Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nog steeds niet alles geregeld??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:50 schreef Toekito het volgende:
Ik ga even het stadhuis bellen en zorgen dat mijn vragen NU en niet over 2 jaar beantwoord worden!
Dan komen wij je wel opzoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik nu binnenwandel zit ik vanavond vast vrees ik.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Op/half in mijn tas ligt mijn katje te slapen.Ik denk dat die voortaan gewoon met me mee wilt zo.
Ah dan heb je denk ik verkeerd in bed gelegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon niet bewegen. Ik kan niet eens rechtop zitten.
Dat geeft nietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoek maar op Myraela.
Hoewel ik soms wat laat reageer hoor.
Laten we dat niet doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lijkt me een goed idee, die kat in het Kraningsebos loslaten
WF'en ??quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen.Ik heb trouwens een verdomd lelijke blauwe plek aan de zijkant van mijn knieholte en ik weet niet waar het van is. Ik had het overal behalve daar verwacht.
ok, wordfeud zelfde wat MPG al speelde zaterdag.quote:
Zaterdag al?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:09 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, wordfeud zelfde wat MPG al speelde zaterdag.
Dat blijkt niet voor Blackberry te zijn.
Ik speel het ook sinds zondagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:09 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, wordfeud zelfde wat MPG al speelde zaterdag.
Dat blijkt niet voor Blackberry te zijn.
Dan is het in ieder geval niet de handrem of de versnellingspookquote:
Daar ben ik nog niet eens bij in de buurt geweest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval niet de handrem of de versnellingspook
Jij ook al verslaafdquote:
Mja... goed voor de nachtrust was het niet gisterenavond... MPG stond een paar punten voor, maar ik kon toch goed slapen met de gedachte dat 'Neuriënd' me een leeg letterbord, 79 punten en de leiding had opgeleverdquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:18 schreef Myraela het volgende:
Ik verlies altijd en speel het ook met een vriend, die dan de hele tijd zegt welke woorden die waar wil leggen en dan ben ik lief genoeg om daar niets aan te leggen ookal had ik dan veel betere woorden kwijt gekunt.
OHW SORRIE, IK ZAL HET NIET MEER DOEN OKEE?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:19 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, taalfreaks hoeft niet met hoofdletter
Misschien had ik gisteren ook even moeten zeggen dat MPG van mijn bier af moest blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:18 schreef Myraela het volgende:
Ik verlies altijd en speel het ook met een vriend, die dan de hele tijd zegt welke woorden die waar wil leggen en dan ben ik lief genoeg om daar niets aan te leggen ookal had ik dan veel betere woorden kwijt gekunt.
Mooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
OHW SORRIE, IK ZAL HET NIET MEER DOEN OKEE?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
wie komt er vanavond bbq'en in het park in rotterdam?
Het is lekker weer
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
Yay, mama heeft getekend voor mijn studiegeld.
Kijk, dat is lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
3 dagen achter elkaar bbqen vind ik voorlopig even voldoende.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1691265
/1/50#100226734]dinsdag 2 augustus 2011 11:26[/url] schreef littledrummergirl het volgende:
wie komt er vanavond bbq'en in het park in rotterdam?
Het is lekker weer
Neen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar Myr kan trakteren zie ik
meer dan 1700e dit jaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
Ja belachelijk. En dan zeiken mensen nog altijd dat we teveel stufi krijgen waar we alleen maar bier van doen. Ik kan mijn studie er niet eens van betalen als dat zou moeten.quote:
ja kan je collegegeld wel lenen met collegegeldkredietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja belachelijk. En dan zeiken mensen nog altijd dat we teveel stufi krijgen waar we alleen maar bier van doen. Ik kan mijn studie er niet eens van betalen als dat zou moeten.Laat staan de bijna 1000 euro aan boeken en dingen zoals laptops, camera's en kleine studie benodigdheden.
Mja, lenen, maar staat staat nog steeds niet gelijk aan het beeld dat we enorm veel geld krijgen om te stappen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja kan je collegegeld wel lenen met collegegeldkredietmja
dat kost je uiteindelijk ook weer bakken geld achteraf. Ik heb al mijn stufi opgebruikt en moet nog een jaar studeren
ook verre van cool
De vroegere Nijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Weet je wat we hier nodig hebben? Meer vrouwenLeanne, Pien, Cali, Lauriette (de vroegere Nijn
)
je kan ook een extra jaar stufi krijgen als je door persoonlijke omstandigheden vertraging hebt opgelopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, lenen, maar staat staat nog steeds niet gelijk aan het beeld dat we enorm veel geld krijgen om te stappen.
Ik moet ook nog een jaar zonder gaan doen, maar ik denk dat ik het 1 jaar dat ik gewoon nog thuis woon maar wel een bijbaan heb, gewoon even stilzet, dat is gunstiger voor mij dan een extra jaar lenen en een schuld denk ik. Eerst nog eens proberen of me 1 jaar stufi kwijtgescholden kan worden.
De jonge spammer van de KSCquote:
Ja, dat wil ik dus proberen. Maar ik denk dat ik dan meteen het studiejaar dat het fout ging aan moet geven. En toen liep ik wel bij de psycholoog en de decaan hiel mij, maar over de stufi hebben we het niet gehad en ondertussen heb ik die psych alweer gedumpt. Maar dat bespreek ik allemaal nog wel, gewoon proberen toch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan ook een extra jaar stufi krijgen als je door persoonlijke omstandigheden vertraging hebt opgelopenheb je een verklaring van n psych voor nodig, verder niks
is redelijk makkelijk met een krabbeltje van een psych te fixenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus proberen. Maar ik denk dat ik dan meteen het studiejaar dat het fout ging aan moet geven. En toen liep ik wel bij de psycholoog en de decaan hiel mij, maar over de stufi hebben we het niet gehad en ondertussen heb ik die psych alweer gedumpt. Maar dat bespreek ik allemaal nog wel, gewoon proberen toch.
mieren in de brand stekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
MierenMaar wat een heerlijk weer!
Ik merk er niets van dat het lekker weer is hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:51 schreef suikertaartje het volgende:
MierenMaar wat een heerlijk weer!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
AWWW! Trollsience zit je te versieren.Wat schattig!
Ja, werkwerkwekr...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Te rustig. Heeft iedereen ineens een leven ofzo.
Nee, een baan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Te rustig. Heeft iedereen ineens een leven ofzo.
Fail. Je had hem toch nog niet gebruikt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben een kano naan het opblazenAlleen issie geloof ik lek
Wat is je lange termijn doel myraela, dan gaan we je effe mentaal helpen om je prioriteiten op een rijtje te krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zit met een stapel boeken voor me neus, ik wilde vast wat voorbereidend studeren. Maar ineens was FOK! onwijs boeiend.
Haiquote:
Hé bro, rustig met dat lieve eendjequote:
A worden op FOK!.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat is je lange termijn doel myraela, dan gaan we je effe mentaal helpen om je prioriteiten op een rijtje te krijgen
Ow.quote:
Al zijn posts verwijderenquote:
Klopt, en ik kan het lek niet vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fail. Je had hem toch nog niet gebruikt?
Die zijn sowieso al weg van mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow.
Ok.
Boekje kopen, hoe word ik een ratDan dale carnegie uitlezen, en daarna danny en yvje inpalmen.
Ah dan moet je iets motivationals gaan lezen / luisteren over hoe je doelen bereiktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn sowieso al weg van mij.Ik ben zo lief, hardwerkend en rechtvaardig.
Oh. Mag ik ook gewoon slapen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ah dan moet je iets motivationals gaan lezen / luisteren over hoe je doelen bereikt
Heb je ook nog goede eigenschappen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn sowieso al weg van mij.Ik ben zo lief, hardwerkend en rechtvaardig.
Ja maar dat vind je atm saaier dan fok, jeweetz. En dan lig je daar, nakend met je prachtige lichaamquote:
Nee. Ik ben fout en stoer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je ook nog goede eigenschappen?
Okay, niet slapen dus. Dan haal ik dat vast van het lijstje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind je atm saaier dan fok, jeweetz. En dan lig je daar, nakend met je prachtige lichaam, en dan krijg je schuldgevoelens over die studieboeken enzo. Doe maar niet
AAaaaaahhhhhhh schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
In het zonnetje zitten kan ik voor vandaag aanradenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, niet slapen dus. Dan haal ik dat vast van het lijstje.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
AAaaaaahhhhhhh schattig
Ik vind jou niet lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brrr, buiten komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In het zonnetje zitten kan ik voor vandaag aanraden
Dat magquote:
Je haat mij toch?quote:
quote:
Mensen die zoete wijn drinkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoete witte wijn gaarne. Mensen die alcoholloos drinken.
Droog is zoet toch. De logica ontgaat me altijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoete witte wijn gaarne. Mensen die alcoholloos drinken.
Ik ben al onderweg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die zoete wijn drinken
Kom maar naar Utrecht toe dan
Eh wat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Droog is zoet toch. De logica ontgaat me altijd
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg.
Overigens, in Utrecht kan wijn weg, dan wil ik starbucks ijskoffie.
Wel op CS.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]die hebben ze niet bij mijn stamkroeg
Jij komt Nijntje hosselen. Ik heb het wel door.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:49 schreef Trollscience het volgende:
Hoi, Ik kom hier nooit want ik lust geen koffie. Maar het gaat hier geloof ik toch niet over koffie.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:49 schreef Trollscience het volgende:
Hoi, Ik kom hier nooit want ik lust geen koffie. Maar het gaat hier geloof ik toch niet over koffie.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel op CS.![]()
2 zelfs, echt niet eerlijk, Rotterdam heeft er geen.
Nu niet gaan haten op Rotterdam he.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Omdat Rotterdam. Maar je mag ze allebei hebben hoor
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
Jij komt Nijntje hosselen. Ik heb het wel door.
17 cmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
nee, maar leg eens uit wat jij te bieden hebt aan Nijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
17 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijntje zei gisteren dat ze er wel klaar voor was.
Veel plezier saampjes.![]()
Marijkequote:
[..]
[..]
17 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je toch gelijk Myr
![]()
Barquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef Barreltje het volgende:
[me=Barreltje] d'r bijdrage aan de discussie :
[/me]
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
KGquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MarijkeAlles goed?
[..]Had je toch gelijk Myr
![]()
[..]
Bar
Ik ben nog net zo ver als een maand geledenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KGJa, alles goed, alleen super druk en moe
Met jou dan?
Ik weet niet hoe ver je toen was?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben nog net zo ver als een maand geledenMaar geniet wel van mn extra vrije tijd
Waarom druk?
in den haag vandaag??quote:
Misschien wat dat betreftquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver je toen was?Extra vrije tijd?
Werk hehet is druk want vakantieperiode
quote:
Verkeerd antwoord, ik leer het je nog wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien wat dat betreftDaar heb ik te weinig verstand van. In alle andere gevallen: KG
Wie leert wie nou watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verkeerd antwoord, ik leer het je nog wel.
Dit, waarde onzin user, heeft niets met autisme te makenquote:
Jij wint het heus wel van Trollscience hoorquote:
Wel met onzinquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit, waarde onzin user, heeft niets met autisme te maken
Dudequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij wint het heus wel van Trollscience hoor
Maar ik had gelijk, wat meteen jouw "altijd gelijk hebben" ongeldig maakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel met onzinIedereen weet dat ik altijd gelijk heb
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]je hebt toch wel meegekregen dat ik een maand geleden weg ben gegaan uit Noordwijk?
[..]nope, kom je naar Utrecht?
We hebben hier leuke terrasjes hoor
Ik wil naar een Mini gaan kijken, dus ik de verkoper mailen.quote:
quote:
Troll!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:49 schreef Trollscience het volgende:
Ahahahaha KG, ouwe heldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij wint het heus wel van Trollscience hoor
Wtfffffffffquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nijntje zei gisteren dat ze er wel klaar voor was.
Veel plezier saampjes.
[..]
[..]
17 cmE-penis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ach, gewoon even afwachten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil naar een Mini gaan kijken, dus ik de verkoper mailen.
En het is goed om te komen kijken een donderdag. Maar vanavond komen er ook al mensen kijken
Ja, subtiel is die he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Troll!
Je bent hier door mij hè?
Ik ookquote:
Het is mijn mening dat verstand hebben van penismaten niet hoort bij het geldige spectrum van alles weten. Derhalve mag je daar meer van weten dan ik dat doequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik had gelijk, wat meteen jouw "altijd gelijk hebben" ongeldig maakt.
quote:
Ik zal nog eens een verhaal typenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookMaar moet weer werken, laters
Okay. Daar kan ik mee leven. Dan wil ik voortaan aangesproken worden als Myraela de penismaten-expert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het is mijn mening dat verstand hebben van penismaten niet hoort bij het geldige spectrum van alles weten. Derhalve mag je daar meer van weten dan ik dat doeVoor de rest: Ik heb altijd gelijk, dus ook hierin
Ik zou het in je sig zettenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Daar kan ik mee leven. Dan wil ik voortaan aangesproken worden als Myraela de penismaten-expert.
Nee, dan krijg ik vieze oude mannen reacties.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zou het in je sig zetten
Dan moet je geen hoogtevrees hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:05 schreef Solique het volgende:
En terug van lunch
Ook even op het dak van de toren gestaan, 21ste verdieping is aardig hoog.
Zo erg als iemand zijn maten doorgeeft?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik vieze oude mannen reacties.
Ja, dat soort dingen wil ik niet weten. Piemels zijn vies.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo erg als iemand zijn maten doorgeeft?Met foto's ter verduidelijking natuurlijk
![]()
Het slechtste bedrijf waar ik ooit een contract mee heb gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef douche-eendje het volgende:
Het zou zo fijn zijn als ze hier eens een airco komen installeren. Arko
Mond open!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen wil ik niet weten. Piemels zijn vies.
KG.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
TaxibaasDoet de airco het nog?
Ik heb trouwens zin om het water in te gaan.. meer mensen zin?
Oeh relaxtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
KG.
Vrij vandaag. Dus ik ga tussendoor even wat dingetjes in huis doen en straks met een koud biertje op het balkon danwel terras zitten.
Dat balkon is in Zwolle.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oeh relaxtIs je balkon in de buurt?
Boh das wel ver wegquote:
Aaaahhhhhquote:
Hahahaha. Ik ga vanmiddag lekker assisteren op de radiologie, daar is het wel fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het slechtste bedrijf waar ik ooit een contract mee heb gehadWat een paupers zijn dan. Toen we een ander bedrijf lieten komen bleek dat ze op het periodiek onderhoud gewoon nooit onderhoud hadden gepleegd. Gek dat het dan niet zo goed werkt he
The miquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit klinkt ook weer fout.
Maar ik heb net gespeeld.
Wait, dat klinkt ook fout.
Scrabble dus.
Dan heb ik connectproblemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit klinkt ook weer fout.
Maar ik heb net gespeeld.
Wait, dat klinkt ook fout.
Scrabble dus.
Geen last van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan moet je geen hoogtevrees hebben.
den haag --> strand --> zeequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
TaxibaasDoet de airco het nog?
Ik heb trouwens zin om het water in te gaan.. meer mensen zin?
Pfff... ik twijfel wel echt nuquote:
hmmpff.. ik heb m'n bikini niet bij mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pfff... ik twijfel wel echt nu
Strandtent is ook gezelligquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmmpff.. ik heb m'n bikini niet bij me
na 4 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Bar, ben je vrij vandaag? Of ga je pas later naar het strand?
Ah sport, dan sla ik overquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
na 4 uurbeetje beach volleyen met vriendjes
Beach volleybal is tof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
na 4 uurbeetje beach volleyen met vriendjes
except for bedsports dan he??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Opzich is dit best een topic voor Trollscience, iedereen lijkt hier oversekste autistWat doe jij hier dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afgelopen weekend nog gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beach volleybal is tof.Deed ik vroeger ook vaak.
Opzich is dit best een topic voor Trollscience, iedereen lijkt hier oversekste autistWel iets tegen oversekste mensen dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Opzich is dit best een topic voor Trollscience, iedereen lijkt hier oversekste autistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben hier vet veel zinnige discussies. Dat jij nou overal sex ziet ligt aan je leeftijd hoor
Zoon van goldfinger1963 O+
Opzich is dit best een topic voor Trollscience, iedereen lijkt hier oversekste puberende autistfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik niet oversekst. Ik doe niet aan seks. Ik zou wel willen, maar ik ben nog maagd.
oh, heb dus niets te vrezenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik niet oversekst. Ik doe niet aan seks. Ik zou wel willen, maar ik ben nog maagd.
Wat zijn puners?quote:
Ik praat nooit over seksquote:
Meid toch!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik heb 1 winperhaartje van 3cm ofzo, met mascara op raakt die telkens vast aan de onderste wimperhaartjes en gaat het kut zitten.
Moet ik dat zelf beoordelen? Doe jij dat maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:31 schreef douche-eendje het volgende:
KG; lukt het een beetje met zinnige bijdragen leveren?
Ik beoordeel vandaag al genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet ik dat zelf beoordelen? Doe jij dat maar
Nee en neequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed ik ben het nu echt zat, ik wil lunchen en ik wil de stad in. Komt er iemand naar Utrecht of is er iemand hier?
Nope.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed ik ben het nu echt zat, ik wil lunchen en ik wil de stad in. Komt er iemand naar Utrecht of is er iemand hier?
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
pff..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik heb 1 winperhaartje van 3cm ofzo, met mascara op raakt die telkens vast aan de onderste wimperhaartjes en gaat het kut zitten.
nopequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben geen ONZ user, ik doe alleen aan kwaliteitspostsquote:
''[Hopeloze hosselaars] Wie wil er met me lunchen?''quote:
Het is ook niet jouw slowchat, dus ik post gewoon waar ik zin in heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pff..
het is hier niet de Kleine-myraela-heeft-last-van-de-wereld-en-spuit-dat-in-de Slow Chat
Bwhehehehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
''[Hopeloze hosselaars] Wie wil er met me luchen?''
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
''[Hopeloze hosselaars] Wie wil er met me lunchen?''
idd.. de pubers opmerking had op jou betrekkingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is ook niet jouw slowchat, dus ik post gewoon waar ik zin in heb.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
''[Hopeloze hosselaars] Wie wil er met me lunchen?''
ja.. maar.. BBQ.. weer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
in plaats van parkbbq'en ga ik vanavond sushi maken en eten bij mn beste vriend
Dit chronische gezeurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. de pubers opmerking had op jou betrekking
vanuit een portiekjequote:
Zeik toch niet zo mens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. de pubers opmerking had op jou betrekking
beste maatje zn knie ligt in de kreukels dus hij kan zn huis niet uit, en als hij niet mee kom ga ik wel naar hem toequote:
ach daar heeft iedereen wel eens last van ..quote:
Ik zoek niet naar sex, sex zoekt mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach daar heeft iedereen wel eens last van ..
* Barreltje is een grumpy old lady, KG altijd op zoek naar sex, jij wil niks eten ( tesamen met TFM) en Myraela heeft het altijd slecht..
een betere KSC, begin bij jezelfquote:
''wil'' zegt ze...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ach daar heeft iedereen wel eens last van ..
* Barreltje is een grumpy old lady, KG altijd op zoek naar sex, jij wil niks eten ( tesamen met TFM) en Myraela heeft het altijd slecht..
Inderdaad, begin daar maar eens in plaats van bij mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een betere KSC, begin bij jezelf
hence the "lady" partquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zoek niet naar sex, sex zoekt mijEn jij was een snob toch?
hmm kan dan??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
''wil'' zegt ze...
Mja, boeiend, we kennen je
Geloof het zelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zoek niet naar sex, sex zoekt mij![]()
Barretje is irl liefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
Barretje is gewoon een forumbitch ofzo, in het dagelijks leven is ze een of ander lief engeltje denk ik
Jaquote:
Alle KSC vrouwen zijn onderling krengenquote:
Dat komt omdat de mannen alles toch wel goed vinden omdat we tieten hebben, dus daar kunnen we niet tegen bitchen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alle KSC vrouwen zijn onderling krengen
met je eigen tunequote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het liefste.
Totdat ik boos word.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het liefste.
Totdat ik boos word.
Je hebt wel altijd gelijk. Tenzij het over Trollscience en mij gaat.quote:
Vind je het heel gek met jouw postgedrag?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Modjes zijn meestal nooit liefZe straffen je
" EINZ BAN!@!! " werkt irl niet zo indrukwekkend hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Modjes zijn meestal nooit liefZe straffen je
Alleen bij de/door de politiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
" EINZ BAN!@!! " werkt irl niet zo indrukwekkend hoor.
Soms een bitch moet kunnen. Overigens nooit onterecht. Vind ik zelf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Op fok danirl weet ik het niet
ik ben irl heeel lief.. ik doe zelfs wat!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:44 schreef RockNijntje het volgende:
Barretje is gewoon een forumbitch ofzo, in het dagelijks leven is ze een of ander lief engeltje denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben irl heeel lief.. ik doe zelfs wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke bak je het meest dan
![]()
[..]
En hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kan niet, er is iemand die steeds met me wil praten en ik niet met haar en mobiel kan ik niet blockenquote:
Ok.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan niet, er is iemand die steeds met me wil praten en ik niet met haar en mobiel kan ik niet blockenIk zet zo de pc wel aan
![]()
Tof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Zometeen een bezoekje brengen aan een vlinder- en tropische vogel tuin
Vanmorgen zijn we de berg eens op gereden en gewandeld
Wat een mooi uitzicht
[ afbeelding ]
in pyjama broekquote:
Was/is het ookquote:
¿quote:
Foto's maken is echt tof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Was/is het ook
Thanx
Ik hoop zometeen ook mooie kleurrijke foto's te kunnen maken van diverse tropische vliegende beesten
Even wachten tot de kleine en opa terug zijn van het zwembad
Enjoy!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef Ladylike het volgende:
We hebben er al een hoop gemaakt
Alleen maar op het strand hangen is ook zo ... tja... niets...
Maar ik wilde alleen even die foto delen
Thanx voor de intersse
Ben weer off![]()
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Zometeen een bezoekje brengen aan een vlinder- en tropische vogel tuin
Vanmorgen zijn we de berg eens op gereden en gewandeld
Wat een mooi uitzicht
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef Ladylike het volgende:
We hebben er al een hoop gemaakt
Alleen maar op het strand hangen is ook zo ... tja... niets...
Maar ik wilde alleen even die foto delen
Thanx voor de intersse
Ben weer off![]()
Nee. Ik neem zo wel flink veel water en ga even liggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Hier is het wat kouder. Maar heb je al een paracetamolletje ingenomen?
das ook een alternatief. Hopen dat het snel weg isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik neem zo wel flink veel water en ga even liggen.
de TT is inderdaad door een kut verzonnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef JoeBravo het volgende:
Ijskoffie op het balkon
Ow, en kut TT.
Ik wil ook ijskoffie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:42 schreef JoeBravo het volgende:
Ijskoffie op het balkon
Ow, en kut TT.
Taxiventquote:
Je was toch niet Kom van dat dak af aan het spelen he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Nu zit er ''KOM NAAR BENEDEN'' door mijn gitaaropname heen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je was toch niet Kom van dat dak af aan het spelen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |