Dankje! Morgen maar even kijken, mijn Internet is momenteel een beetje traag, ik kan amper een youtube filmpje normaal kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Terugkijken kan via
http://player.omroep.nl/?aflID=12907293
Inderdaad, dat heb je goed gezien. Never touch British humour.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:33 schreef Stansfield het volgende:
Zag ik dat nou goed in een promo op rtl4 van het "nieuwe" programma van Carlo en Irene??? Dat was gewoon exact een kopie van come fly with me... Te kansloos voor woorden. Ik zit morgenavond weer klaar.
We have coffee, we have tea, we have cups, we have sugar, but we have no customers...quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef golfer het volgende:
Vond het weer erg leuk.
Mooiste character en het best gespeeld vind ik die gokverslaafde donkere religieuze vrouw met die altijd gesloten coffeeshop.
Ja, briljant. Hoeveel uren grime en dat taaltje leren zou daar aan vooraf gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:30 schreef Pietverdriet het volgende:
We have coffee, we have tea, we have cups, we have sugar, but we have no customers...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |