Of meten hoe lang het duurt om van 200 naar 225 te gaan, dan de oven warm laten worden op 200, de thermostaat op 225 zetten, en dan precies op de helft van die verwarmtijd de oven continu switchen tussen 200 en 225 gradenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.
oeehh wat lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we moesten allemaal even uitbnuiken.
Impressie van vanavond.
ooh dat is wel erg...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Isa dat dieettopic![]()
![]()
Vriendinnetje van mij was ook begonnen met dat Cambridgedieet, viel 30 kilo af, maar dat zit er nu allemaal weer aan + meer, en ze waarschuwde me de laatste keer dat ik haar zag dat we goed moesten kijken op welk terras we zouden gaan zitten, omdat ze in sommige stoelen niet meer past.
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iedere 10 min. switchen van 200 naar 225.
ik hou van makkelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of meten hoe lang het duurt om van 200 naar 225 te gaan, dan de oven warm laten worden op 200, de thermostaat op 225 zetten, en dan precies op de helft van die verwarmtijd de oven continu switchen tussen 200 en 225 graden![]()
![]()
Ik moet daar wegblijven, ik vind de mensen (niet allemaal hoor!) er zo domquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Isa dat dieettopic![]()
![]()
Vriendinnetje van mij was ook begonnen met dat Cambridgedieet, viel 30 kilo af, maar dat zit er nu allemaal weer aan + meer, en ze waarschuwde me de laatste keer dat ik haar zag dat we goed moesten kijken op welk terras we zouden gaan zitten, omdat ze in sommige stoelen niet meer past.
![]()
Daar staat nog geen recept in hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In dat geval check ik je fobo ff
Het is een wat eiwitrijke shake-dieet van 500 kcal - 800 kcal met toegevoegde vitamines en mineralen.... Denk dat het de dieters wat houvast geeft om daadwerkelijk alleen dát en rauwkost te eten, ipv een nieuw levenspatroon aan te leren waarbij je zelf je maaltijden goed samenstelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet daar wegblijven, ik vind de mensen (niet allemaal hoor!) er zo dom
ik heb even een kijkje genomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In dat geval check ik je fobo ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegarandeerd een recept voor gewichtstoenamequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nichtje gaat ook Cambridge doen
Ik hoop zo dat het voor haar wel werkt en niet dat ze meer bijkomt
Ze is nog zo jong
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Buiten zittenIn de avond
Met een lampie
Oh en kijk eens wat ik in de mail vond : De poes in het tentje wat ik opstuurde (en wat niet zonder slag of stoot ging)
[ afbeelding ]
ik heb het idee dat het niet helemaal goed van vorm is, maar het beessie is er gek mee!![]()
Cambridge? Mja zodra je stopt komt het er zo weer aan.quote:
Ik zeg toch ook dat het gegarandeerd leidt tot gewichtstoename.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
Cambridge? Mja zodra je stopt komt het er zo weer aan.
Diëten zijn altijd slecht. Meer beweging en aanpassing van je eetgewoontes is de enige juiste oplossing.
En ik ben het toch met je eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het gegarandeerd leidt tot gewichtstoename.
Misschien dat Sarabi nog wat gezond verstand in haar nichtje kan krijgenVooral omdat ze nog zo jong is.
Je zou denken dat de linker het verfromfraaide tentje is Bluezz.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Buiten zittenIn de avond
Met een lampie
Oh en kijk eens wat ik in de mail vond : De poes in het tentje wat ik opstuurde (en wat niet zonder slag of stoot ging)
[ afbeelding ]
ik heb het idee dat het niet helemaal goed van vorm is, maar het beessie is er gek mee!![]()
Zeg tegen haar dat ze eerst het resultaat op de lange termijn moet bekijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:25 schreef Sarabi het volgende:
Hoe jong ze ook is, ze is ook eigenwijs
Een paar meiden in haar omgeving doen het ook, dus wil ze het nu ook graag doen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is weer echt een Twitter-momentje hier, zo even snel te zien.Ik mis sun en TAV nog.
Lekker Pee, je avondje!
Zo. Blijft toch lekker, even een kussen in de rug recht trekken.
/meetwittert
Leuk klinkt dat Pee! Weer helemaal de keukenprins! Trots gevoel he, als je zo 'n heel eigen maal aan gasten hebt voorgezet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En het was een heerlijk avondje. Weer supergezellig zo met de oud-collega's
Ik ben weer helemaal in de kook-modus
Gotta love it
Morgenavond even de restjes van vanavond opeten
Lekker kipfiletje met wat champi's en restjes aardappel en daarbij een lekkere salade van rucola en veldsla en pijnboompitjes
edit: de wannabe-bonbons vielen ook hier goed in de smaakmijn keuken heeft geen kant-en-klare zooi gezien vandaag
Yup. Heel bevredigend ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leuk klinkt dat Pee! Weer helemaal de keukenprins! Trots gevoel he, als je zo 'n heel eigen maal aan gasten hebt voorgezet.
Ja we laden ons op. Hoewel we behoorlijk af-geladen zijn. Pittig hoor, stacaravannen met het 'hele gezin'quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
We zakken even door. Morgen vrije dag van B. Dus er wordt nog een restje van Som den Draeber (those who kill) tegenaan gegooid.
Met de SunTavjes gaat het ook goed, zo te zien op FB.
Dude laat zich op voor de laatste loodjes Franse draakjes?
Deurgezakt, afgezakt, en uitgezakt gaan wij ook ten bedde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja we laden ons op. Hoewel we behoorlijk af-geladen zijn. Pittig hoor, stacaravannen met het 'hele gezin'![]()
Veel deurzakplezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |