SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:49 schreef Kutstudent het volgende:
En kappen met haten want ik weet dat jullie allemaal van me houden.
Is dat nou lekker zo'n bord voor je kop?quote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat nou lekker zo'n bord voor je kop?
Weg vakantiequote:
Ga je nu alweer vreemdquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef bijdehand het volgende:
Never dat ik vreemdga. Ik ben 100% van BarrieVraag maar aan de conducteur
Dat was toch grappig?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Nee jij toen hij weer wegliep; "Je hoeft je niet te schamen hoor"Mijn god.
Was ook echt romantisch bedoeld ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG hoe romantisch, samen in de trein zitten.![]()
En als ik dat niet zei dan schaamde jij jequote:
Hij wilde ons geld geven om mee te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik denk niet dat de conducteur de pretvlekken op de bank zo leuk vond hoor.
Pics en filmpjes van trio?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij wilde ons geld geven om mee te doen.
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als ik dat niet zei dan schaamde jij je
quote:
quote:
Weet ik. Daarom hou ik zoveel van jequote:
Ik wil er zelfs geld bij!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor over?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom hou ik zoveel van je
Leuk geprobeerd, maar ik heb al een adonis.quote:
Dan zij wij twee pleite en vervangen KK en Fed onsquote:
KK is toch een kloon van jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zij wij twee pleite en vervangen KK en Fed ons
Hedde een vent? Of alleen een neukertje?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik heb al een adonis.
Kloon toch een KK van jou isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
KK is toch een kloon van jou.
Goed idee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zij wij twee pleite en vervangen KK en Fed ons
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hedde een vent? Of alleen een neukertje?
Ík ook. Maar niet om te kijken, maar om het uren te laten durenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed idee.Daar zou ik trouwens tien euro voor bieden dan.
Wel gezellig johquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ík ook. Maar niet om te kijken, maar om het uren te laten duren
Alleen neuken vind ik voorlopig wel voldoende.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hedde een vent? Of alleen een neukertje?
Aha.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alleen neuken vind ik voorlopig wel voldoende.
Dat deden ze eergisteren volgens de buurvrouw hier ook, dealen, maar da's niks nieuws natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik reed trouwens net door de Slagen/Rompert daarzo en daar zag in drie verschillende auto's/busjes mannen zitten. Gewoon alleen, lichten uit en maar zitten. Tevens een eindje uit elkaar. Wat the fack doen die daar? Dealen?
Aftrekken. Elkaar. Voor geld. Bah.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik reed trouwens net door de Slagen/Rompert daarzo en daar zag in drie verschillende auto's/busjes mannen zitten. Gewoon alleen, lichten uit en maar zitten. Tevens een eindje uit elkaar. Wat the fack doen die daar? Dealen?
En als ik meer zou willen moet ik hem vastbinden want hij wil niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aha.Nouja goed geroggeld dan.
Zat jij daar ook bij dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aftrekken. Elkaar. Voor geld. Bah.
Nee, moest KK even afzetten want die had geen vervoer.quote:
Ze zaten allemaal alleen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aftrekken. Elkaar. Voor geld. Bah.
Hoezo datquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En als ik meer zou willen moet ik hem vastbinden want hij wil niet.
Elkaar aanstaren en dan zichzelf aftrekkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
In Boschveld is dat niks nieuws nee.
[..]
Ze zaten allemaal alleen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En als ik meer zou willen moet ik hem vastbinden want hij wil niet.
Ja want ik trek mezelf altijd af.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elkaar aanstaren en dan zichzelf aftrekkenNet zoals wij in de trein toen
![]()
![]()
Nou het is wel een stuk minder dan een paar jaar terug schijnt en ik ben er niet van op de hoogte hoe vaak het nu gebeurt dus tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
In Boschveld is dat niks nieuws nee.
Oke.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst naar je bed sleuren en vervolgens naar de kelder!
Gewoon afleren!
Vandaar diequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want ik trek mezelf altijd af.
Waar koop jij zoeen piem0l danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want ik trek mezelf altijd af.
Wel fijn dat het de laatste jaren minder is geworden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou het is wel een stuk minder dan een paar jaar terug schijnt en ik ben er niet van op de hoogte hoe vaak het nu gebeurt dus tis maar hoe je het bekijkt.
Geheimquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar koop jij zoeen piem0l dan?
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel fijn dat het de laatste jaren minder is geworden.
Dan ben je gewoon stiekem een man.quote:
Je kan er maar niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
JaMaarja mij maakt het niet uit, zolang ze mensen niet lastigvallen en geen troep achterlaten moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet, maar de buurvrouw was niet blij voor haar kind.
Daarom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan er maar niet vroeg genoeg mee beginnen.
Nee de Gamma heeft hele mooie pleeborstels.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon stiekem een man.
Ik koop bij de Gamma altijd een gigolo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee de Gamma heeft hele mooie pleeborstels.
Ja voor hun wel ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel kut voor buurvrouwtje en buurmeisje
Ruil je die altijd na gebruik?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik koop bij de Gamma altijd een gigolo.
Ja, afwisseling jwz. En treinstellen en -onderdelen voor mijn privétrein naar Tilburg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ruil je die altijd na gebruik?
Wowquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, afwisseling jwz. En treinstellen en -onderdelen voor mijn privétrein naar Tilburg.
Ja dan rijdt er tenminste nog iets op tijd.quote:
Je was er toch zelf bij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik maak uit dit gesprek op dat tijdens het trio BDH per ongeluk zwaarden heeft gekruist met de conducteur?
BDH is idd geen conducteur.quote:
Treinen rijden op rails, niet op tijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dan rijdt er tenminste nog iets op tijd.
Volgens mij hoop jij heel erg dat ik een real life kloon heb zodat je die kan gebruiken 's nachts ofnie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
BDH is idd geen conducteur.
Sinds ze die camera's op mijn plein hebben gezet dealen ze nu net buiten het winkelcentrum.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat deden ze eergisteren volgens de buurvrouw hier ook, dealen, maar da's niks nieuws natuurlijk.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sinds ze die camera's op mijn plein hebben gezet dealen ze nu net buiten het winkelcentrum.
Graag gedaan
Vroeg ik jou wat? Nee toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Treinen rijden op rails, niet op tijd.
's Nachts is om te slapen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij hoop jij heel erg dat ik een real life kloon heb zodat je die kan gebruiken 's nachts ofnie?
Nu stel je 2 vragen. Ik weet niet wat ik met jou aan moet...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat? Nee toch?
Voor dertigplussers en andere sekslozen wel jaquote:
Ik wel met jou.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu stel je 2 vragen. Ik weet niet wat ik met jou aan moet...
Dat jij sinds mij geen sex meer hebt gehad kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor dertigplussers en andere sekslozen wel ja
Wat dan? Doodsverwensingen zijn niet toegestaan hierquote:
Waar zie jij die danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat dan? Doodsverwensingen zijn niet toegestaan hier
Nee, was een waarschuwing. Wat wil dan met me aan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar zie jij die danIk heb nog helemaal niks gezegd.
Homo's. Alhoewel kan je homo zijn met jezelfquote:
Een shag rokende vrouw van 81 zijn en dan zo onzeker zijn dat je dwangmatig moet afgeven op andere mensen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Homo's. Alhoewel kan je homo zijn met jezelf?
One love, no homo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Homo's. Alhoewel kan je homo zijn met jezelf?
Komt hij weer aan met z'n specialiteit, verhalen omdraaien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een shag rokende vrouw van 81 zijn en dan zo onzeker zijn dat je dwangmatig moet afgeven op andere mensen.
Te kort.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
KK hoeland duurde eigenlijk je ban??
Waarschijnlijk duurt die ban nog steeds en is hij daarom nog zo rustig.quote:
quote:
Jammer.quote:
permban, maar ik heb weer een kans gekregen. Yvonne zei dat ik maar met een nieuw account moest proberen omdat kutkabouter door alle notes voor het minste weer geband wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
KK hoeland duurde eigenlijk je ban??
Als ze me nog een kans geven en ik doe normaal, hebben ze veel minder werk aan me. Daarnaast gedraag ik me echt prima, alleen door m'n history met kutkabouter werd ik voor onzin geband steeds.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Na tien kloons gewoon terug mogen komen. Wat een beleid.
Hoeveel notes had je? Ik zit al boven de 100quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
permban, maar ik heb weer een kans gekregen. Yvonne zei dat ik maar met een nieuw account moest proberen omdat kutkabouter door alle notes voor het minste weer geband wordt.
Weet niet, rond de 50 ofzo, maar er zitten blijkbaar nogal wat notes tussen in de categorie: "Een verkeerde opmerking en het is klaar."quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel notes had je? Ik zit al boven de 100
Of over het aantal keer dat we ST gedisst hebben. Dan is 116 wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb er nu 2. Zal wel over m'n oude account gaan.
Haha, nee dan zou ik er ook veeeeeeel meer hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of over het aantal keer dat we ST gedisst hebben. Dan is 116 wel op z'n plaats.
Niet op dit accountquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha, nee dan zou ik er ook veeeeeeel meer hebben.
Ja maar jouw ouders zijn Duitsers.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Van mijn huis naar m'n ouders maakt het niets uit
Als je met de fiets gaat kan het wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef shifto het volgende:
Ja maar dat is zoveel korter rijden van mijn ouders naar mijn huis
Jeweet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Kut... lagen Gemonde en Lennisheuvel 60 jaar geleden in Duitsland?
Ik ben nog nooit gedisst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of over het aantal keer dat we ST gedisst hebben. Dan is 116 wel op z'n plaats.
En Napoleon, Hitler, Elvis en zanger Rinus zitten nu te kaarten achter het station.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En Napoleon, Hitler, Elvis en zanger Rinus zitten nu te kaarten achter het station.
quote:
Hey barriequote:
Het is weer open heb ik net ondervonden!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je met de fiets gaat kan het wel.
Dat is al een paar dagen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is weer open heb ik net ondervonden!
Hendig!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is weer open heb ik net ondervonden!
Sorry, kusje op je neusje.quote:
Moet je je niet vergissen hequote:
Dankjequote:
Een jimmy ja, mijn hele kleine broertjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hedde gij een Jim(my) in de familie?
Hahahaha serieus. Doe hem de groetjes en zeg dat het een mongool is. Namens de enige echte Barrie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Een jimmy ja, mijn hele kleine broertje
Barriequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha serieus. Doe hem de groetjes en zeg dat het een mongool is. Namens de enige echte Barrie.
Ik heb het volgens mij eens gevraagd maar hij is volgens mij meer van de WoW forums n shitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik durf trouwens te wedden dat hij ook op dit forum zit. Zo'n type is het wel![]()
WoW forumsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 03:22 schreef shifto het volgende:
[..]
BarrieIk spreek hem niet zo vaak want hij woont nog thuis en hij is op vakantie maarja wel grappig, hoe kende gij hem dan? :p
[..]
Ik heb het volgens mij eens gevraagd maar hij is volgens mij meer van de WoW forums n shit
Ja als je bij hem in de klas gezeten hebt dan weet je vast wat voor game-nerd het is!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WoW forumsNog erger
![]()
Ken hem van de middelbare school. Ik zat een paar jaar bij hem in de klas.
quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
Hoi kluns smurfquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Amateurquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef shifto het volgende:
Gaaaaap, ik heb een kak erge kater, fucking al 3 paracetamol op
Smurfinquote:
Een kater van 3 paracetamolquote:
Hedikhuizen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:05 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie, heb je zin om langs Hedikhuizen te komen?
quote:
Want we zijn nog steeds de bazen van de club.quote:
Yo bro jwtz.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Want we zijn nog steeds de bazen van de club.
Lekker voorspelbaar ben jij, deze reactie had ik al verwacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:03 schreef Kutstudent het volgende:
In Boschveld wonen en dan afgeven op Hedikhuizen, waar alleen maar fucking dikke huizen staan.Nee Tux, jij komt er wel.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:03 schreef Kutstudent het volgende:
In Boschveld wonen en dan afgeven op Hedikhuizen, waar alleen maar fucking dikke huizen staan.Nee Tux, jij komt er wel.
Wutquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welkomsdansje;
[ afbeelding ]
Bij die film van de Smurfen (quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En alsof een dikke kiet leuk is.
Knus is beter ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij die film van de Smurfen () komt een man en een vrouw voor. En die man wou graag groter wonen. Maar dan zouden ze verder van elkaar verwijderd zijn (door een groter huis met meer ruimte) dus wilde hij dat niet meer.
quote:
Ligt eraan wat voor jou de definitie van knus is.quote:
Wat is jouw definitie daarvoor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor jou de definitie van knus is.
In de binnenstad met z'n 2en een app van 2 kamers groot hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie daarvoor?
Een kamer is wel erg weinig ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In de binnenstad met z'n 2en een app van 2 kamers groot hebben.1 kamer zou TE zijn.
Dit voorbeeld bestaat echt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een kamer is wel erg weinig ja.
Binnenstad.
Ik ken een voorbeeld van 3/4 man in een 1kamer appartement. Ouders liggen gezellig op de bedbank in de huiskamer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit voorbeeld bestaat echt.En ze zijn vaak weg dus dan heb je aan een groot huis ook niks.
OMG da's wel heel erg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ken een voorbeeld van 3/4 man in een 1kamer appartement. Ouders liggen gezellig op de bedbank in de huiskamer.![]()
Een groot huis is wel fijn, kan je alle spullen/zooi opbergen.
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
OMG da's wel heel erg.![]()
Ja hoe groter je huis hoe meer troep je bewaart.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pics van die dikke kiet dan.
En wat moet je ermee?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles wat je binnen die rooie lijnen ziet erf ik later + verderop nog een lap grond die nu al van mij is. Dat onderste gebouw binnen de lijnen is onze schuur, die is nu 107 jaar oud en staat op de Nederlandse monumentenlijst, Bovenste is ons huis, 3 verdiepingen, en als je wil weten hoe groot het is, die trampoline heeft een doorsnee van 6 meter, dus reken maar uit.
Nou jullie weer.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles wat je binnen die rooie lijnen ziet erf ik later + verderop nog een lap grond die nu al van mij is. Dat onderste gebouw binnen de lijnen is onze schuur, die is nu 107 jaar oud en staat op de Nederlandse monumentenlijst, Bovenste is ons huis, 3 verdiepingen, en als je wil weten hoe groot het is, die trampoline heeft een doorsnee van 6 meter, dus reken maar uit.
Nou jullie weer.
Dat is toch tof want dan kan hij zich op zoveel plekken verstoppen voor als zijn ouders weer eens niet zo gezellig doen.quote:
Ze woont tenminste niet ergens in the middle of nowhere.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:20 schreef Kutstudent het volgende:
Verkopen en dan rentenieren, hoe vind je die?
Maargoed, vooral volhouden dat je beter zit in je 1-kamer appartement in een groezelige kutwijk van Den Bosch.
Ik woon tenminste niet tussen de paupers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze woont tenminste niet ergens in the middle of nowhere.
Ik heb nergens gezegd dat ik 1 kamer heb.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:20 schreef Kutstudent het volgende:
Verkopen en dan rentenieren, hoe vind je die?
Maargoed, vooral volhouden dat je beter zit in je 1-kamer appartement in een groezelige kutwijk van Den Bosch.
Wel tussen stinkende bruine dingen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik woon tenminste niet tussen de paupers.
Iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel tussen stinkende bruine dingen.
Je hebt er altijd een tussen die het verpest voor de rest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht wat ruik ik steeds, maar het is kk.
Just kill it!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt er altijd een tussen die het verpest voor de rest.
quote:
Heerlijk!quote:
Knus op een bankje in de trein? Knus in de octopussy? Knus tussen fed en ruben in bed?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Eindelijk leven in de brouwerij
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Knus op een bankje in de trein? Knus in de octopussy? Knus tussen fed en ruben in bed?
In Delft blijven? Meisjes regelen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:58 schreef bijdehand het volgende:
Wat is het moeilijkste aan studeren en op kamers gaan in Delft?
Nee, tegen je ouders zeggen dat je homo bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In Delft blijven? Meisjes regelen?
Is dat niet altijd moeilijk?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, tegen je ouders zeggen dat je homo bent
Heeft Barrie dat gedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Knus op een bankje in de trein? Knus in de octopussy? Knus tussen fed en ruben in bed?
Ja, maar het ging erover wat het moeilijkse is aan het studeren in Delft, en daar hoort dat bijquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is dat niet altijd moeilijk?
Je zou beter moeten weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
I REGRET NOTHINGquote:
Omgquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar het ging erover wat het moeilijkse is aan het studeren in Delft, en daar hoort dat bij
Eigenlijk wel he.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat je nu dronken bent anders andersquote:
Ben je lesbie dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je met Ruben neukt valt er eigenlijk niet echt te definiëren wat je bent. Necrofiel komt nog het meest in de buurt.quote:
Het kwam op me over alsof jullie een geheimpje hadden samen dat ik niet mag wetenquote:
Nee, in die richting moet je het niet zoeken. Het Pieter Baan Centrum kan je verder helpen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je met Ruben neukt valt er eigenlijk niet echt te definiëren wat je bent. Necrofiel komt nog het meest in de buurt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het kwam op me over alsof jullie een geheimpje hadden samen dat ik niet mag weten
Maar vrouwen zijn zo mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen een trio met Ruben en Fed of lesbi worden zou ik het wel weten.
Zelfmoord.
Nou dan hebben we elkaar gevonden. Of ben ik de uitzondering die de regel bevestigt?quote:
Waarom niet lesbi. Kutjes zijn fucking chill om dingen in te steken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen een trio met Ruben en Fed of lesbi worden zou ik het wel weten.
Zelfmoord.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou dan hebben we elkaar gevonden. Of ben ik de uitzondering die de regel bevestigt?
Kontjes ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom niet lesbi. Kutjes zijn fucking chill om dingen in te steken.
Is dat goed op slecht? Cocaïne en wafels?quote:
Dat hoef je hem niet te vertellen.quote:
Goed toch? Moet je het wel zien als poedersuiker op wafels.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat goed op slecht? Cocaïne en wafels?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hoef je hem niet te vertellen.
Dan passen wij goed bij elkaar!quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed toch? Moet je het wel zien als poedersuiker op wafels.
Anders snap ik het ook niet.
Zoals wafels en poedersuiker, oliebollen en poedersuiker, pannenkoeken en poedersuiker... jij pas bij iedereen, ik ben niet bijzonderquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zoals poedersuiker en wafels?
Chicks die dat willen zijn normaler dan dudes die dat willenquote:
Maar jij bent speciaal!quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals wafels en poedersuiker, oliebollen en poedersuiker, pannenkoeken en poedersuiker... jij pas bij iedereen, ik ben niet bijzonder![]()
Niet mee eens.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Chicks die dat willen zijn normaler dan dudes die dat willen
Ja hij.quote:
En morgen zeg je dat je dronken wasquote:
Hm... ik word er sowieso niet opgewonden vanquote:
Oke Tuxje pukjequote:Op zondag 7 augustus 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hij.
En ik ben nuchter Barrie.
Dat ben ik ook altijd als ik iets aardigs tegen jou zeg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En morgen zeg je dat je dronken was
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En morgen zeg je dat je dronken was
Dat zijn de meeste vrouwen op zo'n momentquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ben ik ook altijd als ik iets aardigs tegen jou zeg.
Je maakt me misselijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
Ja maar je hebt ook chicks die dat bij gasten willen doen, en ik dacht dat ze dat bedoelde.
Ik denk niet dat ik lieg. Wil je anders een keer biertjes gaan drinken bij het empels gat?quote:
Ja ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
Ja maar je hebt ook chicks die dat bij gasten willen doen, en ik dacht dat ze dat bedoelde.
Ga jij met alcoholisten om?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste vrouwen op zo'n moment
Als een meisje dat ooit aan mij vraagt dan sla ik haar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, met niet-blinde meisjesquote:
Waar de fuck ligt datquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik lieg. Wil je anders een keer biertjes gaan drinken bij het empels gat?
Jeweettogquote:
Buk eens.quote:
Rosmalense Plas/Empels Gat ken je niet?quote:
Ik hou niet van letterlijke hot dogs als eten.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rosmalense Plas/Empels Gat ken je niet?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou niet van letterlijke hot dogs als eten.
Ik heb laatst aan een meisje gevraagd of ze een keer anaal wilde proberen, toen keek ze me echt heel vies aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als een meisje dat ooit aan mij vraagt dan sla ik haar.
Had je niet moeten vragen maar gewoon moeten doen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb laatst aan een meisje gevraagd of ze een keer anaal wilde proberen, toen keek ze me echt heel vies aan.
Achter de Mac, tussen Rosmalen en Empel. Ligt redelijk dicht bij jou huis. Bij die plas in de maaspoort is ook goedquote:
'whoops' hoorde ooit van een vriendin dat haar vriendje dat zo gedaan had en dat ze superveel pijn hadquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had je niet moeten vragen maar gewoon moeten doen.
Iedereen kijkt jou vies aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb laatst aan een meisje gevraagd of ze een keer anaal wilde proberen, toen keek ze me echt heel vies aan.
Bij die homo ontmoetingsplaats bij de Intratuin?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Achter de Mac, tussen Rosmalen en Empel. Ligt redelijk dicht bij jou huis. Bij die plas in de maaspoort is ook goed
Logischquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'whoops' hoorde ooit van een vriendin dat haar vriendje dat zo gedaan had en dat ze superveel pijn had
Die is daar niet meer volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij die homo ontmoetingsplaats bij de Intratuin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |