Ik heb net al zak chips leeggegeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb eens een keer geen honger 's nachts !
Kip is wel lekker, da's waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hey, een beetje kannibaal doet dat gewoon
Als je indruk wilt maken zeg je ramadan mubarak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
Hey MarocKip, wat zeg je tegen mensen die met de ramadan zijn begonnen? Gelukkige ramadan? Veel succes?
Vanille vla met volle yoghurtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hihi, je hebt het door.
Zo eentje:
[ afbeelding ]
jah dat is het echt, kutzooiquote:
Echt? Maar dat betekent toch iets van "gefeliciteerd met de ramadan"?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je indruk wilt maken zeg je ramadan mubarak.
Die is eckt lekker, was nog aan het twijfelen of die of mango.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hihi, je hebt het door.
Zo eentje:
[ afbeelding ]
Heb je al eerder de ramadan succesvol afgerond?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar fijne ramadan of succes met de ramadan voldoet ook.
Eckt lekk0r! Eén gedachte dit dat alles.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die is eckt lekker, was nog aan het twijfelen of die of mango.
Haha, dat zeg je aan het begin van de ramadan. Is net zoiets als je zegt 'fijn kerstfeest' om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt? Maar dat betekent toch iets van "gefeliciteerd met de ramadan"?
Maar mono wel een goede nachtmod.quote:
Ja, al 7 jaar doe ik elke maand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je al eerder de ramadan succesvol afgerond?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja wel goed, had geen honger niks.
Maar wel beetje chaggo, want geen eten.
Ah, oke, bedankt. Even iemand een fijne ramadan wensen dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha, dat zeg je aan het begin van de ramadan. Is net zoiets als je zegt 'fijn kerstfeest' om maar wat te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |