quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Opzich is dit best een topic voor Trollscience, iedereen lijkt hier oversekste puberende autistfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik niet oversekst. Ik doe niet aan seks. Ik zou wel willen, maar ik ben nog maagd.
oh, heb dus niets te vrezenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik niet oversekst. Ik doe niet aan seks. Ik zou wel willen, maar ik ben nog maagd.
Wat zijn puners?quote:
Ik praat nooit over seksquote:
Meid toch!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik heb 1 winperhaartje van 3cm ofzo, met mascara op raakt die telkens vast aan de onderste wimperhaartjes en gaat het kut zitten.
Moet ik dat zelf beoordelen? Doe jij dat maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:31 schreef douche-eendje het volgende:
KG; lukt het een beetje met zinnige bijdragen leveren?
Ik beoordeel vandaag al genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet ik dat zelf beoordelen? Doe jij dat maar
Nee en neequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed ik ben het nu echt zat, ik wil lunchen en ik wil de stad in. Komt er iemand naar Utrecht of is er iemand hier?
Nope.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed ik ben het nu echt zat, ik wil lunchen en ik wil de stad in. Komt er iemand naar Utrecht of is er iemand hier?
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
pff..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik heb 1 winperhaartje van 3cm ofzo, met mascara op raakt die telkens vast aan de onderste wimperhaartjes en gaat het kut zitten.
nopequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben geen ONZ user, ik doe alleen aan kwaliteitspostsquote:
''[Hopeloze hosselaars] Wie wil er met me lunchen?''quote:
Het is ook niet jouw slowchat, dus ik post gewoon waar ik zin in heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
pff..
het is hier niet de Kleine-myraela-heeft-last-van-de-wereld-en-spuit-dat-in-de Slow Chat
Bwhehehehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
''[Hopeloze hosselaars] Wie wil er met me luchen?''
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
''[Hopeloze hosselaars] Wie wil er met me lunchen?''
idd.. de pubers opmerking had op jou betrekkingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is ook niet jouw slowchat, dus ik post gewoon waar ik zin in heb.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
''[Hopeloze hosselaars] Wie wil er met me lunchen?''
ja.. maar.. BBQ.. weer...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
in plaats van parkbbq'en ga ik vanavond sushi maken en eten bij mn beste vriend
Dit chronische gezeurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. de pubers opmerking had op jou betrekking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |