Vanille vla met volle yoghurtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hihi, je hebt het door.
Zo eentje:
[ afbeelding ]
jah dat is het echt, kutzooiquote:
Echt? Maar dat betekent toch iets van "gefeliciteerd met de ramadan"?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je indruk wilt maken zeg je ramadan mubarak.
Die is eckt lekker, was nog aan het twijfelen of die of mango.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hihi, je hebt het door.
Zo eentje:
[ afbeelding ]
Heb je al eerder de ramadan succesvol afgerond?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar fijne ramadan of succes met de ramadan voldoet ook.
Eckt lekk0r! Eén gedachte dit dat alles.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die is eckt lekker, was nog aan het twijfelen of die of mango.
Haha, dat zeg je aan het begin van de ramadan. Is net zoiets als je zegt 'fijn kerstfeest' om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt? Maar dat betekent toch iets van "gefeliciteerd met de ramadan"?
Maar mono wel een goede nachtmod.quote:
Ja, al 7 jaar doe ik elke maand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je al eerder de ramadan succesvol afgerond?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja wel goed, had geen honger niks.
Maar wel beetje chaggo, want geen eten.
Ah, oke, bedankt. Even iemand een fijne ramadan wensen dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha, dat zeg je aan het begin van de ramadan. Is net zoiets als je zegt 'fijn kerstfeest' om maar wat te noemen.
Die had ik toenstraks. Maar normaal kan er nu wel wat bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb net al zak chips leeggegeten.
"Ik wordt"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Lijkt me wel moeilijk trouwens, ik wordt al duizelig als ik om 1 uur nog niet middag heb gegeten.
Honger en trek hebben zijn 2 verschillende dingen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Je had geen honger maar was chaggo want geen eten?
Ik vind LudoSanders toch wel de Chuck Norris van FOK!.quote:
quote:
Zoals ik al eerder zei: na twaalven neem ik niet meer de moeite foutloos nederlands te typenquote:
Hoewel het een beetje slijmerig is, is het wel waarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind LudoSanders toch wel de Chuck Norris van FOK!.
Je weet dat je niet met hem moet fucken.
Geweldig genoten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef Floxcie het volgende:
Chloroform, Chloroform, wat vond je van het leuken filmpje van The Lonely Island?
Hebben ze weer een nieuwe dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef Floxcie het volgende:
Chloroform, Chloroform, wat vond je van het leuken filmpje van The Lonely Island?
Vroeger was ik nog 'badass' jonge!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind LudoSanders toch wel de Chuck Norris van FOK!.
Je weet dat je niet met hem moet fucken.
'Ik word' zou niet eens moeite hoeven te kosten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: na twaalven neem ik niet meer de moeite foutloos nederlands te typen
watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:24 schreef FreezePop het volgende:
Die ridder en dat paard en die clip en_
Ik moet eerst toestemming van Ludo hebben alvorens ik hier uitspraken over ga doen.quote:
Ik moet er nog altijd bij nadenkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vroeger was ik nog 'badass' jonge!
[..]
'Ik word' zou niet eens moeite hoeven te kosten.
Waarover?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet eerst toestemming van Ludo hebben alvorens ik hier uitspraken over ga doen.
Droeftoeterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik moet er nog altijd bij nadenken![]()
Ik weet, ik werk er hard aanquote:
Trio.quote:
BrandX beweer jij nou dat ik lekker bagger?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik haat niet, ik zeg dat hij gewoon lekker moet baggeren
oh ok jmr dan niet hè, dan ga ik wel wat anders doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet eerst toestemming van Ludo hebben alvorens ik hier uitspraken over ga doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
BrandX beweer jij nou dat ik lekker bagger?
quote:
Flox, creeg en ik op een nader te noemen locatie.quote:
tex is een leuk tagje. Welkom bij de nachtbaggerquote:
Volgens sommigen zoek ik altijd ruziequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zoek je nog ruzie met Dalando of no?
Ik.quote:
In de hoorn kun je goed oefenen, daar bewegen ze zich toch lamlendig voort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb besloten om stroper te worden, nog even een tropenpak aanschaffen en dan op weg naar donker Afrika.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb besloten om stroper te worden, nog even een tropenpak aanschaffen en dan op weg naar donker Afrika.
Neem een leeuwenlever mee, voor op de bbqquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Ah zo, is idd een geniaal woord.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Haha ik zag 'droeftoeter' staan onder je username, en dacht wat een bazig woord.
ja dank jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
tex is een leuk tagje. Welkom bij de nachtbagger
Bx die ruzie zoekt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. BrandX zoekt nooit ruzie. TOCH?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Daar weiger ik toestemming voor te geven, sry.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flox, creeg en ik op een nader te noemen locatie.
Mensen hun zin niet feven is ruzie zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgens sommigen zoek ik altijd ruzie
En dat terwijl ik zo vredelievend ben
Ik lach. Waarom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Ja leeuwenlever is lekker. Hoe zit het met de ivoor prijzen op de Zwarte markt tegenwoordig ?
Whahaha snap je hem , zwarte markt_!
_!
_!
_!
_! Einz
Ik moest grinniken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Ja leeuwenlever is lekker. Hoe zit het met de ivoor prijzen op de Zwarte markt tegenwoordig ?
_!
_!
_!
_! Einz
quote:
Je weet me te vinden, bro: bit.ly/DrFloxquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. BrandX zoekt nooit ruzie. TOCH?
Ik zorg wel voor de worstjes.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Neem een leeuwenlever mee, voor op de bbq
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
_!
_!
_!
_! Einz
ik ken wel TimKuik en Timboektoe, maar timboekto is mij onbekend.quote:
Goed, daar zullen ze je ivoor witwassen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
_!
_!
_!
_! Einz
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar weiger ik toestemming voor te geven, sry.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef mctwigt het volgende:
Ik ga volgende week naar de hoorn van afrika met ene vrachtlading voor brood
de eendjes voeren
Hart van goud deze man.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef mctwigt het volgende:
de eendjes voeren
ga je haten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik ken wel TimKuik en Timboektoe, maar timboekto is mij onbekend.
donker afrikaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:26 schreef Monopoly het volgende:
Gemenerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef K-Cash het volgende:
ik dronk net een glas water zonder dat ik dorst had, gewoon om die afrikanen te pesten
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:29 schreef mctwigt het volgende:
de eendjes voeren
Haten, op K-Cash? Tuurlijk niet. Het is aan anderen de taak om te haten, ik ben degene met de suggesties.quote:
Zo recht voor hun neus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef K-Cash het volgende:
ik dronk net een glas water zonder dat ik dorst had, gewoon om die afrikanen te pesten
Ja, daarom juist!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef monkyyy het volgende:
Leo ziet er nog uit als een klein jongetje in catch me if you can.
Moet je die film zien waar hij het gehandicapte broertje van johnny depp speelt. Daar is ie twaalf ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef monkyyy het volgende:
Leo ziet er nog uit als een klein jongetje in catch me if you can.
beterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Haten, op K-Cash? Tuurlijk niet. Het is aan anderen de taak om te haten, ik ben degene met de suggesties.
Oerwoud ja?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:31 schreef mctwigt het volgende:
In donker afrika schijnen toch serieus nog dino's te leven in het donkere oerwoud ofzo
In Basketbal Diaries was hij het lekkerst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Moet je die film zien waar hij het gehandicapte broertje van johnny depp speelt. Daar is ie twaalf ofzo
die film is best briljant. Who's eating gilbert grape ofzo heet die toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Moet je die film zien waar hij het gehandicapte broertje van johnny depp speelt. Daar is ie twaalf ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |