Die neger is baasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Floxcie het volgende:
CyberJesus, ik noem je vanaf nu CJ net als die neger uit San Andreas, ok?
heb ik dus ook... alleen dan om 11 uur want mijn hond is dan aan het klooienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bioritme is overrated. Probleem is alleen dat ik nu rond 12 uur opsta, om te ontbijten en rond 3-4uur honger heb en minstens nog 1-2 uur moet wachten voor dat er avondeten wordt gemaakt
Doen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef mctwigt het volgende:
[..]
kan je wel een gast rolletje geven in mijn een idee van mij. Wil nu ik bathman en capt. obvious en el keboon heb een soort justice / avengers parodie maken
ja maar wij danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
egte liefde die alleen de besten begrijpen!!
Wijze woorden van Flip, ntb bffquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:12 schreef Floxcie het volgende:
CyberJesus, ik noem je vanaf nu CJ net als die neger uit San Andreas, ok?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bijkomend probleem is ook nog eens dat je snachts langer op blijft, en juist dan gaat eten
Dat je ineens midden in de nacht moet schijten ipv 's ochtends.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bijkomend probleem is ook nog eens dat je snachts langer op blijft, en juist dan gaat eten
heb alleen nog wat meer badguys nodig en goodguys.quote:
quote:
Que?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil toch liever een plaatje zien van de Ultra Ludo , maar ik ben slecht met paint enzo
Dankje bffquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wijze woorden van Flip, ntb bff
herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |