Als dat je ding isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Moet je die film zien waar hij het gehandicapte broertje van johnny depp speelt. Daar is ie twaalf ofzo
In het zand jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:31 schreef mctwigt het volgende:
In donker afrika schijnen toch serieus nog dino's te leven in het donkere oerwoud ofzo
Eh, niet zozeer, maar zo kan je het wel zien ja.quote:
Jah die, was de naam even kwijt http://www.imdb.com/title/tt0108550/ die, sterke film.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
die film is best briljant. Who's eating gilbert grape ofzo heet die toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Vlag en wimpel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh, niet zozeer, maar zo kan je het wel zien ja.
Ja. En een sticker en een mooie krul.quote:
Amateur.quote:
Zo'n blauwe sticker die je op een Chiquita banaan vond zeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En een sticker en een mooie krul.
Gelijk weer haten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo'n blauwe sticker die je op een Chiquita banaan vond zeker?
Ik spaar die stickers hoor!quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bedenk me net dat ik inception nog steeds niet gezien heb![]()
is dit realiteit of droom ik?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dude.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
In dat geval, zo'n sticker dus ja.quote:
Dat is erg kut iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:37 schreef Monopoly het volgende:
Pauper internet viel uit zomaar. Gierig
Ach, het was best een leuke film toch? Die hele hype eromheen begreep ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:38 schreef JApieman het volgende:
Ik vond Inception helemaal niet zo héél leuk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:38 schreef JApieman het volgende:
Ik vond Inception helemaal niet zo héél leuk.
Om dit soort kut grapjes weet ik nog steeds niet of ik die film wel of niet wil zien. Sowieso: christopher nolan= gegarandeerd kwaliteit en leonardo di caprio is ook een geweldige actuer. Maar het onderwerp? WTF?quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:37 schreef Monopoly het volgende:
Pauper internet viel uit zomaar. Gierig
Ja, wat je zegt; best een leuke filmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, het was best een leuke film toch? Die hele hype eromheen begreep ik ook niet.
Gewoon kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Om dit soort kut grapjes weet ik nog steeds niet of ik die film wel of niet wil zien. Sowieso: christopher nolan= gegarandeerd kwaliteit en leonardo di caprio is ook een geweldige actuer. Maar het onderwerp? WTF?![]()
![]()
![]()
Idem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
was heel appart, weet je wta een toffe app is? Shadow Citiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |