Een shag rokende vrouw van 81 zijn en dan zo onzeker zijn dat je dwangmatig moet afgeven op andere mensen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Homo's. Alhoewel kan je homo zijn met jezelf?
One love, no homo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Homo's. Alhoewel kan je homo zijn met jezelf?
Komt hij weer aan met z'n specialiteit, verhalen omdraaien.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een shag rokende vrouw van 81 zijn en dan zo onzeker zijn dat je dwangmatig moet afgeven op andere mensen.
Te kort.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
KK hoeland duurde eigenlijk je ban??
Waarschijnlijk duurt die ban nog steeds en is hij daarom nog zo rustig.quote:
quote:
Jammer.quote:
permban, maar ik heb weer een kans gekregen. Yvonne zei dat ik maar met een nieuw account moest proberen omdat kutkabouter door alle notes voor het minste weer geband wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
KK hoeland duurde eigenlijk je ban??
Als ze me nog een kans geven en ik doe normaal, hebben ze veel minder werk aan me. Daarnaast gedraag ik me echt prima, alleen door m'n history met kutkabouter werd ik voor onzin geband steeds.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Na tien kloons gewoon terug mogen komen. Wat een beleid.
Hoeveel notes had je? Ik zit al boven de 100quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
permban, maar ik heb weer een kans gekregen. Yvonne zei dat ik maar met een nieuw account moest proberen omdat kutkabouter door alle notes voor het minste weer geband wordt.
Weet niet, rond de 50 ofzo, maar er zitten blijkbaar nogal wat notes tussen in de categorie: "Een verkeerde opmerking en het is klaar."quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoeveel notes had je? Ik zit al boven de 100
Of over het aantal keer dat we ST gedisst hebben. Dan is 116 wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb er nu 2. Zal wel over m'n oude account gaan.
Haha, nee dan zou ik er ook veeeeeeel meer hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of over het aantal keer dat we ST gedisst hebben. Dan is 116 wel op z'n plaats.
Niet op dit accountquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haha, nee dan zou ik er ook veeeeeeel meer hebben.
Ja maar jouw ouders zijn Duitsers.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Van mijn huis naar m'n ouders maakt het niets uit
Als je met de fiets gaat kan het wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef shifto het volgende:
Ja maar dat is zoveel korter rijden van mijn ouders naar mijn huis
Jeweet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Kut... lagen Gemonde en Lennisheuvel 60 jaar geleden in Duitsland?
Ik ben nog nooit gedisst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of over het aantal keer dat we ST gedisst hebben. Dan is 116 wel op z'n plaats.
En Napoleon, Hitler, Elvis en zanger Rinus zitten nu te kaarten achter het station.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En Napoleon, Hitler, Elvis en zanger Rinus zitten nu te kaarten achter het station.
quote:
Hey barriequote:
Het is weer open heb ik net ondervonden!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je met de fiets gaat kan het wel.
Dat is al een paar dagen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is weer open heb ik net ondervonden!
Hendig!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is weer open heb ik net ondervonden!
Sorry, kusje op je neusje.quote:
Moet je je niet vergissen hequote:
Dankjequote:
Een jimmy ja, mijn hele kleine broertjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hedde gij een Jim(my) in de familie?
Hahahaha serieus. Doe hem de groetjes en zeg dat het een mongool is. Namens de enige echte Barrie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Een jimmy ja, mijn hele kleine broertje
Barriequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha serieus. Doe hem de groetjes en zeg dat het een mongool is. Namens de enige echte Barrie.
Ik heb het volgens mij eens gevraagd maar hij is volgens mij meer van de WoW forums n shitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik durf trouwens te wedden dat hij ook op dit forum zit. Zo'n type is het wel![]()
WoW forumsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 03:22 schreef shifto het volgende:
[..]
BarrieIk spreek hem niet zo vaak want hij woont nog thuis en hij is op vakantie maarja wel grappig, hoe kende gij hem dan? :p
[..]
Ik heb het volgens mij eens gevraagd maar hij is volgens mij meer van de WoW forums n shit
Ja als je bij hem in de klas gezeten hebt dan weet je vast wat voor game-nerd het is!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WoW forumsNog erger
![]()
Ken hem van de middelbare school. Ik zat een paar jaar bij hem in de klas.
quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
Hoi kluns smurfquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Amateurquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef shifto het volgende:
Gaaaaap, ik heb een kak erge kater, fucking al 3 paracetamol op
Smurfinquote:
Een kater van 3 paracetamolquote:
Hedikhuizen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:05 schreef Kutstudent het volgende:
Barrie, heb je zin om langs Hedikhuizen te komen?
quote:
Want we zijn nog steeds de bazen van de club.quote:
Yo bro jwtz.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Want we zijn nog steeds de bazen van de club.
Lekker voorspelbaar ben jij, deze reactie had ik al verwacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:03 schreef Kutstudent het volgende:
In Boschveld wonen en dan afgeven op Hedikhuizen, waar alleen maar fucking dikke huizen staan.Nee Tux, jij komt er wel.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:03 schreef Kutstudent het volgende:
In Boschveld wonen en dan afgeven op Hedikhuizen, waar alleen maar fucking dikke huizen staan.Nee Tux, jij komt er wel.
Wutquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welkomsdansje;
[ afbeelding ]
Bij die film van de Smurfen (quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En alsof een dikke kiet leuk is.
Knus is beter ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij die film van de Smurfen () komt een man en een vrouw voor. En die man wou graag groter wonen. Maar dan zouden ze verder van elkaar verwijderd zijn (door een groter huis met meer ruimte) dus wilde hij dat niet meer.
quote:
Ligt eraan wat voor jou de definitie van knus is.quote:
Wat is jouw definitie daarvoor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor jou de definitie van knus is.
In de binnenstad met z'n 2en een app van 2 kamers groot hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |