En als ik meer zou willen moet ik hem vastbinden want hij wil niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Aha.Nouja goed geroggeld dan.
Zat jij daar ook bij dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aftrekken. Elkaar. Voor geld. Bah.
Nee, moest KK even afzetten want die had geen vervoer.quote:
Ze zaten allemaal alleen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aftrekken. Elkaar. Voor geld. Bah.
Hoezo datquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En als ik meer zou willen moet ik hem vastbinden want hij wil niet.
Elkaar aanstaren en dan zichzelf aftrekkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
In Boschveld is dat niks nieuws nee.
[..]
Ze zaten allemaal alleen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En als ik meer zou willen moet ik hem vastbinden want hij wil niet.
Ja want ik trek mezelf altijd af.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elkaar aanstaren en dan zichzelf aftrekkenNet zoals wij in de trein toen
![]()
![]()
Nou het is wel een stuk minder dan een paar jaar terug schijnt en ik ben er niet van op de hoogte hoe vaak het nu gebeurt dus tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
In Boschveld is dat niks nieuws nee.
Oke.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eerst naar je bed sleuren en vervolgens naar de kelder!
Gewoon afleren!
Vandaar diequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want ik trek mezelf altijd af.
Waar koop jij zoeen piem0l danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja want ik trek mezelf altijd af.
Wel fijn dat het de laatste jaren minder is geworden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou het is wel een stuk minder dan een paar jaar terug schijnt en ik ben er niet van op de hoogte hoe vaak het nu gebeurt dus tis maar hoe je het bekijkt.
Geheimquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar koop jij zoeen piem0l dan?
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel fijn dat het de laatste jaren minder is geworden.
Dan ben je gewoon stiekem een man.quote:
Je kan er maar niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
JaMaarja mij maakt het niet uit, zolang ze mensen niet lastigvallen en geen troep achterlaten moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet, maar de buurvrouw was niet blij voor haar kind.
Daarom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan er maar niet vroeg genoeg mee beginnen.
Nee de Gamma heeft hele mooie pleeborstels.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon stiekem een man.
Ik koop bij de Gamma altijd een gigolo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee de Gamma heeft hele mooie pleeborstels.
Ja voor hun wel ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel kut voor buurvrouwtje en buurmeisje
Ruil je die altijd na gebruik?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik koop bij de Gamma altijd een gigolo.
Ja, afwisseling jwz. En treinstellen en -onderdelen voor mijn privétrein naar Tilburg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ruil je die altijd na gebruik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |