Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als ik dat niet zei dan schaamde jij je
quote:
quote:
Weet ik. Daarom hou ik zoveel van jequote:
Ik wil er zelfs geld bij!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor over?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom hou ik zoveel van je
Leuk geprobeerd, maar ik heb al een adonis.quote:
Dan zij wij twee pleite en vervangen KK en Fed onsquote:
KK is toch een kloon van jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zij wij twee pleite en vervangen KK en Fed ons
Hedde een vent? Of alleen een neukertje?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik heb al een adonis.
Kloon toch een KK van jou isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
KK is toch een kloon van jou.
Goed idee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zij wij twee pleite en vervangen KK en Fed ons
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hedde een vent? Of alleen een neukertje?
Ík ook. Maar niet om te kijken, maar om het uren te laten durenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Goed idee.Daar zou ik trouwens tien euro voor bieden dan.
Wel gezellig johquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ík ook. Maar niet om te kijken, maar om het uren te laten duren
Alleen neuken vind ik voorlopig wel voldoende.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hedde een vent? Of alleen een neukertje?
Aha.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alleen neuken vind ik voorlopig wel voldoende.
Dat deden ze eergisteren volgens de buurvrouw hier ook, dealen, maar da's niks nieuws natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik reed trouwens net door de Slagen/Rompert daarzo en daar zag in drie verschillende auto's/busjes mannen zitten. Gewoon alleen, lichten uit en maar zitten. Tevens een eindje uit elkaar. Wat the fack doen die daar? Dealen?
Aftrekken. Elkaar. Voor geld. Bah.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik reed trouwens net door de Slagen/Rompert daarzo en daar zag in drie verschillende auto's/busjes mannen zitten. Gewoon alleen, lichten uit en maar zitten. Tevens een eindje uit elkaar. Wat the fack doen die daar? Dealen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |