quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
BrandX beweer jij nou dat ik lekker bagger?
quote:
Flox, creeg en ik op een nader te noemen locatie.quote:
tex is een leuk tagje. Welkom bij de nachtbaggerquote:
Volgens sommigen zoek ik altijd ruziequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zoek je nog ruzie met Dalando of no?
Ik.quote:
In de hoorn kun je goed oefenen, daar bewegen ze zich toch lamlendig voort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb besloten om stroper te worden, nog even een tropenpak aanschaffen en dan op weg naar donker Afrika.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb besloten om stroper te worden, nog even een tropenpak aanschaffen en dan op weg naar donker Afrika.
Neem een leeuwenlever mee, voor op de bbqquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ah zo, is idd een geniaal woord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Haha ik zag 'droeftoeter' staan onder je username, en dacht wat een bazig woord.
ja dank jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
tex is een leuk tagje. Welkom bij de nachtbagger
Bx die ruzie zoekt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. BrandX zoekt nooit ruzie. TOCH?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Daar weiger ik toestemming voor te geven, sry.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flox, creeg en ik op een nader te noemen locatie.
Mensen hun zin niet feven is ruzie zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgens sommigen zoek ik altijd ruzie
En dat terwijl ik zo vredelievend ben
Ik lach. Waarom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Ja leeuwenlever is lekker. Hoe zit het met de ivoor prijzen op de Zwarte markt tegenwoordig ?
Whahaha snap je hem , zwarte markt_!
_!
_!
_!
_! Einz
Ik moest grinniken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Ja leeuwenlever is lekker. Hoe zit het met de ivoor prijzen op de Zwarte markt tegenwoordig ?
Whahaha snap je hem , zwarte markt_!
_!
_!
_!
_! Einz
quote:
Je weet me te vinden, bro: bit.ly/DrFloxquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. BrandX zoekt nooit ruzie. TOCH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |