronken en toen was jij nog wakker toch samen met Absurditeit?quote:
Uhh, jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Good, nu alleen ff koorts, maar volgende week vakantie
[..]
Hey viezerik. Dat was nog eens een nacht haha. Kwam terug van zomerfeesten in Nijmegen, dronken en toen was jij nog wakker toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Good, nu alleen ff koorts, maar volgende week vakantie
[..]
Hey viezerik. Dat was nog eens een nacht haha. Kwam terug van zomerfeesten in Nijmegen, dronken en toen was jij nog wakker toch samen met Absurditeit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |