misschien dat ik naar de manager kan vragen of kan dat niet denk je als klant?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik bedoelde idd dat achteraf opmerken dat er iets mis ging vaak niet veel zin heeft; dat moet je op het moment zelf aankaarten. Ik denk dat als ze zo reageren (wat een kuttent overigens
) je nu ook niet naar tevredenheid zal worden te woord gestaan.
Ik had niet eens betaaldquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende: [..] daarvoor gevraagd of we het toetje ter compensatie mochten. mocht niet, wel een kopje thee wat ze vervolgens toen we ja zeiden vergaten en we na 25 min wachten toch echt weg moesten
Da's niet eerlijk, ik moet nog printerinkt halen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef borisz het volgende:
Nou overmorgen is het weer gedaan met de zomer.
Zegquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef borisz het volgende:
Neehoor, dan wordt het terug 20-21 graden wat wel iets beter uit te houden is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef borisz het volgende:
Ik denk hetquote:
ik ga ze nu bellen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Isabeau het volgende:
ja, dat kan je altijd doen natuurlijk! Ik ben benieuwd of ze nog iets aanbieden of dat het een slap verhaaltje wordt.
jaaa hoor! en natuurlijk zeker als het weekend is...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef borisz het volgende:
lekkerrr.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk hetMet courgette, spinazie, ricotta, tomaten en mozarella
Zijn ze dicht op maandag?quote:
nee maandag t/m donderdag geldt het concept van EUR 17,50 zoals Borisz in vorig topic al zeiquote:
Op chinese restaurants na is alles hier op maandag geslotenquote:
jaaaa in Hooooogeveenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op chinese restaurants na is alles hier op maandag gesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, p.o. doet de fototechniek wat het moet doen : opladen.
Sjonge : krakkemieke : wat goe-oe-oed vind ik dat : 24 km. ! en morgen weer?
Dat sowieso en als die niet naar behoren reageert dreigen dat je naar het hoofdkantoor zult bellen en een ingezonden stukje in de krant en op Internet recensie-sites over hun belabberde service en bediening zult insturen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
misschien dat ik naar de manager kan vragen of kan dat niet denk je als klant?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef AnneX het volgende:
Wat een dag van niks doen.
Van de weeromstuit vanavond roti gemaakt.
http://www.kayotic.nl/blog/roti-chicken deze dus en dan met naanbrood.
En er lagen alsmaar 3 perzikken te lachen en toen heb ik daar tarte tain van gemaakt.
Nooit eerder gedaan. Caramelliseren ging gewoon goed.
En de koekenpan werd bloedjeheet in de oven.
Dus brandde ik mijn fikken. Au.
Trots - en al 2/3 opperdepop:
[ afbeelding ]
En dit waren eerder eens hartige koekjes op een zondagmiddag.die taart ziet er zoet uit zeg! mn tanden springen eruit bij het kijken ernaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, p.o. doet de fototechniek wat het moet doen : opladen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
haha ik zie mezelf al zo bluffenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat sowieso en als die niet naar behoren reageert dreigen dat je naar het hoofdkantoor zult bellen en een ingezonden stukje in de krant en op Internet recensie-sites over hun belabberde service en bediening zult insturen.
ik met mn grote mond... wij hebben geen eens een restaurantquote:
Dat is geen bluffen dat moet je gewoon doen. Althans dat zou ik echt doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ik zie mezelf al zo bluffen
Bij de G&G van de grote Appie hier hebben ze anderhalve literflessen slobber voor 24 euro.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef borisz het volgende:
Ziet er goed uit Anne die Tarte Tatin.
Oh Opa's slobber is in de aanbieding bij de G&G. 0,7L van 12,5 voor 9
Dat is mijn enige vrije dag deze weekquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef borisz het volgende:
Nee, het valt vies tegen deze keer, cold turkey.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
Foto's van eigen brouwsels zijn toch altijd goed. Enne wederom gestopt met roken Annex? Lukt het een beetje?
Er komt vast een prachtige maand september als jij 3 weken vakantie hebt !quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is mijn enige vrije dag deze week
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef z80 het volgende:
gaat lekker vandaag.
nog niet officieel begonnen op de nieuwe functie, maar de eerste lijken al in de kast gevonden![]()
thuis snel even grasmaaien, staat flink hoog. gaat halve wegen de grasmaaier stuk. een snaar geknapt.![]()
op de fiets naar de sportschool, bijna goed. eerst een bad plakken.![]()
het is toch niet stiekem vrijdag de 13e
morgen bel ik weer, dan heb ik alle tijd.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is geen bluffen dat moet je gewoon doen. Althans dat zou ik echt doen.
succes met stoppenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:33 schreef AnneX het volgende:
en het bleek zo simpel te doen, de tarte tatin.
Het recept is van Herman de afgelopen zaterdag in AD.
Dat zei ik al: zo lekker fris dat er nog 1/3 over voor morgen bij de koffie of zo.
Vanmorgen woog ik pvd 5 kg. boven het streefgewicht.
2 kg. schommels vind ik acceptabel.
Dat is before de tarte tatin, mind you.
Zou dat komen omdat ik pas weer 1 week ( opnieuw) gestopt ben met roken?
oei... behoorlijke pechdag.. morgen is het jouw dagquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef z80 het volgende:
gaat lekker vandaag.
nog niet officieel begonnen op de nieuwe functie, maar de eerste lijken al in de kast gevonden![]()
thuis snel even grasmaaien, staat flink hoog. gaat halve wegen de grasmaaier stuk. een snaar geknapt.![]()
op de fiets naar de sportschool, bijna goed. eerst een bad plakken.![]()
het is toch niet stiekem vrijdag de 13e
Weer begonnen met roken toen je je broer zag?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef AnneX het volgende:
Nee, het valt vies tegen deze keer, cold turkey.
Oktober jl. geleden was makkelijker. Toen taalde ik er niet meer naar.
Er komt vast een prachtige maand september als jij 3 weken vakantie hebt !![]()
Goed bezig met jullie ict projekt. Straks doe je nog een carrière switch.
Al weer binnen toen hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zit jij gezellig met een glaasje wijn in het park op fok te tikken...
En je gezelschap dan ?![]()
Het spul ruikt en smaakt ontzettend lekker jaquote:
Ik had haar toevallig net een sms gestuurd JomanneXquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef AnneX het volgende:
Lekkere geuren uit jouw keuken, P.
Zou Dude het droog hebben?
Dan boft ze enorm met de koters kamperen op een eiland.![]()
Weltrusten
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:12 schreef AnneX het volgende:
Wat een dag van niks doen.
Van de weeromstuit vanavond roti gemaakt.
http://www.kayotic.nl/blog/roti-chicken deze dus en dan met naanbrood.
En er lagen alsmaar 3 perzikken te lachen en toen heb ik daar tarte tain van gemaakt.
Nooit eerder gedaan. Caramelliseren ging gewoon goed.
En de koekenpan werd bloedjeheet in de oven.
Dus brandde ik mijn fikken. Au.
Trots - en al 2/3 opperdepop:
[ afbeelding ]
En dit waren eerder eens hartige koekjes op een zondagmiddag.FraaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, p.o. doet de fototechniek wat het moet doen : opladen.
Confidence through competence
Rezpect voor de monoloog en dialogen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ooit een poging gedaan bij de 1e serie, al snel afgehaakt.. (ook al de amerikaanse versie heel even zitten bekijken) Misschien is het beter nu Blok de dok is?
Da's spannend ja! Maar jullie kunnen lekker naar buiten vandaag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:29 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vandaag een hele dag werken bij de kinderopvang, als invalkracht
Best spannend want ken de kinderen niet en de meeste collega's waarschijnlijk ook niet
Werk zequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:29 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Best spannend want ken de kinderen niet en de meeste collega's waarschijnlijk ook niet
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's spannend ja! Maar jullie kunnen lekker naar buiten vandaag.![]()
Veel plezier!
Wat leuk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga in mijn vakantie meevliegen met iemand in zo'n klein een-propellor-vliegtuigjeLijkt me zo cool he
Menu voor vanavondquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:50 schreef PdeHoog het volgende:
Vooraf een gegrild aubergine-hapje met feta en rode peper, daarna kip gestoofd in wijn en bouillon met aardappeltjes en champignonnetjes met daarbij gesmoorde prei. Als dessert versgemaakt vanilleijs met gesmolten pure chocola. Daarna nog thee en koffie met eigengemaakte bonbon-look-a-likes
Nou, op dit moment is er nog niet genoeg voor iedereenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik eet vanavond bij mijn moeder. Zo jammer!![]()
Je kunt volgende keer proberen om de kip te wassen met water met wat azijn. Als de geur dan weg is, is het goed. Maar ik kan me indenken dat je het risico niet neemt als er mensen komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, op dit moment is er nog niet genoeg voor iedereenIk heb gister een paar kippepoten die ook gesudderd hadden moeten worden, weggegooid omdat ze nogal vissig roken en ik vertrouwde het gewoon niet
Dus ik moet straks als een gek nog ff een filetje scoren bij Appie om vervolgens die nog een uur mee te laten sudderen
Ok? Want wat zou de oorzaak kunnen zijn? En ik wil liever niet dat ze ziek worden iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je kunt volgende keer proberen om de kip te wassen met water met wat azijn. Als de geur dan weg is, is het goed. Maar ik kan me indenken dat je het risico niet neemt als er mensen komen.
Geen idee wat de oorzaak is. Het is een oud-indische tip en bij mij werkte het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok? Want wat zou de oorzaak kunnen zijn? En ik wil liever niet dat ze ziek worden idd
En waarom zou je ook niet het logisch redeneren toepassen in de opvoedingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:34 schreef freecell het volgende:
Haha, dat risico zou ik ook niet nemen inderdaad
Ik heb dankzij een goede tip van iemand Leander zindelijk mét een boxershort aan
Ziet er een stuk beter uit dan de hele dag in zijn blote billen
Ik heb een glas water gepakt, een luier en een boxer en laten zien wat er gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Super leukiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:29 schreef Sarabi het volgende:
Morning
wow super serie volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef PdeHoog het volgende:
Carice is goed bezighttp://www.neerlandsfilmd(...)bos-game-of-thrones/
Behoorlijkquote:
Heb ep 5 gezien gister. Vooralsnog is het best aardig mag nu wel gaan knallen.quote:
Je laat wel het topic doodslaan zegquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:15 schreef golfer het volgende:
Van die ene dag zomers weer moet je toch een beetje genieten? !!!![]()
![]()
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:39 schreef golfer het volgende:
Ja, als ik zou werken dan zou ik lekker de middag vrij nemen als het werk het toe zou laten.
Tis ook nooit goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk nietAls rasechte hollander neem je natuurlijk vrij op een regenachtige middag zodat je lekker de hele dag kan kankeren over het weer. Dat gebeurt overigens ook op een zonnige dag eigenlijk wel
Maakt dus niet uit wanneer je vrij neemt
Da's Nederland in vier woorden en een smiley hequote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's Nederland in vier woorden en een smiley he
het is ook geen weer voor blanken om te boenen. Ik doe, behalve de BBQ-voorbereidingen vandaag lekker helemaal niks en ga met een boekje op het balkon of in de tuin vertoeven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:21 schreef krakkemieke het volgende:
![]()
Ik geniet, maar ik word er zo moe van.
* krakkemieke verder boent
Ik word altijd http://vanverk.web-log.nl(...)3488f753ae970c-320wi van dit weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:22 schreef golfer het volgende:
[..]
het is ook geen weer voor blanken om te boenen. Ik doe, behalve de BBQ-voorbereidingen vandaag lekker helemaal niks en ga met een boekje op het balkon of in de tuin vertoeven.
Een beetje je standaard-activiteit dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:22 schreef golfer het volgende:
[..]
het is ook geen weer voor blanken om te boenen. Ik doe, behalve de BBQ-voorbereidingen vandaag lekker helemaal niks en ga met een boekje op het balkon of in de tuin vertoeven.
Mijn collega's klagen idd behoorlijk over de warmtequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
Tuurlijk nietAls rasechte hollander neem je natuurlijk vrij op een regenachtige middag zodat je lekker de hele dag kan kankeren over het weer. Dat gebeurt overigens ook op een zonnige dag eigenlijk wel
Maakt dus niet uit wanneer je vrij neemt
Je vergeet voor het gemak maar even dat een huisman behalve boodschappen en koken ook nog wel eens huishoudelijk bezig is om te zorgen dat het huis niet zo'n puinhoop wordt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
Een beetje je standaard-activiteit dus
Goed idee, maar ik weet geen kind te leen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef freecell het volgende:
Ik zit al de halve dag in de speeltuin
Ik wil ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef freecell het volgende:
Ik zit al de halve dag in de speeltuin
watjes...tis geen 35 gr hoor..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn collega's klagen idd behoorlijk over de warmte
je mag mij lenen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik weet geen kind te leen.
Nou, zo voelt het hier welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
watjes...tis geen 35 gr hoor..
Stelletje zeiksnorren dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn collega's klagen idd behoorlijk over de warmte
En vergeet ook vooral al die sporten niet die je moet kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak maar even dat een huisman behalve boodschappen en koken ook nog wel eens huishoudelijk bezig is om te zorgen dat het huis niet zo'n puinhoop wordt.
Dat natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
En vergeet ook vooral al die sporten niet die je moet kijken
Wat een grappig flesje. Is het bier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net
[ afbeelding ] gekocht bij de lidl ben benieuwd
ik vond t flesje zo leuk
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een grappig flesje. Is het bier?
1,49 voor 500 ml dus dat wilde ik best proberenquote:De Hobgoblin is een koperkleurige, bijna bruinrode ale met de smaak van geroosterd mout. Deze ale heeft een zacht hoppige, licht bittere achtergrond en een eveneens hoppige afdronk.
Waar hebben we een Lidlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net
ik vond t flesje zo leuk
Zonde, zonde!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook.
Gaat helaas wel ten koste van het urenlang achter elkaar kijken naar Fantasy-series.
Grappig. Vork en ik hebben zaterdag Goblin op de kop getikt bij een bierslijterij. Die was best goed te drinken, maar erg bijzonder? Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net
ik vond t flesje zo leuk
3.16 op een schaal van 5 bij ratebeer na 1400 stemmenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net
ik vond t flesje zo leuk
Zegt mij zo niet veel. Tot hoe hoog gaat die schaal?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:04 schreef borisz het volgende:
3.16 op een schaal van 5 bij ratebeer na 1400 stemmen.
Hij ziet er wel eng uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
net
ik vond t flesje zo leuk
5, staat er toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Zegt mij zo niet veel. Tot hoe hoog gaat die schaal?
vlakbij mn werkbaron van hovelstraatquote:
ja idd etiket/flesjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grappig. Vork en ik hebben zaterdag Goblin op de kop getikt bij een bierslijterij. Die was best goed te drinken, maar erg bijzonder? Nee.
Overigens ook om dezelfde reden: het etiket.
Oh, fiets je altijd zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vlakbij mn werkbaron van hovelstraat
Aha. Overheen gelezen.quote:
Vanavond ga ik naar de Sneak als ik m'n werk op tijd af krijg, weet niet wat Memo gaat doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:20 schreef krakkemieke het volgende:
Gaan jullie vanavond soms naar het park, net als DH Alberto?
nee ik moet vanavond mn ouders vermakenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:20 schreef krakkemieke het volgende:
Gaan jullie vanavond soms naar het park, net als DH?
Alberto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vanavond ga ik naar de Sneak als ik m'n werk op tijd af krijg, weet niet wat Memo gaat doen
Oh ja, daar hebben we er ook nog een paar van liggen en een rosé bubblewijn ook nog.quote:
We hebben geen Channel4.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.fishfight.net/
Nieuwe aflevering a.s. 8 augustus
ja hier zitten ook bubbeltjes in en heb n fles prosecco liggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben we er ook nog een paar van liggen en een rosé bubblewijn ook nog.
Die laatste maar even de vriezer in gegooid om snel te koelen.
Tijd voor een drupjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben we er ook nog een paar van liggen en een rosé bubblewijn ook nog.
Die laatste maar even de vriezer in gegooid om snel te koelen.
Stom ongeluk, meisje had waarschijnlijk niet eens door dat die jongen aan de andere kant stond...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:32 schreef golfer het volgende:
FFT hoeft vanavond niet meer naar het zomerfeest in een buurgemeente van haar.![]()
http://www.alphen.cc/nieu(...)-ongeval-met-tractor
Hoeveel wedden we dat die aflevering binnen 24-48 uur te vinden is via de bekende kanalen?quote:
Niets Ik ben geen gokker en weet het ook wel te vinden na een paar dagen, alleen niet op 8 augustus meteen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hoeveel wedden we dat die aflevering binnen 24-48 uur te vinden is via de bekende kanalen?
Die liggen allemaal op het strand, zeg maar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Zo, volledig klaar met mijn werk en nog 2 uur te gaan. Ik verwacht ook geen patiënten meer
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
Die liggen allemaal op het strand, zeg maar?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaIk draaide net de brieven die ik heb gemaakt uit. Dat zijn er normaal rond de 30, het waren er 8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik doe mijn best, maar misschien is het de warmtequote:
Xenaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:14 schreef golfer het volgende:
Vol trots werd er net luid miauwend weer een buit voor mijn voeten gegooid. Een klein roodborstje.![]()
Met plastic zakje opgeraapt en onder protest van de poes in vuilcontainer gedumd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef AnneX het volgende:
Een klein roodborstje.
Ach gossie en jij mag het opruimen.
Dat is hier ook het geval. Drommen bejaarde echtparen weer aan het fietsen in het dorp en de duinen.quote:Met dit weer fietsen er wel veel toeristen ( als in echtparen) door het dorp.
Ook op dezelfde fiets? Eén met stang, één zonderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:26 schreef golfer het volgende:
Dat is hier ook het geval. Drommen bejaarde echtparen weer aan het fietsen in het dorp en de duinen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak wel en tegenwoordig steeds meer met hulpmotortje erbij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Ook op dezelfde fiets? Eén met stang, één zonderZo fietsen echtparen altijd door Drenthe.
Zolang je maar niet ook in hetzelfde trainingspak gaat fietsen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:34 schreef AnneX het volgende:
Ook op dezelfde fiets?
IsaInderdaad gezien.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:32 schreef golfer het volgende:
FFT hoeft vanavond niet meer naar het zomerfeest in een buurgemeente van haar.![]()
http://www.alphen.cc/nieu(...)-ongeval-met-tractor
Volgens mij is het hele feest verder afgelast, dus ook de rest van de week.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ken er wel een aantal die vnv naar het feest op de kermis zou gaan. en morgen is de skihut daar, wat ik lees dat dat wel door gaat.... alleen vnv niet.
god, het nichtje van die jongen... dat meisje komt er never nooit meer overheen (en de rest van de fam natuurlijk)
aaaaah!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:14 schreef golfer het volgende:
Vol trots werd er net luid miauwend weer een buit voor mijn voeten gegooid. Een klein roodborstje.![]()
heerlijk klinkt dat! en wat een vreemde reacties trouwens...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef AnneX het volgende:
Nou Krakke toch en het balkon was schoon . zeg je net.
Vanavond de rest van de roti van gister verdubbelen met een kipfilet erbij.
Even laten meesudderen in de gele saus en wéer smullen.
Oh ja, en de laatste 1/3 van de tarte abricôt.
Ms. wel buiten eten ??? alhoewel het betrekt hiero.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:32 schreef AnneX het volgende:
Dat is hier ook het geval.
Vind jij het ook zó erg ??? om te zien.
Mijn voorland o.i.d.
Trouwens wat een vreemde reactiesEchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo zeker weten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Werk was leuk, maar wel zwaar zo 9 uur werken zonder echte pauze
Nog 1x deze week en volgende week nog 3xquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo zeker weten...
moet je dit nog een keer doen?
Als MTV verdwijnt zal ik het ook niet missen. VH1quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
MTV verdwijnt van tv
oh nee het is TMF maar die doos van RTL 4 nieuws zei eerst echt MTV....
mooi en beter dan dat het maar voor een paar keer is want 9 uur achter elkaar werken is behoorlijk veelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog 1x deze week en volgende week nog 3x
Achja het is leuk met de kinderen en het is ook een fijn zakcentje
ik welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Als MTV verdwijnt zal ik het ook niet missen. VH1
Ik kijk dat nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wel![]()
Made![]()
I used to be fat![]()
Real Life
Ja, vandaag schoongemaakt. Vandaar dequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:57 schreef AnneX het volgende:
Nou Krakke toch en het balkon was schoon . zeg je net.
Vanavond de rest van de roti van gister verdubbelen met een kipfilet erbij.
Even laten meesudderen in de gele saus en wéer smullen.
Oh ja, en de laatste 1/3 van de tarte abricôt.
Ms. wel buiten eten ??? alhoewel het betrekt hiero.
vind dat veel leuker dan de muziek op tvquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit. Als ik een muziekzender ben wil ik muziek laten zien en geen reality
.
lekkkkerrrrrrrrquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, vandaag schoongemaakt. Vandaar de![]()
Krakkemoeke en ik hebben heerlijk buiten gegeten: gebakken kaas!
Dit was gewoon jong belegen,dus er zit ook geen zoute saus ofzo bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkkkerrrrrrrr
alhoewel ik me nu voltank met limonade omdat mn kaaspizza zo zout was
zo te zien tukt de hele sc mee.quote:
Volgens mij geef je zelf de oplossing al aan:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Zo... ik heb vandaag maar weer eens een quiche gebakken.... op aanraden van een collega... de quiche grotendeels op 150graden gebakken en dan iets langer dan gebruikelijk...
satéprikker kwam er schoon uit en ook de quiche zelf kwam mooi uit de vorm maar toen....
leek de bodem en de binnenkant van de buitenkant (volgen jullie het) toch nog een beetje ongaar....
>>>> wat is dan de beste oplossing?
Ik heb het nu weer terug de oven ingeschoven, maar zou graag zien dat het in een keer goed gaat....
dus wat doe ik de volgende keer om het te verbeteren?
naast toch maar minder kaas enblokjes salami omdat het nu wel een heel machtige quiche is geworden
Dat ziet / zag er inderdaad lekker uit !quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we moesten allemaal even uitbuiken.
Impressie van vanavond.
Danone bladerdeeg.... a oke.... het probleem is alleen dat ik mijn oven niet op 210 kan instellen (je weet wel zo combi/magnetron geval)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef AnneX het volgende:
Een quiche doe ik vrijwel altijd van Danone bladerdeeg.
Das 210 graden hetelucht en 15 - 20 minuten.
Weer naar buiten : lezen en koffie.
wel op 200?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Danone bladerdeeg.... a oke.... het probleem is alleen dat ik mijn oven niet op 210 kan instellen (je weet wel zo combi/magnetron geval)
quote:
Is toch lekker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis. veel toko's dicht in de stad
dus maar op vrijthof gegeten bij momus
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
200 is een optie ja.... 225 kan ook nog ... en daarna alleen lager.... ja ik weet het..ik zou een echte oven moeten hebben, maar voor die ene keer dat ik het op mijn heupen krijg en dus een quiche pak
tsja
Of meten hoe lang het duurt om van 200 naar 225 te gaan, dan de oven warm laten worden op 200, de thermostaat op 225 zetten, en dan precies op de helft van die verwarmtijd de oven continu switchen tussen 200 en 225 gradenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.
oeehh wat lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we moesten allemaal even uitbnuiken.
Impressie van vanavond.
ooh dat is wel erg...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Isa dat dieettopic![]()
![]()
Vriendinnetje van mij was ook begonnen met dat Cambridgedieet, viel 30 kilo af, maar dat zit er nu allemaal weer aan + meer, en ze waarschuwde me de laatste keer dat ik haar zag dat we goed moesten kijken op welk terras we zouden gaan zitten, omdat ze in sommige stoelen niet meer past.
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.
ik hou van makkelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of meten hoe lang het duurt om van 200 naar 225 te gaan, dan de oven warm laten worden op 200, de thermostaat op 225 zetten, en dan precies op de helft van die verwarmtijd de oven continu switchen tussen 200 en 225 graden![]()
![]()
Ik moet daar wegblijven, ik vind de mensen (niet allemaal hoor!) er zo domquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Isa dat dieettopic![]()
![]()
Vriendinnetje van mij was ook begonnen met dat Cambridgedieet, viel 30 kilo af, maar dat zit er nu allemaal weer aan + meer, en ze waarschuwde me de laatste keer dat ik haar zag dat we goed moesten kijken op welk terras we zouden gaan zitten, omdat ze in sommige stoelen niet meer past.
![]()
Daar staat nog geen recept in hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In dat geval check ik je fobo ff
Het is een wat eiwitrijke shake-dieet van 500 kcal - 800 kcal met toegevoegde vitamines en mineralen.... Denk dat het de dieters wat houvast geeft om daadwerkelijk alleen dát en rauwkost te eten, ipv een nieuw levenspatroon aan te leren waarbij je zelf je maaltijden goed samenstelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet daar wegblijven, ik vind de mensen (niet allemaal hoor!) er zo dom
ik heb even een kijkje genomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In dat geval check ik je fobo ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegarandeerd een recept voor gewichtstoenamequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nichtje gaat ook Cambridge doen
Ik hoop zo dat het voor haar wel werkt en niet dat ze meer bijkomt
Ze is nog zo jong
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Buiten zittenIn de avond
Met een lampie
Oh en kijk eens wat ik in de mail vond : De poes in het tentje wat ik opstuurde (en wat niet zonder slag of stoot ging)
[ afbeelding ]
ik heb het idee dat het niet helemaal goed van vorm is, maar het beessie is er gek mee!![]()
Cambridge? Mja zodra je stopt komt het er zo weer aan.quote:
Ik zeg toch ook dat het gegarandeerd leidt tot gewichtstoename.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
Cambridge? Mja zodra je stopt komt het er zo weer aan.
Diëten zijn altijd slecht. Meer beweging en aanpassing van je eetgewoontes is de enige juiste oplossing.
En ik ben het toch met je eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het gegarandeerd leidt tot gewichtstoename.
Misschien dat Sarabi nog wat gezond verstand in haar nichtje kan krijgenVooral omdat ze nog zo jong is.
Je zou denken dat de linker het verfromfraaide tentje is Bluezz.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Buiten zittenIn de avond
Met een lampie
Oh en kijk eens wat ik in de mail vond : De poes in het tentje wat ik opstuurde (en wat niet zonder slag of stoot ging)
[ afbeelding ]
ik heb het idee dat het niet helemaal goed van vorm is, maar het beessie is er gek mee!![]()
Zeg tegen haar dat ze eerst het resultaat op de lange termijn moet bekijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef Sarabi het volgende:
Hoe jong ze ook is, ze is ook eigenwijs
Een paar meiden in haar omgeving doen het ook, dus wil ze het nu ook graag doen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is weer echt een Twitter-momentje hier, zo even snel te zien.Ik mis sun en TAV nog.
Lekker Pee, je avondje!
Zo. Blijft toch lekker, even een kussen in de rug recht trekken.
/meetwittert
Leuk klinkt dat Pee! Weer helemaal de keukenprins! Trots gevoel he, als je zo 'n heel eigen maal aan gasten hebt voorgezet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En het was een heerlijk avondje. Weer supergezellig zo met de oud-collega's
Ik ben weer helemaal in de kook-modus
Gotta love it
Morgenavond even de restjes van vanavond opeten
Lekker kipfiletje met wat champi's en restjes aardappel en daarbij een lekkere salade van rucola en veldsla en pijnboompitjes
edit: de wannabe-bonbons vielen ook hier goed in de smaakmijn keuken heeft geen kant-en-klare zooi gezien vandaag
Yup. Heel bevredigend ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk klinkt dat Pee! Weer helemaal de keukenprins! Trots gevoel he, als je zo 'n heel eigen maal aan gasten hebt voorgezet.
Ja we laden ons op. Hoewel we behoorlijk af-geladen zijn. Pittig hoor, stacaravannen met het 'hele gezin'quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
We zakken even door. Morgen vrije dag van B. Dus er wordt nog een restje van Som den Draeber (those who kill) tegenaan gegooid.
Met de SunTavjes gaat het ook goed, zo te zien op FB.
Dude laat zich op voor de laatste loodjes Franse draakjes?
Deurgezakt, afgezakt, en uitgezakt gaan wij ook ten bedde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja we laden ons op. Hoewel we behoorlijk af-geladen zijn. Pittig hoor, stacaravannen met het 'hele gezin'![]()
Veel deurzakplezier
Goedemorgen Steer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:27 schreef Stereotomy het volgende:
En het wordt alweer licht buiten. ff kijken wat ik nog moet doen. Wat data opkloppen en grafiekjes produceren, zo te zien.
Beterschap!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben al drie weken ziek, antibiotica beginnen bij kuur drie en vier nu eindelijk een beetje te werken samen met de Dexamethasone. Ellende is dat de onderzoeken nog steeds negatief zijn. Men weet nog steeds niet wat ik heb, maar vannacht voor het eerst in weken weer eens een aantal uren kunnen slapen.
Oh, maar diensten bellen vind ik wel leuk. Mijn doel is altijd om helpdesk medewerkers aan het lachen te krijgen en dat lukt altijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:14 schreef Stereotomy het volgende:
terug krak. Fysio is okee. Het lijkt alweer zo'n tijd geleden dat ik 10x bij de oefentherapeute ben langsgegaan. Als het vergoed wordt door de verzekering moet je maar zo denken dat je naar gratis diensten aan het bellen bent.
En ik heb mijn paper af. En zoals altijd past het *net* in een A4'tje. Ga het zo opsturen naar mijn begeleiders. Ben niet heel tevree over mijn meetresultaten, maar het adagium luidt: gekke resultaten zijn ook resultaten, maar minder kans op publicatie.
Zou het wel leuk vinden, een publicatie. Kun je Fok! discussies mee winnen.
"Je hebt er geen verstand van!"
"Oh nee? Ik heb gvd een publicatie"
"In een relevant onderwerp?"
"NEE! IN KNIEËN. MOT DAT DAN!"
Zoiets.
Wat akelig Piet, sterkte!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben al drie weken ziek, antibiotica beginnen bij kuur drie en vier nu eindelijk een beetje te werken samen met de Dexamethasone. Ellende is dat de onderzoeken nog steeds negatief zijn. Men weet nog steeds niet wat ik heb, maar vannacht voor het eerst in weken weer eens een aantal uren kunnen slapen.
Ziek was ik al, stoned ben ik ook, wat prettig is, maar komt ook door de opiaten. Hierdoor voel ik me ook beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat akelig Piet, sterkte!![]()
Ik werd trouwens knetterstoned en ziek van een injectie dexa.
Sjonge, dat is niet niks!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ziek was ik al, stoned ben ik ook, wat prettig is, maar komt ook door de opiaten. Hierdoor voel ik me ook beter.
Lig trouwens in isolatie, heerlijk rustig. Krijg een hele batterij aan chemie en heb de indruk dat de specialist zich meer zorgen maakt dan ik. Op zich zou dat een reden moeten zijn dat ik daar eens over na moet denken, maar ik weet dat het een infectie is, en geen kanker, dus dan denk ik, kom ik wel weer overheen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:16 schreef Stereotomy het volgende:
Uitsteller, heb nog ff geinternet voordat ik nu ga slapen
Tot vanmiddag
Ross heeft een medestanderquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:17 schreef Isabeau het volgende:
Net een groene smoothie gemaakt en ik ben er nog niet uit of ik het wel lekker vind![]()
En ik heb 1/3e op en weet nu al dat Ross hier echt geen slok van gaat nemen
Ingrediënten: water, spinazie, komkommer, banaan en avocado (en cacao en honing)
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:20 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het is net bier. Ik ben aan het tweede glas bezig en het smaakt steeds beter
Of tot hoever je je moet uitkledenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:21 schreef krakkemieke het volgende:
![]()
Zometeen eerst maar eens mijn teennagels lakken. Je weet maar nooit wie je tegenkomt in zo'n ziekenhuis.
Ik hoef me niet uit te kleden, de arme man! Ik ga voor de uitslag van de CT-scan. En ja, weer de aardige dokter. Eens vragen of hij nog contact heeft gehad met zijn collega....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of tot hoever je je moet uitkleden
Weer de leuke dokter?
Bijna elke patiënt in het ziekenhuis raakt ondervoed en toen ik er lag begreep ik dat welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Het eten is voor ziekenhuis eten niet slecht, het is goed te doen, porties niet echt groot, had gisterenavond zoiets van kan ik nog een keer opscheppen van die boontjes. En ik kan natuurlijk niet mijn standaard verwachten.
Dokter: ontkleed u zich maarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of tot hoever je je moet uitkleden
Weer de leuke dokter?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Dokter: ontkleed u zich maar
Krak: waar leg in mijn kleren?
Dokter: leg ze maar over de mijne
Krak: oh dokter
Dokter: oh krakje van me
Gewoon aankruisen joh!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Het eten is voor ziekenhuis eten niet slecht, het is goed te doen, porties niet echt groot, had gisterenavond zoiets van kan ik nog een keer opscheppen van die boontjes. En ik kan natuurlijk niet mijn standaard verwachten.
[..]
Had van alles de maximale dosis, net als de medicatie. Ging niet met honger naar bed, maar had nog wel wat gelust. Gelukkig kwam een vriend voorbij met een verwenmandje.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:31 schreef freecell het volgende:
Oeh, ik heb een keer een dokter gehad die voor een rectaal onderzoek heel vrolijk 'hier komt de vinger' riep.
Hum
Was wel goed voor de sfeer
Vriend van me, een enorme valse gilnicht moest voor een prostaanonderzoek, zijn opmerkingen tijdens deden de arts tot achter zijn oren rood worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Nou, na dat rectale onderzoek de eerste keer, is de liefde iets bekoeld.
Dan maar een voorraadje aanleggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had van alles de maximale dosis, net als de medicatie. Ging niet met honger naar bed, maar had nog wel wat gelust. Gelukkig kwam een vriend voorbij met een verwenmandje.
[..]
Had hij maar geen arts moeten wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vriend van me, een enorme valse gilnicht moest voor een prostaanonderzoek, zijn opmerkingen tijdens deden de arts tot achter zijn oren rood worden.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:16 schreef Stereotomy het volgende:
Uitsteller, heb nog ff geinternet voordat ik nu ga slapen
Tot vanmiddag
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Had hij maar geen arts moeten worden
Sowieso vind ik het altijd..uhm... raar dat er zoveel mannelijke gynaecologen zijn..
Het klinkt serieus walgelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:17 schreef Isabeau het volgende:
Net een groene smoothie gemaakt en ik ben er nog niet uit of ik het wel lekker vind![]()
En ik heb 1/3e op en weet nu al dat Ross hier echt geen slok van gaat nemen
Ingrediënten: water, spinazie, komkommer, banaan en avocado (en cacao en honing)
Als ik iemand bezoek in het ziekenhuis neem ik altijd een verwenmandje mee, nooit bloemen. Verwenmandje is dan zakjes snoep, drop, verpakte droge worstjes, wat fruit, potjes lekkers. Ervaring leert dat mensen daar erg blij mee zijn ( is natuurlijk niet van toepassing als ze het niet mogen of verdragen) vriend bracht ik pizza's en doner mee toen hij met gebroken benen in het ziekenhuis lag, heeft ie het nog wel eens over hoe dat de moraal verbeterde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan maar een voorraadje aanleggen.
Met bijbehorende geurquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zie een boerensloot voor me.
Goed idee! Ik weet nog hoe ik verlangde naar het 'normale' leven en dan is pizza enzo natuurlijk heerlijk!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik iemand bezoek in het ziekenhuis neem ik altijd een verwenmandje mee, nooit bloemen. Verwenmandje is dan zakjes snoep, drop, verpakte droge worstjes, wat fruit, potjes lekkers. Ervaring leert dat mensen daar erg blij mee zijn ( is natuurlijk niet van toepassing als ze het niet mogen of verdragen) vriend bracht ik pizza's en doner mee toen hij met gebroken benen in het ziekenhuis lag, heeft ie het nog wel eens over hoe dat de moraal verbeterde.
Nomquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik iemand bezoek in het ziekenhuis neem ik altijd een verwenmandje mee, nooit bloemen. Verwenmandje is dan zakjes snoep, drop, verpakte droge worstjes, wat fruit, potjes lekkers. Ervaring leert dat mensen daar erg blij mee zijn ( is natuurlijk niet van toepassing als ze het niet mogen of verdragen) vriend bracht ik pizza's en doner mee toen hij met gebroken benen in het ziekenhuis lag, heeft ie het nog wel eens over hoe dat de moraal verbeterde.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:01 schreef freecell het volgende:
Oja
Ik denk: De oudse voelt koortsig en heet in zijn nek, maar komt niet ziek over, even aanzien...
Moet hem maar een beetje binnen houden.
Kijk ik beter, gisteren nek verbrandt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |