Fail. Je had hem toch nog niet gebruikt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben een kano naan het opblazenAlleen issie geloof ik lek
Wat is je lange termijn doel myraela, dan gaan we je effe mentaal helpen om je prioriteiten op een rijtje te krijgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zit met een stapel boeken voor me neus, ik wilde vast wat voorbereidend studeren. Maar ineens was FOK! onwijs boeiend.
Haiquote:
Hé bro, rustig met dat lieve eendjequote:
A worden op FOK!.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat is je lange termijn doel myraela, dan gaan we je effe mentaal helpen om je prioriteiten op een rijtje te krijgen
Ow.quote:
Al zijn posts verwijderenquote:
Klopt, en ik kan het lek niet vindenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fail. Je had hem toch nog niet gebruikt?
Die zijn sowieso al weg van mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow.
Ok.
Boekje kopen, hoe word ik een ratDan dale carnegie uitlezen, en daarna danny en yvje inpalmen.
Ah dan moet je iets motivationals gaan lezen / luisteren over hoe je doelen bereiktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn sowieso al weg van mij.Ik ben zo lief, hardwerkend en rechtvaardig.
Oh. Mag ik ook gewoon slapen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ah dan moet je iets motivationals gaan lezen / luisteren over hoe je doelen bereikt
Heb je ook nog goede eigenschappen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn sowieso al weg van mij.Ik ben zo lief, hardwerkend en rechtvaardig.
Ja maar dat vind je atm saaier dan fok, jeweetz. En dan lig je daar, nakend met je prachtige lichaamquote:
Nee. Ik ben fout en stoer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je ook nog goede eigenschappen?
Okay, niet slapen dus. Dan haal ik dat vast van het lijstje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind je atm saaier dan fok, jeweetz. En dan lig je daar, nakend met je prachtige lichaam, en dan krijg je schuldgevoelens over die studieboeken enzo. Doe maar niet
AAaaaaahhhhhhh schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
In het zonnetje zitten kan ik voor vandaag aanradenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, niet slapen dus. Dan haal ik dat vast van het lijstje.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
AAaaaaahhhhhhh schattig
Ik vind jou niet lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brrr, buiten komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In het zonnetje zitten kan ik voor vandaag aanraden
Dat magquote:
Je haat mij toch?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |