Knus op een bankje in de trein? Knus in de octopussy? Knus tussen fed en ruben in bed?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Eindelijk leven in de brouwerij
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Knus op een bankje in de trein? Knus in de octopussy? Knus tussen fed en ruben in bed?
In Delft blijven? Meisjes regelen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:58 schreef bijdehand het volgende:
Wat is het moeilijkste aan studeren en op kamers gaan in Delft?
Nee, tegen je ouders zeggen dat je homo bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In Delft blijven? Meisjes regelen?
Is dat niet altijd moeilijk?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, tegen je ouders zeggen dat je homo bent
Heeft Barrie dat gedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Knus op een bankje in de trein? Knus in de octopussy? Knus tussen fed en ruben in bed?
Ja, maar het ging erover wat het moeilijkse is aan het studeren in Delft, en daar hoort dat bijquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is dat niet altijd moeilijk?
Je zou beter moeten weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
I REGRET NOTHINGquote:
Omgquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar het ging erover wat het moeilijkse is aan het studeren in Delft, en daar hoort dat bij
Eigenlijk wel he.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat je nu dronken bent anders andersquote:
Ben je lesbie dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je met Ruben neukt valt er eigenlijk niet echt te definiėren wat je bent. Necrofiel komt nog het meest in de buurt.quote:
Het kwam op me over alsof jullie een geheimpje hadden samen dat ik niet mag wetenquote:
Nee, in die richting moet je het niet zoeken. Het Pieter Baan Centrum kan je verder helpen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je met Ruben neukt valt er eigenlijk niet echt te definiėren wat je bent. Necrofiel komt nog het meest in de buurt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het kwam op me over alsof jullie een geheimpje hadden samen dat ik niet mag weten
Maar vrouwen zijn zo mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen een trio met Ruben en Fed of lesbi worden zou ik het wel weten.
Zelfmoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |