hvjwjnmk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet haten, ntb enzo, je weet toch Ludo!
de bathman al gezien?quote:
Ik lurk dat topic manquote:
Even deze quote opslaan hoor.quote:
Goeiemorgen Mono, lekker geslapen?quote:
Ik voelde me aangesprokenquote:
volgende week sla ik de krant open: Two guys and a duck by Dalandoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik lurk dat topic manAlle stripjes heb ik gedownload als backup
.
Always look on the bright side of life.. tudu tudu tudutuduquote:
h0u egt z0veel van jou, al sinds 29-07-2011. (' L) onse lievde is niet opverlakig of nep, maar egt en sterk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:09 schreef Chloroform het volgende:
Floxcieflokstrot met je elastieken benen.![]()
Zoiets had ik dus ook eergisteren, maar toen werd ik om 04:00 uur wakker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Herzlich geslapen. Ik dacht even lekker een klein tukkie te doen na het etenEn dan word je dus na1 uur wakker
Ook in veelvoud printen.quote:
Dat wordt laat opblijven, je kunt de komende uren toch niet slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Herzlich geslapen. Ik dacht even lekker een klein tukkie te doen na het etenEn dan word je dus na1 uur wakker
Supquote:
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef mctwigt het volgende:
Dus je blijft nu weer de hele nacht op?
Die bioritme die!!
Ik werk niet bij de krantquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:10 schreef mctwigt het volgende:
[..]
volgende week sla ik de krant open: Two guys and a duck by Dalando
Precies dit right back at ya loverboiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Floxcie het volgende:
[..]
h0u egt z0veel van jou, al sinds 29-07-2011. (' L) onse lievde is niet opverlakig of nep, maar egt en sterk.
wakker worden voor de nachtbagger: mono je moet een nacht-mod worden voor ONZquote:
Wat is deze?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef Floxcie het volgende:
[..]
h0u egt z0veel van jou, al sinds 29-07-2011. (' L) onse lievde is niet opverlakig of nep, maar egt en sterk.
Boven m'n bed hangen, in m'n dagboek plakken, onder m'n kussen leggen alles.quote:
Bioritme is overrated. Probleem is alleen dat ik nu rond 12 uur opsta, om te ontbijten en rond 3-4uur honger heb en minstens nog 1-2 uur moet wachten voor dat er avondeten wordt gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:11 schreef mctwigt het volgende:
Dus je blijft nu weer de hele nacht op?
Die bioritme die!!
Dat heet liefde!quote:
kan je wel een gast rolletje geven in mijn een idee van mij. Wil nu ik bathman en capt. obvious en el keboon heb een soort justice / avengers parodie makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik werk niet bij de krantbij de AH
achter de kassa
. en dat als vaste baan
. ik weet ik weet, maar als ik genoeg spaak kan ik eindelijk een studie betalen
Maar een stripje over mij zou wel leuk zijn... (hint hint) stuur me DM dan
Open een topic voor yvonnequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
wakker worden voor de nachtbagger: mono je moet een nacht-mod worden voor ONZ
Ik ontbijt om 3 uur ongeveer en heb dan geen zin in avondeten meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bioritme is overrated. Probleem is alleen dat ik nu rond 12 uur opsta, om te ontbijten en rond 3-4uur honger heb en minstens nog 1-2 uur moet wachten voor dat er avondeten wordt gemaakt
Die neger is baasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Floxcie het volgende:
CyberJesus, ik noem je vanaf nu CJ net als die neger uit San Andreas, ok?
heb ik dus ook... alleen dan om 11 uur want mijn hond is dan aan het klooienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bioritme is overrated. Probleem is alleen dat ik nu rond 12 uur opsta, om te ontbijten en rond 3-4uur honger heb en minstens nog 1-2 uur moet wachten voor dat er avondeten wordt gemaakt
Doen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef mctwigt het volgende:
[..]
kan je wel een gast rolletje geven in mijn een idee van mij. Wil nu ik bathman en capt. obvious en el keboon heb een soort justice / avengers parodie maken
ja maar wij danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
egte liefde die alleen de besten begrijpen!!
Wijze woorden van Flip, ntb bffquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Floxcie het volgende:
CyberJesus, ik noem je vanaf nu CJ net als die neger uit San Andreas, ok?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bijkomend probleem is ook nog eens dat je snachts langer op blijft, en juist dan gaat eten
Dat je ineens midden in de nacht moet schijten ipv 's ochtends.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bijkomend probleem is ook nog eens dat je snachts langer op blijft, en juist dan gaat eten
heb alleen nog wat meer badguys nodig en goodguys.quote:
quote:
Que?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil toch liever een plaatje zien van de Ultra Ludo , maar ik ben slecht met paint enzo
Dankje bffquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wijze woorden van Flip, ntb bff
herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen probleem, bro.
Deze is leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]koetje boeeeeeoeooooeeeoeeeooeee!!!!
Lekker een marokkaanse kip eten dan maar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja wel goed, had geen honger niks.
Maar wel beetje chaggo, want geen eten.
Is dat vandaag begonnen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja wel goed, had geen honger niks.
Maar wel beetje chaggo, want geen eten.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dan doen we toch gewoon dit mét Chloroform:
M'n soortgenoot eten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lekker een marokkaanse kip eten dan maar?
Ik heb net al zak chips leeggegeten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb eens een keer geen honger 's nachts !
Kip is wel lekker, da's waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hey, een beetje kannibaal doet dat gewoon
Als je indruk wilt maken zeg je ramadan mubarak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
Hey MarocKip, wat zeg je tegen mensen die met de ramadan zijn begonnen? Gelukkige ramadan? Veel succes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |