Je maakt me misselijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
Ja maar je hebt ook chicks die dat bij gasten willen doen, en ik dacht dat ze dat bedoelde.
Ik denk niet dat ik lieg. Wil je anders een keer biertjes gaan drinken bij het empels gat?quote:
Ja ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
Ja maar je hebt ook chicks die dat bij gasten willen doen, en ik dacht dat ze dat bedoelde.
Ga jij met alcoholisten om?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste vrouwen op zo'n moment
Als een meisje dat ooit aan mij vraagt dan sla ik haar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
Nee, met niet-blinde meisjesquote:
Waar de fuck ligt datquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik lieg. Wil je anders een keer biertjes gaan drinken bij het empels gat?
Jeweettogquote:
Buk eens.quote:
Rosmalense Plas/Empels Gat ken je niet?quote:
Ik hou niet van letterlijke hot dogs als eten.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rosmalense Plas/Empels Gat ken je niet?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou niet van letterlijke hot dogs als eten.
Ik heb laatst aan een meisje gevraagd of ze een keer anaal wilde proberen, toen keek ze me echt heel vies aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als een meisje dat ooit aan mij vraagt dan sla ik haar.
Had je niet moeten vragen maar gewoon moeten doen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb laatst aan een meisje gevraagd of ze een keer anaal wilde proberen, toen keek ze me echt heel vies aan.
Achter de Mac, tussen Rosmalen en Empel. Ligt redelijk dicht bij jou huis. Bij die plas in de maaspoort is ook goedquote:
'whoops' hoorde ooit van een vriendin dat haar vriendje dat zo gedaan had en dat ze superveel pijn hadquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had je niet moeten vragen maar gewoon moeten doen.
Iedereen kijkt jou vies aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb laatst aan een meisje gevraagd of ze een keer anaal wilde proberen, toen keek ze me echt heel vies aan.
Bij die homo ontmoetingsplaats bij de Intratuin?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Achter de Mac, tussen Rosmalen en Empel. Ligt redelijk dicht bij jou huis. Bij die plas in de maaspoort is ook goed
Logischquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'whoops' hoorde ooit van een vriendin dat haar vriendje dat zo gedaan had en dat ze superveel pijn had
Die is daar niet meer volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij die homo ontmoetingsplaats bij de Intratuin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |