Wowquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, afwisseling jwz. En treinstellen en -onderdelen voor mijn privétrein naar Tilburg.
Ja dan rijdt er tenminste nog iets op tijd.quote:
Je was er toch zelf bij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik maak uit dit gesprek op dat tijdens het trio BDH per ongeluk zwaarden heeft gekruist met de conducteur?
BDH is idd geen conducteur.quote:
Treinen rijden op rails, niet op tijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dan rijdt er tenminste nog iets op tijd.
Volgens mij hoop jij heel erg dat ik een real life kloon heb zodat je die kan gebruiken 's nachts ofnie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
BDH is idd geen conducteur.
Sinds ze die camera's op mijn plein hebben gezet dealen ze nu net buiten het winkelcentrum.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat deden ze eergisteren volgens de buurvrouw hier ook, dealen, maar da's niks nieuws natuurlijk.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sinds ze die camera's op mijn plein hebben gezet dealen ze nu net buiten het winkelcentrum.
Graag gedaan
Vroeg ik jou wat? Nee toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Treinen rijden op rails, niet op tijd.
's Nachts is om te slapen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 06:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij hoop jij heel erg dat ik een real life kloon heb zodat je die kan gebruiken 's nachts ofnie?
Nu stel je 2 vragen. Ik weet niet wat ik met jou aan moet...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat? Nee toch?
Voor dertigplussers en andere sekslozen wel jaquote:
Ik wel met jou.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu stel je 2 vragen. Ik weet niet wat ik met jou aan moet...
Dat jij sinds mij geen sex meer hebt gehad kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor dertigplussers en andere sekslozen wel ja
Wat dan? Doodsverwensingen zijn niet toegestaan hierquote:
Waar zie jij die danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat dan? Doodsverwensingen zijn niet toegestaan hier
Nee, was een waarschuwing. Wat wil dan met me aan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar zie jij die danIk heb nog helemaal niks gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |