Of meten hoe lang het duurt om van 200 naar 225 te gaan, dan de oven warm laten worden op 200, de thermostaat op 225 zetten, en dan precies op de helft van die verwarmtijd de oven continu switchen tussen 200 en 225 gradenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.
oeehh wat lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we moesten allemaal even uitbnuiken.
Impressie van vanavond.
ooh dat is wel erg...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Isa dat dieettopic![]()
![]()
Vriendinnetje van mij was ook begonnen met dat Cambridgedieet, viel 30 kilo af, maar dat zit er nu allemaal weer aan + meer, en ze waarschuwde me de laatste keer dat ik haar zag dat we goed moesten kijken op welk terras we zouden gaan zitten, omdat ze in sommige stoelen niet meer past.
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.
ik hou van makkelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of meten hoe lang het duurt om van 200 naar 225 te gaan, dan de oven warm laten worden op 200, de thermostaat op 225 zetten, en dan precies op de helft van die verwarmtijd de oven continu switchen tussen 200 en 225 graden![]()
![]()
Ik moet daar wegblijven, ik vind de mensen (niet allemaal hoor!) er zo domquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Isa dat dieettopic![]()
![]()
Vriendinnetje van mij was ook begonnen met dat Cambridgedieet, viel 30 kilo af, maar dat zit er nu allemaal weer aan + meer, en ze waarschuwde me de laatste keer dat ik haar zag dat we goed moesten kijken op welk terras we zouden gaan zitten, omdat ze in sommige stoelen niet meer past.
![]()
Daar staat nog geen recept in hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In dat geval check ik je fobo ff
Het is een wat eiwitrijke shake-dieet van 500 kcal - 800 kcal met toegevoegde vitamines en mineralen.... Denk dat het de dieters wat houvast geeft om daadwerkelijk alleen dát en rauwkost te eten, ipv een nieuw levenspatroon aan te leren waarbij je zelf je maaltijden goed samenstelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet daar wegblijven, ik vind de mensen (niet allemaal hoor!) er zo dom
ik heb even een kijkje genomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet daar wegblijven, ik vind de mensen (niet allemaal hoor!) er zo dom
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In dat geval check ik je fobo ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |