Moet je je niet vergissen hequote:
Dankjequote:
Een jimmy ja, mijn hele kleine broertjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hedde gij een Jim(my) in de familie?
Hahahaha serieus. Doe hem de groetjes en zeg dat het een mongool is. Namens de enige echte Barrie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Een jimmy ja, mijn hele kleine broertje
Barriequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha serieus. Doe hem de groetjes en zeg dat het een mongool is. Namens de enige echte Barrie.
Ik heb het volgens mij eens gevraagd maar hij is volgens mij meer van de WoW forums n shitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik durf trouwens te wedden dat hij ook op dit forum zit. Zo'n type is het wel![]()
WoW forumsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 03:22 schreef shifto het volgende:
[..]
BarrieIk spreek hem niet zo vaak want hij woont nog thuis en hij is op vakantie maarja wel grappig, hoe kende gij hem dan? :p
[..]
Ik heb het volgens mij eens gevraagd maar hij is volgens mij meer van de WoW forums n shit
Ja als je bij hem in de klas gezeten hebt dan weet je vast wat voor game-nerd het is!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WoW forumsNog erger
![]()
Ken hem van de middelbare school. Ik zat een paar jaar bij hem in de klas.
quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
Hoi kluns smurfquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Amateurquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:21 schreef shifto het volgende:
Gaaaaap, ik heb een kak erge kater, fucking al 3 paracetamol op
Smurfinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |