KG.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
TaxibaasDoet de airco het nog?
Ik heb trouwens zin om het water in te gaan.. meer mensen zin?
Oeh relaxtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
KG.
Vrij vandaag. Dus ik ga tussendoor even wat dingetjes in huis doen en straks met een koud biertje op het balkon danwel terras zitten.
Dat balkon is in Zwolle.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oeh relaxtIs je balkon in de buurt?
Boh das wel ver wegquote:
Aaaahhhhhquote:
Hahahaha. Ik ga vanmiddag lekker assisteren op de radiologie, daar is het wel fijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het slechtste bedrijf waar ik ooit een contract mee heb gehadWat een paupers zijn dan. Toen we een ander bedrijf lieten komen bleek dat ze op het periodiek onderhoud gewoon nooit onderhoud hadden gepleegd. Gek dat het dan niet zo goed werkt he
The miquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit klinkt ook weer fout.
Maar ik heb net gespeeld.
Wait, dat klinkt ook fout.
Scrabble dus.
Dan heb ik connectproblemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit klinkt ook weer fout.
Maar ik heb net gespeeld.
Wait, dat klinkt ook fout.
Scrabble dus.
Geen last van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan moet je geen hoogtevrees hebben.
den haag --> strand --> zeequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
TaxibaasDoet de airco het nog?
Ik heb trouwens zin om het water in te gaan.. meer mensen zin?
Pfff... ik twijfel wel echt nuquote:
hmmpff.. ik heb m'n bikini niet bij mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pfff... ik twijfel wel echt nu
Strandtent is ook gezelligquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmmpff.. ik heb m'n bikini niet bij me
na 4 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Bar, ben je vrij vandaag? Of ga je pas later naar het strand?
Ah sport, dan sla ik overquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
na 4 uurbeetje beach volleyen met vriendjes
Beach volleybal is tof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
na 4 uurbeetje beach volleyen met vriendjes
except for bedsports dan he??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Opzich is dit best een topic voor Trollscience, iedereen lijkt hier oversekste autistWat doe jij hier dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afgelopen weekend nog gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beach volleybal is tof.Deed ik vroeger ook vaak.
Opzich is dit best een topic voor Trollscience, iedereen lijkt hier oversekste autistWel iets tegen oversekste mensen dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Opzich is dit best een topic voor Trollscience, iedereen lijkt hier oversekste autistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben hier vet veel zinnige discussies. Dat jij nou overal sex ziet ligt aan je leeftijd hoor
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Opzich is dit best een topic voor Trollscience, iedereen lijkt hier oversekste puberende autistfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik niet oversekst. Ik doe niet aan seks. Ik zou wel willen, maar ik ben nog maagd.
oh, heb dus niets te vrezenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik niet oversekst. Ik doe niet aan seks. Ik zou wel willen, maar ik ben nog maagd.
Wat zijn puners?quote:
Ik praat nooit over seksquote:
Meid toch!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik heb 1 winperhaartje van 3cm ofzo, met mascara op raakt die telkens vast aan de onderste wimperhaartjes en gaat het kut zitten.
Moet ik dat zelf beoordelen? Doe jij dat maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:31 schreef douche-eendje het volgende:
KG; lukt het een beetje met zinnige bijdragen leveren?
Ik beoordeel vandaag al genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet ik dat zelf beoordelen? Doe jij dat maar
Nee en neequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed ik ben het nu echt zat, ik wil lunchen en ik wil de stad in. Komt er iemand naar Utrecht of is er iemand hier?
Nope.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed ik ben het nu echt zat, ik wil lunchen en ik wil de stad in. Komt er iemand naar Utrecht of is er iemand hier?
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
pff..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik heb 1 winperhaartje van 3cm ofzo, met mascara op raakt die telkens vast aan de onderste wimperhaartjes en gaat het kut zitten.
nopequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |