vind dat veel leuker dan de muziek op tvquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk dat nooit. Als ik een muziekzender ben wil ik muziek laten zien en geen reality
.
lekkkkerrrrrrrrquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, vandaag schoongemaakt. Vandaar de![]()
Krakkemoeke en ik hebben heerlijk buiten gegeten: gebakken kaas!
Dit was gewoon jong belegen,dus er zit ook geen zoute saus ofzo bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkkkerrrrrrrr
alhoewel ik me nu voltank met limonade omdat mn kaaspizza zo zout was
zo te zien tukt de hele sc mee.quote:
Volgens mij geef je zelf de oplossing al aan:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
Zo... ik heb vandaag maar weer eens een quiche gebakken.... op aanraden van een collega... de quiche grotendeels op 150graden gebakken en dan iets langer dan gebruikelijk...
satéprikker kwam er schoon uit en ook de quiche zelf kwam mooi uit de vorm maar toen....
leek de bodem en de binnenkant van de buitenkant (volgen jullie het) toch nog een beetje ongaar....
>>>> wat is dan de beste oplossing?
Ik heb het nu weer terug de oven ingeschoven, maar zou graag zien dat het in een keer goed gaat....
dus wat doe ik de volgende keer om het te verbeteren?
naast toch maar minder kaas enblokjes salami omdat het nu wel een heel machtige quiche is geworden
Dat ziet / zag er inderdaad lekker uit !quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we moesten allemaal even uitbuiken.
Impressie van vanavond.
Danone bladerdeeg.... a oke.... het probleem is alleen dat ik mijn oven niet op 210 kan instellen (je weet wel zo combi/magnetron geval)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:07 schreef AnneX het volgende:
Een quiche doe ik vrijwel altijd van Danone bladerdeeg.
Das 210 graden hetelucht en 15 - 20 minuten.
Weer naar buiten : lezen en koffie.
wel op 200?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Danone bladerdeeg.... a oke.... het probleem is alleen dat ik mijn oven niet op 210 kan instellen (je weet wel zo combi/magnetron geval)
quote:
Is toch lekker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis. veel toko's dicht in de stad
dus maar op vrijthof gegeten bij momus
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef -Engel- het volgende:
200 is een optie ja.... 225 kan ook nog ... en daarna alleen lager.... ja ik weet het..ik zou een echte oven moeten hebben, maar voor die ene keer dat ik het op mijn heupen krijg en dus een quiche pak
tsja
Of meten hoe lang het duurt om van 200 naar 225 te gaan, dan de oven warm laten worden op 200, de thermostaat op 225 zetten, en dan precies op de helft van die verwarmtijd de oven continu switchen tussen 200 en 225 gradenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.
oeehh wat lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we moesten allemaal even uitbnuiken.
Impressie van vanavond.
ooh dat is wel erg...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Isa dat dieettopic![]()
![]()
Vriendinnetje van mij was ook begonnen met dat Cambridgedieet, viel 30 kilo af, maar dat zit er nu allemaal weer aan + meer, en ze waarschuwde me de laatste keer dat ik haar zag dat we goed moesten kijken op welk terras we zouden gaan zitten, omdat ze in sommige stoelen niet meer past.
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.
ik hou van makkelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of meten hoe lang het duurt om van 200 naar 225 te gaan, dan de oven warm laten worden op 200, de thermostaat op 225 zetten, en dan precies op de helft van die verwarmtijd de oven continu switchen tussen 200 en 225 graden![]()
![]()
Ik moet daar wegblijven, ik vind de mensen (niet allemaal hoor!) er zo domquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Isa dat dieettopic![]()
![]()
Vriendinnetje van mij was ook begonnen met dat Cambridgedieet, viel 30 kilo af, maar dat zit er nu allemaal weer aan + meer, en ze waarschuwde me de laatste keer dat ik haar zag dat we goed moesten kijken op welk terras we zouden gaan zitten, omdat ze in sommige stoelen niet meer past.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |