hvjwjnmk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet haten, ntb enzo, je weet toch Ludo!
de bathman al gezien?quote:
Ik lurk dat topic manquote:
Even deze quote opslaan hoor.quote:
Goeiemorgen Mono, lekker geslapen?quote:
Ik voelde me aangesprokenquote:
volgende week sla ik de krant open: Two guys and a duck by Dalandoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik lurk dat topic manAlle stripjes heb ik gedownload als backup
.
Always look on the bright side of life.. tudu tudu tudutuduquote:
h0u egt z0veel van jou, al sinds 29-07-2011. (' L) onse lievde is niet opverlakig of nep, maar egt en sterk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:09 schreef Chloroform het volgende:
Floxcieflokstrot met je elastieken benen.![]()
Zoiets had ik dus ook eergisteren, maar toen werd ik om 04:00 uur wakker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Herzlich geslapen. Ik dacht even lekker een klein tukkie te doen na het etenEn dan word je dus na1 uur wakker
Ook in veelvoud printen.quote:
Dat wordt laat opblijven, je kunt de komende uren toch niet slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Herzlich geslapen. Ik dacht even lekker een klein tukkie te doen na het etenEn dan word je dus na1 uur wakker
Supquote:
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef mctwigt het volgende:
Dus je blijft nu weer de hele nacht op?
Die bioritme die!!
Ik werk niet bij de krantquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:10 schreef mctwigt het volgende:
[..]
volgende week sla ik de krant open: Two guys and a duck by Dalando
Precies dit right back at ya loverboiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Floxcie het volgende:
[..]
h0u egt z0veel van jou, al sinds 29-07-2011. (' L) onse lievde is niet opverlakig of nep, maar egt en sterk.
wakker worden voor de nachtbagger: mono je moet een nacht-mod worden voor ONZquote:
Wat is deze?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Floxcie het volgende:
[..]
h0u egt z0veel van jou, al sinds 29-07-2011. (' L) onse lievde is niet opverlakig of nep, maar egt en sterk.
Boven m'n bed hangen, in m'n dagboek plakken, onder m'n kussen leggen alles.quote:
Bioritme is overrated. Probleem is alleen dat ik nu rond 12 uur opsta, om te ontbijten en rond 3-4uur honger heb en minstens nog 1-2 uur moet wachten voor dat er avondeten wordt gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef mctwigt het volgende:
Dus je blijft nu weer de hele nacht op?
Die bioritme die!!
Dat heet liefde!quote:
kan je wel een gast rolletje geven in mijn een idee van mij. Wil nu ik bathman en capt. obvious en el keboon heb een soort justice / avengers parodie makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik werk niet bij de krantbij de AH
achter de kassa
. en dat als vaste baan
. ik weet ik weet, maar als ik genoeg spaak kan ik eindelijk een studie betalen
Maar een stripje over mij zou wel leuk zijn... (hint hint) stuur me DM dan
Open een topic voor yvonnequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
wakker worden voor de nachtbagger: mono je moet een nacht-mod worden voor ONZ
Ik ontbijt om 3 uur ongeveer en heb dan geen zin in avondeten meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bioritme is overrated. Probleem is alleen dat ik nu rond 12 uur opsta, om te ontbijten en rond 3-4uur honger heb en minstens nog 1-2 uur moet wachten voor dat er avondeten wordt gemaakt
Die neger is baasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Floxcie het volgende:
CyberJesus, ik noem je vanaf nu CJ net als die neger uit San Andreas, ok?
heb ik dus ook... alleen dan om 11 uur want mijn hond is dan aan het klooienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bioritme is overrated. Probleem is alleen dat ik nu rond 12 uur opsta, om te ontbijten en rond 3-4uur honger heb en minstens nog 1-2 uur moet wachten voor dat er avondeten wordt gemaakt
Doen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef mctwigt het volgende:
[..]
kan je wel een gast rolletje geven in mijn een idee van mij. Wil nu ik bathman en capt. obvious en el keboon heb een soort justice / avengers parodie maken
ja maar wij danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
egte liefde die alleen de besten begrijpen!!
Wijze woorden van Flip, ntb bffquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Floxcie het volgende:
CyberJesus, ik noem je vanaf nu CJ net als die neger uit San Andreas, ok?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bijkomend probleem is ook nog eens dat je snachts langer op blijft, en juist dan gaat eten
Dat je ineens midden in de nacht moet schijten ipv 's ochtends.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bijkomend probleem is ook nog eens dat je snachts langer op blijft, en juist dan gaat eten
heb alleen nog wat meer badguys nodig en goodguys.quote:
quote:
Que?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil toch liever een plaatje zien van de Ultra Ludo , maar ik ben slecht met paint enzo
Dankje bffquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wijze woorden van Flip, ntb bff
herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen probleem, bro.
Deze is leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]koetje boeeeeeoeooooeeeoeeeooeee!!!!
Lekker een marokkaanse kip eten dan maar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja wel goed, had geen honger niks.
Maar wel beetje chaggo, want geen eten.
Is dat vandaag begonnen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dan doen we toch gewoon dit mét Chloroform:
M'n soortgenoot eten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lekker een marokkaanse kip eten dan maar?
Ik heb net al zak chips leeggegeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb eens een keer geen honger 's nachts !
Kip is wel lekker, da's waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hey, een beetje kannibaal doet dat gewoon
Als je indruk wilt maken zeg je ramadan mubarak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
Hey MarocKip, wat zeg je tegen mensen die met de ramadan zijn begonnen? Gelukkige ramadan? Veel succes?
Vanille vla met volle yoghurtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hihi, je hebt het door.
Zo eentje:
[ afbeelding ]
jah dat is het echt, kutzooiquote:
Echt? Maar dat betekent toch iets van "gefeliciteerd met de ramadan"?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je indruk wilt maken zeg je ramadan mubarak.
Die is eckt lekker, was nog aan het twijfelen of die of mango.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hihi, je hebt het door.
Zo eentje:
[ afbeelding ]
Heb je al eerder de ramadan succesvol afgerond?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar fijne ramadan of succes met de ramadan voldoet ook.
Eckt lekk0r! Eén gedachte dit dat alles.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die is eckt lekker, was nog aan het twijfelen of die of mango.
Haha, dat zeg je aan het begin van de ramadan. Is net zoiets als je zegt 'fijn kerstfeest' om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt? Maar dat betekent toch iets van "gefeliciteerd met de ramadan"?
Maar mono wel een goede nachtmod.quote:
Ja, al 7 jaar doe ik elke maand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je al eerder de ramadan succesvol afgerond?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah, oke, bedankt. Even iemand een fijne ramadan wensen dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha, dat zeg je aan het begin van de ramadan. Is net zoiets als je zegt 'fijn kerstfeest' om maar wat te noemen.
Die had ik toenstraks. Maar normaal kan er nu wel wat bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb net al zak chips leeggegeten.
"Ik wordt"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Lijkt me wel moeilijk trouwens, ik wordt al duizelig als ik om 1 uur nog niet middag heb gegeten.
Honger en trek hebben zijn 2 verschillende dingen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Je had geen honger maar was chaggo want geen eten?
Ik vind LudoSanders toch wel de Chuck Norris van FOK!.quote:
quote:
Zoals ik al eerder zei: na twaalven neem ik niet meer de moeite foutloos nederlands te typenquote:
Hoewel het een beetje slijmerig is, is het wel waarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind LudoSanders toch wel de Chuck Norris van FOK!.
Je weet dat je niet met hem moet fucken.
Geweldig genoten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef Floxcie het volgende:
Chloroform, Chloroform, wat vond je van het leuken filmpje van The Lonely Island?
Hebben ze weer een nieuwe dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef Floxcie het volgende:
Chloroform, Chloroform, wat vond je van het leuken filmpje van The Lonely Island?
Vroeger was ik nog 'badass' jonge!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind LudoSanders toch wel de Chuck Norris van FOK!.
Je weet dat je niet met hem moet fucken.
'Ik word' zou niet eens moeite hoeven te kosten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: na twaalven neem ik niet meer de moeite foutloos nederlands te typen
watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:24 schreef FreezePop het volgende:
Die ridder en dat paard en die clip en_
Ik moet eerst toestemming van Ludo hebben alvorens ik hier uitspraken over ga doen.quote:
Ik moet er nog altijd bij nadenkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vroeger was ik nog 'badass' jonge!
[..]
'Ik word' zou niet eens moeite hoeven te kosten.
Waarover?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet eerst toestemming van Ludo hebben alvorens ik hier uitspraken over ga doen.
Droeftoeterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik moet er nog altijd bij nadenken![]()
Ik weet, ik werk er hard aanquote:
Trio.quote:
BrandX beweer jij nou dat ik lekker bagger?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik haat niet, ik zeg dat hij gewoon lekker moet baggeren
oh ok jmr dan niet hè, dan ga ik wel wat anders doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet eerst toestemming van Ludo hebben alvorens ik hier uitspraken over ga doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
BrandX beweer jij nou dat ik lekker bagger?
quote:
Flox, creeg en ik op een nader te noemen locatie.quote:
tex is een leuk tagje. Welkom bij de nachtbaggerquote:
Volgens sommigen zoek ik altijd ruziequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zoek je nog ruzie met Dalando of no?
Ik.quote:
In de hoorn kun je goed oefenen, daar bewegen ze zich toch lamlendig voort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb besloten om stroper te worden, nog even een tropenpak aanschaffen en dan op weg naar donker Afrika.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb besloten om stroper te worden, nog even een tropenpak aanschaffen en dan op weg naar donker Afrika.
Neem een leeuwenlever mee, voor op de bbqquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ah zo, is idd een geniaal woord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Haha ik zag 'droeftoeter' staan onder je username, en dacht wat een bazig woord.
ja dank jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
tex is een leuk tagje. Welkom bij de nachtbagger
Bx die ruzie zoekt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. BrandX zoekt nooit ruzie. TOCH?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Daar weiger ik toestemming voor te geven, sry.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flox, creeg en ik op een nader te noemen locatie.
Mensen hun zin niet feven is ruzie zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgens sommigen zoek ik altijd ruzie
En dat terwijl ik zo vredelievend ben
Ik lach. Waarom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Ja leeuwenlever is lekker. Hoe zit het met de ivoor prijzen op de Zwarte markt tegenwoordig ?
Whahaha snap je hem , zwarte markt_!
_!
_!
_!
_! Einz
Ik moest grinniken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Ja leeuwenlever is lekker. Hoe zit het met de ivoor prijzen op de Zwarte markt tegenwoordig ?
_!
_!
_!
_! Einz
quote:
Je weet me te vinden, bro: bit.ly/DrFloxquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. BrandX zoekt nooit ruzie. TOCH?
Ik zorg wel voor de worstjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Neem een leeuwenlever mee, voor op de bbq
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
_!
_!
_!
_! Einz
ik ken wel TimKuik en Timboektoe, maar timboekto is mij onbekend.quote:
Goed, daar zullen ze je ivoor witwassen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
_!
_!
_!
_! Einz
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar weiger ik toestemming voor te geven, sry.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef mctwigt het volgende:
Ik ga volgende week naar de hoorn van afrika met ene vrachtlading voor brood
de eendjes voeren
Hart van goud deze man.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef mctwigt het volgende:
de eendjes voeren
ga je haten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik ken wel TimKuik en Timboektoe, maar timboekto is mij onbekend.
donker afrikaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Gemenerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef K-Cash het volgende:
ik dronk net een glas water zonder dat ik dorst had, gewoon om die afrikanen te pesten
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef mctwigt het volgende:
de eendjes voeren
Haten, op K-Cash? Tuurlijk niet. Het is aan anderen de taak om te haten, ik ben degene met de suggesties.quote:
Zo recht voor hun neus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef K-Cash het volgende:
ik dronk net een glas water zonder dat ik dorst had, gewoon om die afrikanen te pesten
Ja, daarom juist!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef monkyyy het volgende:
Leo ziet er nog uit als een klein jongetje in catch me if you can.
Moet je die film zien waar hij het gehandicapte broertje van johnny depp speelt. Daar is ie twaalf ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef monkyyy het volgende:
Leo ziet er nog uit als een klein jongetje in catch me if you can.
beterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Haten, op K-Cash? Tuurlijk niet. Het is aan anderen de taak om te haten, ik ben degene met de suggesties.
Oerwoud ja?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:31 schreef mctwigt het volgende:
In donker afrika schijnen toch serieus nog dino's te leven in het donkere oerwoud ofzo
In Basketbal Diaries was hij het lekkerst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Moet je die film zien waar hij het gehandicapte broertje van johnny depp speelt. Daar is ie twaalf ofzo
die film is best briljant. Who's eating gilbert grape ofzo heet die toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Moet je die film zien waar hij het gehandicapte broertje van johnny depp speelt. Daar is ie twaalf ofzo
Als dat je ding isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
In het zand jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:31 schreef mctwigt het volgende:
In donker afrika schijnen toch serieus nog dino's te leven in het donkere oerwoud ofzo
Eh, niet zozeer, maar zo kan je het wel zien ja.quote:
Jah die, was de naam even kwijt http://www.imdb.com/title/tt0108550/ die, sterke film.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
die film is best briljant. Who's eating gilbert grape ofzo heet die toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Vlag en wimpel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh, niet zozeer, maar zo kan je het wel zien ja.
Ja. En een sticker en een mooie krul.quote:
Amateur.quote:
Zo'n blauwe sticker die je op een Chiquita banaan vond zeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En een sticker en een mooie krul.
Gelijk weer haten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo'n blauwe sticker die je op een Chiquita banaan vond zeker?
Ik spaar die stickers hoor!quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bedenk me net dat ik inception nog steeds niet gezien heb![]()
is dit realiteit of droom ik?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dude.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
In dat geval, zo'n sticker dus ja.quote:
Dat is erg kut iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:37 schreef Monopoly het volgende:
Pauper internet viel uit zomaar. Gierig
Ach, het was best een leuke film toch? Die hele hype eromheen begreep ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:38 schreef JApieman het volgende:
Ik vond Inception helemaal niet zo héél leuk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:38 schreef JApieman het volgende:
Ik vond Inception helemaal niet zo héél leuk.
Om dit soort kut grapjes weet ik nog steeds niet of ik die film wel of niet wil zien. Sowieso: christopher nolan= gegarandeerd kwaliteit en leonardo di caprio is ook een geweldige actuer. Maar het onderwerp? WTF?quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:37 schreef Monopoly het volgende:
Pauper internet viel uit zomaar. Gierig
Ja, wat je zegt; best een leuke filmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, het was best een leuke film toch? Die hele hype eromheen begreep ik ook niet.
Gewoon kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Om dit soort kut grapjes weet ik nog steeds niet of ik die film wel of niet wil zien. Sowieso: christopher nolan= gegarandeerd kwaliteit en leonardo di caprio is ook een geweldige actuer. Maar het onderwerp? WTF?![]()
![]()
![]()
Idem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
was heel appart, weet je wta een toffe app is? Shadow Citiesquote:
Die bruine haartjes, die blik in zijn ogen, die mooie egale huid...quote:
Ken ik niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:40 schreef mctwigt het volgende:
[..]
was heel appart, weet je wta een toffe app is? Shadow Cities
Ja maar moet ik dan ook lachen om dat die kutgrapjes die iedereen maakt over die film?quote:
I know.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die bruine haartjes, die blik in zijn ogen, die mooie egale huid...
Ohja, zulke dingen speel ik toch nooit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:42 schreef mctwigt het volgende:
[..]
soort mmorpg maar dan location based
http://www.shadowcities.com/
Gast, jij schrijft "ik wordt", lager wordt het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja maar moet ik dan ook lachen om dat die kutgrapjes die iedereen maakt over die film?ik weet niet of ik me tot dat niveau wil verlagen
Das ook een goede filmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I know.Een beetje zoals Jake Gyllenhaal in Donnie Darko. Lekker jong..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, jij schrijft "ik wordt", lager wordt het niet.
Ik ben na 13 opgehouden met tellen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das ook een goede filmal 5 keer gezien ofzo.
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kijk films eigenlijk altijd maar één keer.
Dat kan ik echt nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Hm ken ik ook nog niet, ook maar even downloaden. Had laatst cell 211 gezien, beetje zielige film maar wel goed scriptquote:
Ik ook behalve vroeger, platvoet enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik sommige wel eens meerdere keren.. als-ie op tv komt, er verder niet veel bijzonders is en het wel een leuke film is/wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Idd, behalve donnie darko.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Die zijn baasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:42 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
JAFFA CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk ze alleen meer dan eens als ze heel erg goed zijn. Voor inception was een keer dus genoeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dus je kijkt 400+ films per jaar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan ik echt nietIk heb nu iets van 200 films op de PC en een zooi DVD'tjes. Elke film op mijn pc probeer ik wel 2 keer per jaar te kijken
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
Geen enkele HP-film gezien noch de boeken gelezen.
Na het eerste boek en de film ben ik gestoptquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
Geen enkele HP-film gezien noch de boeken gelezen.
oh dan heb je geen last van dit soort zooi al je hem zo laat pas kijkt:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:46 schreef Dalando het volgende:
Oja ik heb gisteravond Harry potter en Deathly hallows pt 2 gekeken.
beetje matig aantalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, en dan reken ik bioscoop bezoeken niet eens mee
Baasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:48 schreef mctwigt het volgende:
[..]
oh dan heb je geen last van dit soort zooi al je hem zo laat pas kijkt:
[ afbeelding ]
Vooral bij premières of de dag na de première zijn ze er in hun gewaadjes soms wel 50+ers die het doen
kevin spaceyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
Oja, binnenkort waarschijnlijk naar de bios voor Horrible Bosses
spacey ? baconquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, lijkt me echt een topfilm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |